quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iedereen is op dit moment mijn concurrent!
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Jongens ik wil wel speciaal een (P)Sk kopen om een FOK LEAGUE te starten. Maar dat hangt eerst af van de animo..
Waar zullen we dan?
Mijn aanbod staat nog, wanneer beginnen en waar?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:53 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ok welke datum zullen we beginnen?
En waar?
Ik zit zelf ook nog in een competitie, zoals ik hier wat boven had aangegeven
Vergeten te vermelden dat dit op server Clarence is, met comp nr: 1082101quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Rauzer zet ff deze erook bij: Online Soccer Manager #18: Join the FOK!League!
Eh hallo? denk je dat iedereen morgen een account vrij heeft? Neen denk het niet, incl ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:39 schreef Sqoudson het volgende:
Ik heb vanaf morgen een account vrij, dus ik ben en blijf beschikbaar voor een fok league
Moet wel snel gebeuren, want anders ga ik lekker weer iets anders doen!
Dus je stem is?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen standaardland als NL, Engeland, Duitsland en Italië aub, daar hebben we allemaal al vaak genoeg gezeten
Nou, het liefst zou ik naar een absurd land willen gaan, á la Macedonië ofzo, maar dat lukt toch nietquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:21 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Nominaties volgende Fok!League:
Drizzt_DoUrden - Spanje
Sqoudson - Spanje
(Mensen maak er ff een overzichtelijk lijstje van SVP als je je stem hebt uitgebracht)
Ps. Ik stem later, wanneer er meer stemmen zijn plaatsgevonden
Moet nog komen omdat er vast en zeker een aantal Fok!kers middenin een seizoen zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb speciaal hiervoor een Acc aangemaakt: Ibi_Afellay![]()
Komt er nog een league of ben ik te laat.?
Nominaties volgende Fok!League:quote:
Er moeten natuurlijk wel wat meer mensen komen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:48 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Mijn stem:
Nominaties volgende Fok!League:
Drizzt_DoUrden - Spanje
Sqoudson - Spanje
Jenglejack - Zuid-Afrika
PS2BuyCenter - Fantasy
Absoluutquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Er moeten natuurlijk wel wat meer mensen komen he
Waar gaat jou stem naar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:26 schreef Rauzer het volgende:
Je moet er gewoon een starten, die in de OP zetten, en dan komen de mensen vanzelf wel. Het is onmogelijk om 18 FOK!kers hier paraat te hebben die allen niet in een competitie zitten.
Nee, ik zit zelf nog in een competitiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Rauzer het volgende:
Ik stem ook voor Spanje, dat zijn er al vier van de zes. Dan kun je beter gewoon dat ding opstarten nu
Nee!quote:Op zondag 18 juli 2010 16:36 schreef Sqoudson het volgende:
Kies nou maar gewoon iemand, dan weten ze dat ze die ook niet meer kunnen pakken he
Zolang je maar van Getafe afblijftquote:Op zondag 18 juli 2010 16:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Nee!
Ik moet het recht hebben om als eerste te kiezen![]()
Ja ik breng mijn keuze uit om 18:45quote:
Ik heb het recht om als eerste te kiezenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang je maar van Getafe afblijft
Ik heb het recht om als EERSTE te kiezenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:52 schreef Doublepain het volgende:
Zet hieronder je Fok!naam en de club die je claimt (degene na je moet de lijst weer kopiëren en blabla):
Drizzt_DoUrden: Getafe CF
Sqoudson: Sporting Gijon
Doublepain: Athletic Bilbao
Ja, lijkt mij een subliem uitstekend planquote:Op zondag 18 juli 2010 17:18 schreef Sqoudson het volgende:
Jij kiest om 18:45 als eerste, de rest kiest meteen daarna, klaar met die onzin
Ja, maar ik heb het recht om als eerst te kiezenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En niet zo janken, PS2... durf te wedden dat jouw voorkeur nog niet genoemd is
ja, maar ik wou hem al KIEZEN voordat jij hem had gekozen, anders had ik dit in 1e instantie niet gedaan, en er zijn nog 18 andere teams..quote:Op zondag 18 juli 2010 18:49 schreef Sqoudson het volgende:
Wel lelijk dat je dan net het team pakt wat ik wou, terwijl ik de enigste was die je hierin hielp
Ja dan is het toch ook fair als ik als eerst mag kiezen..quote:Op zondag 18 juli 2010 18:53 schreef Sqoudson het volgende:
Ook voor jou waren er 19 andere teams te kiezen op dat moment, maar omdat jij dit zogenaamd opzet, wil jij dat team _o-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |