Lijkt er wel op hèquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ging chillen en wachten tot iemand een nieuwe aanmaakte
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ging chillen en wachten tot iemand een nieuwe aanmaakte
Mark.quote:
quickscopenquote:
MW2 valt wel mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik kutkoters wil horen krijsen loop ik wel even langs de dichtstbijzijnde basisschool
1 straat verder is bij ons een Basisschool wat een tering herrie kunnen die personen produceren.:')quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik kutkoters wil horen krijsen loop ik wel even langs de dichtstbijzijnde basisschool
nou nouquote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude ik ben awesome, ik game altijd op Marks PS3.
MW2 is sowieso ruk.quote:
ssstquote:
jij liep er tien jaar geleden ook zo bij, dus niet zo zeuren lieverdquote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
1 straat verder is bij ons een Basisschool wat een tering herrie kunnen die personen produceren.:')
Ohja aha.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=quick%20scope
Dat dusquote:
Ik zat altijd stil in een hoekje pokemon te spelenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef xCore het volgende:
[..]
jij liep er tien jaar geleden ook zo bij, dus niet zo zeuren lieverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zat altijd stil in een hoekje pokemon te spelenNiks mis met pokemon hoor, wij deden altijd ping pongen, maar ik verloor altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zat altijd stil in een hoekje pokemon te spelenNiet haten op pokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was vroeger zo baas hè
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Wij mochten nooit foetballenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Joosterd het volgende:
Ik zat altijd te voetballen of te knikkeren
Naar school gaan met een stuk of 10 knikkers, en dan met een zak vol thuiskomenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Joosterd het volgende:
Ik zat altijd te voetballen of te knikkeren
Wel veel gewonden altijd en zo nu en dan ging er een raampje doorquote:
Housequote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, ik ga House kijken en daarna vroeg naar bed want morgen om 6 uur op.
Houdoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |