Nee joh... 21 mooie leeftijdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar 15 en 21 jwt. Sander vond mij zelfs te oud.
Maak even foto en stuur naar mijquote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vind ik ook, moet ik altijd blijven.
Je weet toch hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maak even foto en stuur naar mij
Ja maar ik spaar foto's van wereldwonderenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik eruit zie
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja maar ik spaar foto's van wereldwonderen
Ik heb ook een goede kant.quote:
Nee maar misschien is die ooit wel een keer naar voren gekomen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezegd dat jij een slechte kant hebt!
Hoeft niet hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als het goed is dan.quote:
Volgens mij niet, zelfs in discussies waar ik als een idioot reageer, blijf je nog rustig op me reageren.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee maar misschien is die ooit wel een keer naar voren gekomen.
quote:
Ik ben en blijf meestal redelijk rustig. En verschillende soorten denkwijzen kan ik soms ook van genietenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zelfs in discussies waar ik als een idioot reageer, blijf je nog rustig op me reageren.
[..]
Even in de oven verwarmen tot het bijna smelt.quote:
Wtf?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Even in de oven verwarmen tot het bijna smelt.![]()
![]()
![]()
Ja doe ik somsquote:
Ik kom op je werk! na het eten van Tosti & Brie & Tomaat.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben tosti brie met tomaat op het werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |