quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iedereen is op dit moment mijn concurrent!
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Jongens ik wil wel speciaal een (P)Sk kopen om een FOK LEAGUE te starten. Maar dat hangt eerst af van de animo..
Waar zullen we dan?
Mijn aanbod staat nog, wanneer beginnen en waar?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:53 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ok welke datum zullen we beginnen?
En waar?
Ik zit zelf ook nog in een competitie, zoals ik hier wat boven had aangegeven
Vergeten te vermelden dat dit op server Clarence is, met comp nr: 1082101quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Rauzer zet ff deze erook bij: Online Soccer Manager #18: Join the FOK!League!
Eh hallo? denk je dat iedereen morgen een account vrij heeft? Neen denk het niet, incl ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:39 schreef Sqoudson het volgende:
Ik heb vanaf morgen een account vrij, dus ik ben en blijf beschikbaar voor een fok league
Moet wel snel gebeuren, want anders ga ik lekker weer iets anders doen!
Dus je stem is?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen standaardland als NL, Engeland, Duitsland en Italië aub, daar hebben we allemaal al vaak genoeg gezeten
Nou, het liefst zou ik naar een absurd land willen gaan, á la Macedonië ofzo, maar dat lukt toch nietquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:21 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Nominaties volgende Fok!League:
Drizzt_DoUrden - Spanje
Sqoudson - Spanje
(Mensen maak er ff een overzichtelijk lijstje van SVP als je je stem hebt uitgebracht)
Ps. Ik stem later, wanneer er meer stemmen zijn plaatsgevonden
Moet nog komen omdat er vast en zeker een aantal Fok!kers middenin een seizoen zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb speciaal hiervoor een Acc aangemaakt: Ibi_Afellay![]()
Komt er nog een league of ben ik te laat.?
Nominaties volgende Fok!League:quote:
Er moeten natuurlijk wel wat meer mensen komen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:48 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Mijn stem:
Nominaties volgende Fok!League:
Drizzt_DoUrden - Spanje
Sqoudson - Spanje
Jenglejack - Zuid-Afrika
PS2BuyCenter - Fantasy
Absoluutquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Er moeten natuurlijk wel wat meer mensen komen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |