wat voor een lutser is die kerel?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:53 schreef leroytje het volgende:
Nee, lijkt me niet, want dat wilt hij niet de Fok!League noemen.
Hebben we een Fok!Crew en spelen we niet in de Fok!League
volgens mijn komt het eerder doordat Suwon Samsung de laatste drie wedstrijden verloren heeftquote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef leroytje het volgende:
Als deze comp in Korea afgelopen is, zal ik wel een nieuwe starten in Syrië.
Dat hij de compnaam niet wilt veranderen kan ik best snappen als zijn naam al lang bestaat.
Nemen we toch gewoon weer onze eigen competitie. Geen probleem.
Wel even zijn kampioenschap om zeep geholpen in Korea. Nog niet verloren sinds ik in de competitie gekomen ben
Kijk maar:
[ afbeelding ]
Overigens op OFM speel ik met Mallorca. Na de 1e seizoenshelft ongeslagen. Ook nog zonder TK gebruikt te hebben.
[ afbeelding ]
Een logo maken voor de crew lijkt me geen gek idee
Ja, je kunt van alles van 2 kanten bekijken, als hij verloren had en ik ook, was er niks aan de hand geweest. Maarja hij verliest en ik win.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:44 schreef skittelman het volgende:
[..]
volgens mijn komt het eerder doordat Suwon Samsung de laatste drie wedstrijden verloren heeft
En dan het competitie nummer even doorgeven aan de crew moderator, aub.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef leroytje het volgende:
Dat hij de compnaam niet wilt veranderen kan ik best snappen als zijn naam al lang bestaat.
Wel even zijn kampioenschap om zeep geholpen in Korea. Nog niet verloren sinds ik in de competitie gekomen ben
Kijk maar:
[ afbeelding ]
Overigens op OFM speel ik met Mallorca. Na de 1e seizoenshelft ongeslagen. Ook nog zonder TK gebruikt te hebben.
[ afbeelding ]
Het is FOK!quote:Op zondag 4 september 2011 21:37 schreef leroytje het volgende:
Iedereen doet mee wie er wilt in de nieuwe competitie die ik op zal starten, die de naam Fok!League draagt.
Ja bedankt daarvoor! Ik wil graag meedoen met die league, maar idd mijn competitie bestaat al vrij lang.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef leroytje het volgende:
Kijk maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jij hebt de Fok League ooit gestart?quote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja bedankt daarvoor! Ik wil graag meedoen met die league, maar idd mijn competitie bestaat al vrij lang.
Nee, ik kwam hier terecht om te kijken of mensen geinteresseerd waren in mijn competitie mee te spelen. Meer niet, daarna begon iedereen over die Fok! League.quote:Op zondag 4 september 2011 23:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus jij hebt de Fok League ooit gestart?
Keuzevrijheidquote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef skittelman het volgende:
[..]
wat voor een lutser is die kerel?als of het wat uitmaakt hoe je league heet
Doen we dat! Syrie it is.quote:Op maandag 5 september 2011 06:15 schreef leroytje het volgende:
Ik kan de competitie morgen al starten, na de laatste wedstrijd
Heb je het even doorgegeven aan de FOK! crew moderator?quote:Op maandag 5 september 2011 06:15 schreef leroytje het volgende:
Ik kan de competitie morgen al starten, na de laatste wedstrijd
Die postte net boven jequote:Op maandag 5 september 2011 14:58 schreef Olep het volgende:
[..]
Heb je het even doorgegeven aan de FOK! crew moderator?
Use the eyes, kijk ff boven jequote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Uhh, nee, hij is competitie moderator, gitaar is crew moderator.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Uhh, nee, hij is competitie moderator, gitaar is crew moderator.
accepteer me dan maarquote:Op woensdag 7 september 2011 06:18 schreef leroytje het volgende:
We spelen op de server: Clarence
Competitienummer: 1110576
Vanaf dit moment geopend.
hier hetzelfde hahaquote:Op woensdag 7 september 2011 19:27 schreef Daywalk3r het volgende:
De moderator van de competitie is op de hoogte gesteld van je aanvraag. Wil je niet wachten? Dan is het mogelijk om een andere competitie te kiezen.
Geen idee, mensen die geen seizoenskaart hebben worden er automatisch uitgekicktquote:Op donderdag 8 september 2011 22:53 schreef j95 het volgende:
Als ik nu weer mn seizoenskaart aanzet? Kom ik dan weer in de crew? Was het vergeten
Eerdaags stuur ik je wel een pb, als je me dan wil uitnodigen graag. (dan let ik wat beter opquote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Daanus het volgende:
[..]
Geen idee, mensen die geen seizoenskaart hebben worden er automatisch uitgekickt
gebruik wat standaard voetbal kennis, dit werkt doorgaans bij osm ook (zeker niet altijd).quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:23 schreef Superrudi het volgende:
Ha iedereen... Net weer eens een account geopend op OSM om met wat vrienden in een comp te gaan. Ik ben Real Betis geworden en heb nu de eerste wedstrijd van Real Zaragoza verloren met 3-0. Speelde met een 4-4-2 opstelling..
Kan iemand een tip of idee geven over wat misschien een goede taktiek zou kunnen zijn?
Ik zie ook dat mijn tegenstander van vanavond 4-4-2 speelt met opbouw van achteruit.
Jammer van de beker.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:01 schreef leroytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit werkt schijnbaar ook 2-1 gewonnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:23 schreef Superrudi het volgende:
Ha iedereen... Net weer eens een account geopend op OSM om met wat vrienden in een comp te gaan. Ik ben Real Betis geworden en heb nu de eerste wedstrijd van Real Zaragoza verloren met 3-0. Speelde met een 4-4-2 opstelling..
Kan iemand een tip of idee geven over wat misschien een goede taktiek zou kunnen zijn?
Ik zie ook dat mijn tegenstander van vanavond 4-4-2 speelt met opbouw van achteruit.
Verdomme, die wilde ik.quote:
we beginnen net met een nieuwe competitie, dus als je nog een subacc over hebt kun je er in. anders moet je even wachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:25 schreef T_Killer het volgende:
Nieuweling in het OSM meldt zich. Het is volgens mij niet mogelijk om met jullie mee te doen, aangezien ik al in een andere competitie bezig ben of wel?
Graag gedaan, ik (Teshrin) heb idd gewonnen, dus je bent idd vierde geworden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:59 schreef skittelman het volgende:
mm gisteren niet ingelogd, kan iemand zich herinneren of ik een plaats ben opgeschoven (AL-Jazeera) Ik geloof dat Futowa tegen Teshrin moest. En als die laatste zou winnen ik een plek opschoof...
ps.
ik neem lyngby
nice, niet dat het met de huidige puntentelling veel verschil uit maakt, maar heb toch wel mooi "Europees" voetbal behaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik (Teshrin) heb idd gewonnen, dus je bent idd vierde geworden.
er staat vast een mooi grafiekje op osm zelf maar een van de voordelen vind ik zelf is subacc. en dat je punten krijgtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef T_Killer het volgende:
Ik heb een gratis standaard account, dus geen subaccounts. Ben pas net begonnen. Heeft het veel toegevoegde waarde om een seizoenskaart of Premium seizoenskaart aan te schaffen? En hoeveel kostten deze precies?
En als je eens in de zoveel tijd die enquete's invult (overal geen interesse aanvinken, en verkeerd telefoonnummer opgeven, tien keer achter elkaar) kun je het ook gratis doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:30 schreef skittelman het volgende:
[..]
nice, niet dat het met de huidige puntentelling veel verschil uit maakt, maar heb toch wel mooi "Europees" voetbal behaald
[..]
er staat vast een mooi grafiekje op osm zelf maar een van de voordelen vind ik zelf is subacc. en dat je punten krijgten dat voor E10,- p.j..
Niet meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:47 schreef leroytje het volgende:
Tsja, we moeten toch wat als je bovenaan staat hè.
We hebben em niet voor niks.
Ja, wederom de bekerquote:
Whehe. Toch had ik die beker wel graag gewild.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, wederom de beker! In de competitie kan ik maar niet van je winnen
als je je tactiek niet op 'opkomende backs' hebt staan heeft een verdediger met een hoge aanval geen nut. maar er zit volgens mij geen verschil tussen links/rechts back.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hoe nauwkeurig is die simulatie bij osm eigenlijk?
Sergio ramos is een rechtsback, is het dan in het spel ook beter om hem rechtsback te zetten, of maakt het geen reet uit of je hem links-of rechts back zet, zolang hij maar aan de zijkant staat door zijn aanvallende waarde?
de wegen van de osm-engine zijn ondoorgrondelijk. het enige wat je kan doen is... proberenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef Mister_Bojangles het volgende:
En hoe zit het dan precies met de nauwkeurigheid van de spelers?
Ook valt me op dat mijn middenvelders amper scoren, terwijl ze toch op neutraal en soms op zoek de aanval staan, maar we zitten al op wedstrijddag 30 zitten hebben de meesten nog niet gescoord, en de meest scorende middenvelder heeft 2 goals.
ik verander inderdaad ook nooit, zal komend seizoen in Brazilie eens expirimenterenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nog een vraagje..
Ik dacht altijd dat het beste was om aan het begin van het seizoen een goede formatie/ opstelling te maken en deze dan eigenlijk niet meer te veranderen, omdat de resultaten beter worden naarmate je langer met dezelfde opstelling/formatie speelt...
Maar nu wordt er vanuit osm gewoon gezegd dat je tegen zwakke en sterke tegenstanders andere formaties aan wordt geraden?
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef leroytje het volgende:
Zal ik verliezen vandaag?
TK tegen van de nummer 11
ja fuck it, volgens mij al 3x verloren van jequote:Op woensdag 2 november 2011 11:20 schreef skittelman het volgende:
ben een aardige angstgegner aan het worden voor AC Horsens
Ik sta 6de maar heb een redelijk simpel programma, dus ik zou zomaar kampioen kunnen worden. Dat is ook weer het voordeel van zulke kleine competities! Ik zeg: hierna ijsland, kroatie, uruguay of iets in die trend.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef leroytje het volgende:
Ik moet even zeggen dat we al seizoenen lang heel erg aan elkaar gewaagd zijn! Heel leuk.
Nu ook weer extreem dicht bij elkaar de competitie
Wel jammer dan dat je met je makkelijke programma en een ingezet TK met 5-0 verliestquote:Op donderdag 3 november 2011 12:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
Ik sta 6de maar heb een redelijk simpel programma, dus ik zou zomaar kampioen kunnen worden. Dat is ook weer het voordeel van zulke kleine competities! Ik zeg: hierna ijsland, kroatie, uruguay of iets in die trend.
had ik dat maarquote:Op vrijdag 4 november 2011 06:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wel jammer dan dat je met je makkelijke programma en een ingezet TK met 5-0 verliest.
Wat is daar het nut van danquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
had ik dat maaralleen besloten training
totaal geen daarom is het ook zo stom dat ik die vergeten ben.quote:
Moet ik 'm wel inzetten natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:50 schreef Rauzer het volgende:
Nog drie wedstrijden totaal en nog drie TK's!
En ik moet tegen de nummers 8, 9 en 10.
ik mag hopen dat ik je met dat team anders ook wel had verslagenquote:Op maandag 14 november 2011 12:41 schreef leroytje het volgende:
Ik snap er ook niks van
Trouwens vergeten men tacktiek in te stellen, dus 3-0 verloren
quote:MFK Ruzomberok stoot SK Slovan Bratislava uit de beker
BRATISLAVA - De finaleplaatsen in FOK!League! worden dit jaar verdeeld onder MFK Ruzomberok en MSK Zilina.
De halve finales leverden twee teams op die hun geluk mogen gaan beproeven in de finale. MFK Ruzomberok en SK Slovan Bratislava waren te sterk voor hun tegenstanders. De beker is daarmee ook dit seizoen weer een titanenstrijd worden. Het is te hopen dat ook in de finale zulk goed voetbal gespeeld wordt als in deze halve finales ten toon gespreid werd.
netjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:34 schreef Daanus het volgende:
Heb me redelijk teruggevochten. Stond een hele tijd bij de laatste 3-4, maar inmiddels opgeklommen naar de 5e plaats. Hopelijk kan ik nog verder omhoog komen.
ja heb gigantisch veel laten liggen aan het begin, ach volgend seizoen gaat het weer helemaal goed komen hoop ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
netjes
maar met nog slechts 6 wedstrijden te gaan mag ik hopen dat je mij niet meer inhaalt zeg10 punten los. Als ik dat niet red
quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Olep het volgende:
Mijn team is wel heel erg jong geworden.
[ afbeelding ]
Hoe kan dit? hahahaquote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Olep het volgende:
Mijn team is wel heel erg jong geworden.
[ afbeelding ]
Ten eerste won ik met Spartak van Dukla, ten tweede was er geen beker en ten derde sta ik in de finale van de bekerquote:FK Dukla Banská Bystrica en MFK Kosice door in beker
TRNAVA - Nog 2 clubs maken kans op de eindzege in het bekertoernooi van FOK!League!.
De bekerverplichtingen worden door sommige teams als onnodig tussendoortje beschouwd. Het leek er op dat ook FC Spartak Trnava het in de wedstrijd tegen FK Dukla Banská Bystrica liet afweten om zich meer op de competitie te richten. Bij FK AS Trencin was meer vechtlust te zien maar uiteindelijk werden zij ook met lege handen naar huis gestuurd en eiste MFK Kosice een plek op in de volgende ronde.
Olep.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ten eerste won ik met Spartak van Dukla, ten tweede was er geen beker en ten derde sta ik in de finale van de beker
Overigens wel felicitaties aan Olep (naam van hier ff kwijt) met de titel!
Waar gaan we als volgende heen?
te lui om paar posts naar boven te kijken. faaaaalquote:
Hehe thanks.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
te lui om paar posts naar boven te kijken. faaaaal
Felicitaties in ieder geval, hehe
Ja heb ooit Anzhi Makhachkala per ongeluk voor je weggekaapt, en vandaag had ik bijna Lillestrom als team gehad, maar goed dat ik eerst nog even hier keekquote:
oh ja, was ik alweer vergeten, hahaquote:Op zondag 11 december 2011 18:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja heb ooit Anzhi Makhachkala per ongeluk voor je weggekaapt, en vandaag had ik bijna Lillestrom als team gehad, maar goed dat ik eerst nog even hier keek.
Die quoten we.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:33 schreef skittelman het volgende:
dit is denk voor het eerst dat ik een seizoen niet met een verlies begin.... plus 13 doelpogingen... dat wordt het kampioenschap*wishfull thinking*
spelers die de engine op de transferlijst zet, dalen elke dag een x aantal % in waardequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap iets niet...
Ik zie ene Franco (aanvaller, 35, skill 85, waarde 11,1 mil) van Vélez Sársfield op de transferlijst staan voor 6,6 mil.
Ik wil Janko (aanvaller, 28, skill 84, waarde: 10,2 mil) voor 6,5 mil op de transferlijst zetten. Mag niet. Bedrag te laag. Goed, dan maar voor 6,6... mag nog steeds niet, bedrag te laag.Hoe kan dit?
Maar dan nog, waarom kan Franco voor iets meer dan de helft op de markt en Janko niet eens voor 67%?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
spelers die de engine op de transferlijst zet, dalen elke dag een x aantal % in waarde
doe je ook al bij ons mee? wij hebben ook nog wel wat plaatsen andersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
We hebben nog vier plekken over in Oostenrijk voor als je nog een subaccountje hebt, 4 ronden gehad pas. Join!
Ga ik wel doen, hoever in de competitie zijn we daar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
doe je ook al bij ons mee? wij hebben ook nog wel wat plaatsen anders
iets over de helft. maar is maar een kleine competitie. Geloof nog 10 wedstrijdjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga ik wel doen, hoever in de competitie zijn we daar?
Stap ik denk ik daarna ff inquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
iets over de helft. maar is maar een kleine competitie. Geloof nog 10 wedstrijdjes
Ik probeer nu iedere keer een vreemde competitie te kiezen, vult de wereldkaart een beetje.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:45 schreef knight18 het volgende:
Kampioen geworden in china. In de competitie geen enkele wedstrijd verloren. Mijn topscorer is Hulk met 32 goals en de top 3 topscorers komen van mijn team af
geen idee, heb zelf eigenlijk niet zo zin in om psk te worden...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef FedExpress het volgende:
Wat doen we nou? waar naartoe maakt mij niet uit eigenlijk
ik ook, osm blijf toch wel een spelletje dat je om de zoveel tijd weer een periode gaat spelen. Is wel een hoop verandert sinds ik ruim 2 jaar geleden voor het laatst inlogdequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:55 schreef MrManuel het volgende:
Ben ook maar weer eens begonnen, nu met een nieuw account..
Staat nog openquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Klein stukje spam weer voor mijn competitie: Polen
Voor een subaccountje dat je over hebt en/of Polen aan je wereldkaart wilt toevoegen! Er zijn nog genoeg plekken open!
Ik ben al die tijd blijven spelen, heb wel veel zien veranderen inderdaadquote:Op maandag 2 april 2012 23:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
ik ook, osm blijf toch wel een spelletje dat je om de zoveel tijd weer een periode gaat spelen. Is wel een hoop verandert sinds ik ruim 2 jaar geleden voor het laatst inlogde
tot kort geleden wel. alleen is er nu even niemand met een SK (of wat er ook nodig is) die het kan/wil oppakkenquote:
Ik heb iemand z'n seizoen een keer op die manier verprutst, hij (Willem II) won er 33 en verloor er 1 van mij (GAE). Ik won met 1-0 door een "Ruizje": 1-0 in de 94e minuutquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef datisstom het volgende:
Kut dat ik er de 1e speel dag niet was, heb nu alle wedstrijden gewonnen met VVV behalve die eerste.
Nu nog volhouden, toen ik 13 was had ik een keer Siena en was daarmee 2e geworden en had daarmee ook de beker gewonnenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef skittelman het volgende:
heb een account beschikbaar over 15dagen, heb dan wel interesse in fok!league
2de met VVV, week 11, 4pnt achter op ongeslagen Ajax
4e, was altijd 7e.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is de doelstelling van Colorado ?
Die speel ik ook, sta 5e met nog 4 potten te gaan. De top 5 staat sowieso dicht op mekaar qua punten, nummer 1 (HSV) heeft er maar 6 meer dan ikquote:Op maandag 28 mei 2012 16:58 schreef HeavensAxe het volgende:
Vorig seizoen 1ste geworden met QPR, gemiddeld 93 en rond de 8500 managerpunten, momenteel ben ik bezig met Munchengladbach
3-4-3 en vol erop klappen als ik een bazenteam hebquote:
Ligt aan m'n team, maar meestal wel ja. Al zit ik er aan te denken om te veranderen, want m'n team loopt gewoon nietquote:
Netjes hoorquote:
Fijne stats welquote:1 Seizoenskaarthouder SV Spakenburg 26 23 3 0 72 65 - 1 64
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens in die competitie ga spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fijne stats welAlleen jammer van dat ene tegendoelpunt
Kan niet helaas.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
Echt een schijt lay-out idd.
Kan je niet terug naar de oude?
Aanbod geldt nog steeds, pas 4 ronden gespeeld...quote:Op zondag 30 september 2012 11:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wellicht een leuke competitie voor een subaccount: Albanië
competitie (spelers) zien er erg schraal uit, zwitserland is mn nieuwe favorietquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Altijd al eens in Armenië willen managen?
I know, maar ik wil mijn wereldkaart vol laten lopen, dan moet je ook wel eens van die armetierige competities als dezen doenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:04 schreef skittelman het volgende:
[..]
competitie (spelers) zien er erg schraal uit, zwitserland is mn nieuwe favoriet
En weer even omhoog, nog een paar teams beschikbaar!quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Altijd al eens in Armenië willen managen?
Ben ik ook mee bezig, 12 gespeeld waarvan 11 gewonnen en 1 verloren. Sta mooi bovenaan met PSV 2 punten onder mequote:Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef Fiorano het volgende:
Zo ook maar weer eens ingeschreven, is wel weer een jaar of 3/4 geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb. Begonnen met Heerenveen
Nice, heb me sinds kort ook weer 'aangemeld' (oude account weer gebruiken na 2 jr) .. haalde ook wel scores als 8000 in 1 seizoen, ben alleen nu aan het uitvogelen hoe de taktiek ook alweer in elkaar zat haha.quote:
En verder:quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef Quotidien het volgende:
Wat is ookalweer de beste opstelling en tactiek?
4-5-1 van afstand schieten?
Werkt dat serieus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En verder:
Aanvallers: help middenveld
Middenvelders: teruggetrokken spelen
Verdedigers: blijf achterin
Mandekking + Geen buitenspelval
Mentaliteit: zeer defensief
Baltempo: hoog baltempo
Pressie spelen: 0% (nul)
Stel verdedigers met een hoge aanval- en een spits met een hoge verdediging op
Yup, heb er de dubbel mee gehaald met RKCquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, heb er de dubbel mee gehaald met RKC
Geen idee, met topploegen speel ik altijd 3-4-3quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]Baas. Werkt zeker niet als je een topploeg hebt?
waarom verdedigers met een hoge aanval als ze toch achterin blijven (met zeer defensieve mentaliteit) en 0 pressie?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En verder:
Aanvallers: help middenveld
Middenvelders: teruggetrokken spelen
Verdedigers: blijf achterin
Mandekking + Geen buitenspelval
Mentaliteit: zeer defensief
Baltempo: hoog baltempo
Pressie spelen: 0% (nul)
Stel verdedigers met een hoge aanval- en een spits met een hoge verdediging op
Geen idee, maar het werkt gewoonquote:Op woensdag 21 november 2012 08:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waarom verdedigers met een hoge aanval als ze toch achterin blijven (met zeer defensieve mentaliteit) en 0 pressie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |