haararchitectquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
Johan, man, ga een keer naar de kapper.
Ach nee johquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef Karina het volgende:
Zou hij iets van een facelift hebben gehad of zo? Ik dacht net iets te zien.
pedoquote:
Ik heb het geluid uit en kijk naar mijn scherm.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:35 schreef Louis22 het volgende:
Ik voel me vies, ik zet de tv uit. Melden jullie het even als Johan Derksen aan het woord komt?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef alors het volgende:
straks wel even de bingokaart plaatsen svp
Dat was zijn hoedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef Karina het volgende:
Had hij nou een dikke vette pukkel in dat filmpje?
Eigenlijk zou Tim Burton een film over zijn leven moeten maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Met zijn hoed en handschoenen. Amgawd. Echt wtf, wat een wijf.
Waarschijnlijk heeft onze diva smetvrees ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Die hoed is niet nodig. Zijn hoofd is niet verzekerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Er is vrijdag gewoon Vi toch? Alleen later dacht ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
Als er vrijdag VI was, had Johan hier iets van gezegd
Nee, gaat niet door. Stond op vi.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is vrijdag gewoon Vi toch? Alleen later dacht ik?
Ja komt later.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is vrijdag gewoon Vi toch? Alleen later dacht ik?
Oh ik had gelezen dat het wel kwam, maar op een later tijdstip.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, gaat niet door. Stond op vi.nl
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, gaat niet door. Stond op vi.nl
Jullie verwarren mij.quote:
Misschien is hij net als Mark Rutte aseksueel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
Vind je het vreemd dat ondanks alle succesen hij nog vrijgezel is?
Ik zie een match!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Misschien is hij net als Mark Rutte aseksueel.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Kan die torero gewoon ff zwijgen nu.
Ik liep achter schijnbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jullie verwarren mij.
//edit: gaat niet door dus.
We hebben nog een kwartier.quote:
Nee. Knevel is niet geïnteresseerd en van den Brink is voor PSV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
Weten die twee uberhaupt IETS van voetbal?
Hij heeft ook niet voor niets een veel te groot landhuis voor zichzelf gekocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
Vind je het vreemd dat ondanks alle succesen hij nog vrijgezel is?
Tijs is geloof ik wel een liefhebber.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
Weten die twee überhaupt IETS van voetbal?
De ene is fan van Feyenoord en de ander van PSV dus Neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
Weten die twee überhaupt IETS van voetbal?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
De ene is fan van Feyenoord en de ander van PSV dus Nee
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
De ene is fan van Feyenoord en de ander van PSV dus Nee
üntermensch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef trovey het volgende:
Jammer dat voetbal me geen hol interesseert.
Intereseert me ook geen hol.quote:
Ik zie inderdaad opeens heel andere postsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
Half VBL post nu sinds Derksen aan het woord is
Zo hoort het tochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
Half VBL post nu sinds Derksen aan het woord is
Derksen, niet van Gelder vriendquote:
tijd dat hij weer gaat fietsen met de postbode in Oudewaterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft de laatste tijd weer veel schuimpjes en bierworstjes gegeten...
Of veel worstjes en bierschuim.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij ziet er nu prima uit. Een ingevallen schedel staat hem minder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat haar en die baardquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij ziet er nu prima uit. Een ingevallen schedel staat hem minder.
Doe ik het ook voor.quote:
Vorig jaar zou het PSV wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef inZanity het volgende:
Ajax kampioenZegt wel weer wat over z'n voetbalkennis..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef inZanity het volgende:
Ajax kampioenZegt wel weer wat over z'n voetbalkennis..
Alles kanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Want Ajax kan geen kampioen worden
Ik weet niet of ik daar nu zo blij mee ben.quote:
Laat maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alles kanExcelsior kan het ook worden..
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Ben ik dan de enige die iedere avond trouw naar Andries en Tijs kijkt en ook in VBL komt?
Nee hoor. Ik post hier alleen niet zo vaak. Dood topic vol met EO-volk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Ben ik dan de enige die iedere avond trouw naar Andries en Tijs kijkt en ook in VBL komt?
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Oei, vaker hier posten dus. Levert altijd leuke discussies opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik post hier alleen niet zo vaak. Dood topic vol met EO-volk.
Er zit hier geen EO-volk. Zijn gewoon Pauw en Witteman-kijkers die dit kijken bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oei, vaker hier posten dus. Levert altijd leuke discussies op
Hoezo vooroordelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik post hier alleen niet zo vaak. Dood topic vol met EO-volk.
neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
het is meer een K&B afzeiktopicquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zit hier geen EO-volk. Zijn gewoon Pauw en Witteman-kijkers die dit kijken bij gebrek aan beter.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zit hier geen EO-volk. Zijn gewoon Pauw en Witteman-kijkers die dit kijken bij gebrek aan beter.
Blijkbaar want ik heb geen idee wat je leest...het omroepblad van de EO?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:06 schreef marcodej het volgende:
Ben ik dan de enige hier die de Visie leest?
Oh ja, dat leverde dit briljante filmpje op:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Knevel is Feyenoord fan en heeft zelfs eens bij VI gezeten
Niks mis met pratende hoofden en vrij weinig zeggende figuren op de latere avond.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Niet alleen op de latere avond, er is dagelijks een herhaling rond 16 uur.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis met pratende hoofden en vrij weinig zeggende figuren op de latere avond.
Levert die oorlog toch nog wat op.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Eenskijken het volgende:
Die reporters in libië vond ik ook tof, denk dat het later prachtige verhalen oplevert voor kleinkinderen.
Vond ik vroeger ook. Maar dat ze deze nog steeds draagt, doet me denken dat er iets vreselijk mis. Daar wil je geen enkel uitstekend lichaamsdeel doorheen steken...quote:
Mee eens. Maar er is verder ook niet veel boeiend nieuws de laatste tijdquote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ze hier zo veel aandacht aan schenken...
Journaal besteedde er ook al veel te lang aan. Komkommernieuws.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mee eens. Maar er is verder ook niet veel boeiend nieuws de laatste tijd
Ja, maar nu zit de dader met een harde plasser K&vdB te kijken...dat moet je absoluut niet willen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mee eens. Maar er is verder ook niet veel boeiend nieuws de laatste tijd
Rol van de koning(in)quote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar gaat die PVV over praten?
Ja, het gaat natuurlijk puur om eigenbelang.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
Weer zo'n PVV-er die geen antwoord geeft op de vraag.
Zeg nou gewoon dat jullie Bea te links en te veel multi-cultureel vinden.
ze kunnen zo nog uren doorgaanquote:Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
Kom op man, wees eens concreet lul
Soms nog eens blauw of zwartquote:Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef alors het volgende:
Heeft Tijs nou altijd dat paarse overhemd aan
Wel eens een inhoudsvolle PVV-er gezien of gehoord?quote:
Die pissen alleen maar inhoud in brievenbussenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel eens een inhoudsvolle PVV-er gezien of gehoord?
Wilders.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Die pissen alleen maar inhoud in brievenbussen
Vandaar dit heldere relaasquote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Strooper het volgende:
Niet fucken met deze man, hij heeft literatuurstudie gedaan.
Eeeh, nee.quote:
Inhoud had ik het over. Geen populistische one-liners en kreten.quote:
Martin Bosma.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Inhoud had ik het over. Geen populistische one-liners en kreten.
En dat gaat dus gebeuren als de ministeriële verantwoordelijkheid wordt afgeschaft. En dan haat een kwart van Nederland (lees: de PVV-stemmers) de koningin. Waardeloos idee dus dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef marcodej het volgende:
En als de Koningin dan toch wat zegt wat de PVV niet aanstaat, hebben we de poppetjes aan het dansen.
Het gaat niet over de sport. Het gaat over de 'mishandeling'.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sport
daar hebben we aparte programma's over
Oh dan blijf ik nog even hangenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gaat niet over de sport. Het gaat over de 'mishandeling'.
Richard De Mos is een toppertje bij de PVV.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
nou dat vind ik anders behoorlijk treurig.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
EEN UUR hardlopen! verschrikkelijk!
Dat zal wel meevallen, de koningin weet heel erg goed dat zij dat niet zal moeten doen. Wat dat betreft is er juist weinig verschil met de huidige situatie.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef marcodej het volgende:
En als de Koningin dan toch wat zegt wat de PVV niet aanstaat, hebben we de poppetjes aan het dansen.
Wat Juliana in 1973 deed is inderdaad wat achterhaald.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nou hij wilde met een voorbeeld komen, maar dat vonden de heren ineens weer te oud.
Voor meisjes van 10 best wel..,quote:Op donderdag 1 september 2011 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
EEN UUR hardlopen! verschrikkelijk!
We zullen het nooit weten, ze lieten hem niet uitpraten.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Wat Juliana in 1973 deed is inderdaad wat achterhaald.
Zo is dat. Gewoon de Chinese methodes hanteren en de embryo's al van te voren selecteren op de juiste sport en daarna vanaf hun 3e jaar drillen in internaten.quote:
Ja net zoals bij de kersttoespraak.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, de koningin weet heel erg goed dat zij dat niet zal moeten doen. Wat dat betreft is er juist weinig verschil met de huidige situatie.
alleen watjes hadden problemen met gymleren.. no offense. Maar als je gewoon meedeed met de les, gewoon wat voetballen/rondrennen dan had je dus echt nooit problemen met iets. Was juist chill tijdens de basis en middelbare school.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind normale gymleraren ook altijd enge beulen.
klopt inderdaad, niet altijd even makkelijk om pubertjes rondjes te laten rennenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alleen watjes hadden problemen met gymleren.. no offense. Maar als je gewoon meedeed met de les, gewoon wat voetballen/rondrennen dan had je dus echt nooit problemen met iets. Was juist chill tijdens de basis en middelbare school.
Volgens mij maakte alleen Wilders er een probleem van. Momenteel geniet de koningin aanzienlijk meer vertrouwen bij het volk dan de politiek denk ik.quote:
Daarom. Houwe zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij maakte alleen Wilders er een probleem van. Momenteel geniet de koningin aanzienlijk meer vertrouwen bij het volk dan de politiek denk ik.
Mij maakte het zeg maar nooit uit of ik nu met 0-6 won of verloor en die fanatieke mannetjes wilden me altijd het liefst doodschoppen want winnen is van levensbelang ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alleen watjes hadden problemen met gymleren.. no offense. Maar als je gewoon meedeed met de les, gewoon wat voetballen/rondrennen dan had je dus echt nooit problemen met iets. Was juist chill tijdens de basis en middelbare school.
wij hadden ook altijd van die smeerlappen, die per ongeluk de verkeerde kleedkamer inliepen en die verplicht blote benen wilden zienquote:Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind normale gymleraren ook altijd enge beulen.
Mee eens hoor. Maar politiek gezien is er momenteel wel degelijk een meerderheid om aan de positie van de koningin te gaan sleutelen.quote:
Zeker. Aan 'Eigen meeuwen eerst' kan niemand tippen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Richard De Mos is een toppertje bij de PVV.
volgende week weer (12 september)quote:Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
komen P&W nou nooit meer terug?
Wachten op DWDD en P&Wquote:Op donderdag 1 september 2011 23:49 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat een kutprogramma toch eigenlijk. Met dito presentators.
En toch weer kijken he.
Nee, binnenkort krijg je 'Clairy en Mengelen'.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
komen P&W nou nooit meer terug?
waar dan? ik zie gewoon rimpels hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
Alberti heeft ook iets te veel botox ingespoten, zo te zien.
Dat is waar, maar ik zie in de volgende Tweede Kamer geen tweederde meerderheid komen die nodig is voor het afschaffen van de ministeriële verantwoordelijkeheid. Dus ik denk dat dat niet zal gebeuren.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Maar politiek gezien is er momenteel wel degelijk een meerderheid om aan de positie van de koningin te gaan sleutelen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
volgende week weer (12 september)
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]![]()
![]()
K&B helemaal zat ondertussen
Daar scoort hij ongetwijfeld mee bij een flink deel van de achterban.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:54 schreef Strooper het volgende:
Die PVV'er staat daar gewoon te zingen met Willeke
Al die bejaarden in de verzorgingstehuizen waar Willeke nog steeds optreedt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef Bolderkar het volgende:
Daar scoort hij ongetwijfeld mee bij een flink deel van de achterban.
Oh dat laatste, die irritante fanatieke jaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mij maakte het zeg maar nooit uit of ik nu met 0-6 won of verloor en die fanatieke mannetjes wilden me altijd het liefst doodschoppen want winnen is van levensbelang ofzo.
Verveel je je René?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mij maakte het zeg maar nooit uit of ik nu met 0-6 won of verloor en die fanatieke mannetjes wilden me altijd het liefst doodschoppen want winnen is van levensbelang ofzo.
Die zou ook een regionale struik van het vakantieland in haar anus moeten krijgen met dr goeie gedrag.quote:
Ah, de rechtsdraaiende veganistische pot.quote:
En dan naar een of ander eiland gaan waar 'de beschaving nauwelijks is aangetast', en een half jaar na die uitzending liggen al die ex-LLink leden daar op het strand Hollandia te drinken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, de rechtsdraaiende veganistische pot.
Doris Day... waarom ging dat bout-item over? Was het een promo voor Willeke?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:57 schreef BasEnAad het volgende:
Gatver wat een walgelijke slijmvertoning.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
Ik mis de optie: een PVV-stemmende turnleraar.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
Frank Sinatra ziet er inderdaad goed uit tegenwoordig, Willeke.
Het ligt niet tussen Utrecht en Zeist maar onder Zeist (tussen Zeist en Odijk).quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Nog even over die TT hè. Weet iemand waar ik het huis van Wibi Soerjadi kan vinden op google maps. Wulperhorst moet ergens tussen Utrecht en Zeist liggen maar ik vind alleen Rhijnauwen en het fort bij Vechten.
Ligt in Zeist. Daar zijn veel van die te grote landhuizen op een nog iets te groter stuk grond voor eenzame mensen zonder redelijke wegen ernaartoe. Daarom heeft Wibi ook een paard denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Nog even over die TT hè. Weet iemand waar ik het huis van Wibi Soerjadi kan vinden op google maps. Wulperhorst moet ergens tussen Utrecht en Zeist liggen maar ik vind alleen Rhijnauwen en het fort bij Vechten.
Godverdomme, dit is niet mals.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
en medisch wonder Monique van der Vorst.
quote:Monique van der Vorst (Gouda, 20 november 1984) is een Nederlands handbikester, triatlete en wheeler, ze woont afwisselend in Nieuwerkerk aan den IJssel en Amsterdam. Van der Vorst zit sinds 1998 in een rolstoel, doordat door een incomplete dwarslaesie ter hoogte van de vierde borstwervel haar linkerbeen verlamd raakte en haar rechterknie niet meer goed functioneerde. Toen zij hier van revalideerde, kwam ze in aanraking met handbiken.
Wat bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een onzin kraamt die sul weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |