En Naschrakhquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef skittelman het volgende:
LP:
of MxMayne1s1 even toegelaten mag worden....
Ik speel nu 4-3-3 over de flanken maar dat wil niet echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, 3-5-2, erg gewaagd met zo'n clubje
Geen idee, maar ik had Dinamo ook nog niet gekozen. Die club kwam als eerste tevoorschijn toen ik me aanmeldde, kon verder niks kiezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Daanus het volgende:
[..]
Moet je niet 2 dagen wachten voordat je weer een nieuw team kan kiezen?
Krijg een melding dat iemand al manager hiervan is. Wie dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:47 schreef FedExpress het volgende:
Dan ga ik voor: Anzhi Makhachkala (nooit van gehoord) - Chiquita
Rauzer, weet z'n gebruikersnaam hier op Fok! niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Krijg een melding dat iemand al manager hiervan is. Wie dan?
Hmm, fijn als mensen niet neerzetten wat ze willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rauzer, weet z'n gebruikersnaam hier op Fok! niet.
Heb 'm gister al gekozen, als je vandaag iets kiest ga je toch eerst even kijken wat er nog vrij isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmm, fijn als mensen niet neerzetten wat ze willen.
Dan ga ik maar wat anders zoeken
Lijkt me vetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Daanus het volgende:
Is het misschien een idee om een FOK!Crew op te richten op OSM?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Daanus het volgende:
Is het misschien een idee om een FOK!Crew op te richten op OSM?
Oh moet iedereen dat hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Dan moet je wel seizoenkaarthouder zijn toch? Er daar hebben we niet veel van in de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |