Mijn haar groeit wel snel... Maar ik moet me dan ook super vaak scherenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, als onze thuiskapster komt, ben ik er meestal niet.En ik heb bijna nooit tijd om naar de kapper te gaan PLUS mijn haar groeit echt een cm per jaar ofzo
dus ik weiger naar de kapper te gaan.
Die kan jij ook zien hoor. Hij hangt in Het Beatles Museum in Alkmaar. Daar kan je o.a. George's eerste gitaar, Ringo's jasje van de cover van Abbey Road en Paul's jasje van Shea Stadium zien. Best tof.quote:
Rawr.quote:
Ohja! Daar ga ik ooit nog eens heen met een fokker.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die kan jij ook zien hoor. Hij hangt in Het Beatles Museum in Alkmaar. Daar kan je o.a. George's eerste gitaar, Ringo's jasje van de cover van Abbey Road en Paul's jasje van Shea Stadium zien. Best tof.
Boeiend make-up is overrated.quote:
Als ik moe ben lijk ik op een chineesquote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou mascara is wel prettig bij mij, anders zie ik eruit als een chinees.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als ik moe ben lijk ik op een chineesalleen dan wel de grote versie
![]()
Voor Ezels is dat dan ook wel een beetje onnodigquote:
Zeg jij.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij hebt serieus overal een hekel aan hè?
Jeetjequote:
Zaterdag bij mijquote:
Jaquote:
Waar kom je vandaan dan ? Of hoe ken je het?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik weet alleen dat er een tuincentrum is, en dat is dus ook mijn algehele indruk van Groenlo.
Ahquote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben er een keer doorheengereden, en toen moest mijn ma ff naar het tuincentrum, true story.
Hey jordy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |