Zeg ! Niks geen Commerciélenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
Balen dat deze vetklep het beeld weer komt vullen op prime time. Wanneer vertrekt hij eens naar de commerciëlen.
Het is gewoon zonde dat er alweer publieke zendtijd aan plat vermaak wordt opgeofferd. De VARA is bang hem kwijt te raken helaas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Zeg ! Niks geen Commerciélen [ afbeelding ] Kijk jij toch naar de commercielen.
Dit word heel anders met cabaretiers erbij..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef Staal het volgende:
Hoeveel flops moeten er nog komen voordat Paul de Leeuw gaat beseffen dat de meeste mensen zijn programma's wel gezien hebben?
Ga het verplicht kijken want de kleine rups is dol op Paul de Leeuw. Als ik het leuk vind zal ik het ook eerlijk zeggen uiteraard, maar ik heb weinig hoop en het liep al onwijs af en dat madiwodoshow leken de laatste stuiptrekkingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dit word heel anders met cabaretiers erbij..
quote:
Nee hoop dat Adje niet erbij is..En Filemon zou denk ik ook niet bij zijn..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
Doet Filemon ook mee trouwens? Die stem doe ik graag na..
Geen Adje he?.
Van Filemon vind ik het wel jammer.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoop dat Adje niet erbij is..En Filemon zou denk ik ook niet bij zijn..
Zijn 'unieke' talent kan prima naar de commerciëlen, ik zie niet in waarom zoiets bij de publieken zou moeten blijven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg ! Niks geen Commerciélen [ afbeelding ] Kijk jij toch naar de commercielen.
Nee morgen nemen ze het opquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Ties02 het volgende:
Is het trouwens weer zaterdag smiddags opgenomen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Ties02 het volgende:
Is het trouwens weer zaterdag smiddags opgenomen?
quote:Informatie bijwonen PAU!L
De toegangsprijs:
- De toegangsprijs is ¤15,- per persoon.
- Als u lid wordt van de VARA dan kost uw kaartje ¤10,-, inclusief VARA-lidmaatschap en keuze uit twee cadeaus: het hilarische gezelschapsspel ‘onvoorSPELbaar’ van Paul de Leeuw óf ¤5,- korting op Paul’s nieuwe theatervoorstelling ‘Poephoofd’ (max. 2 kaartjes per persoon en zolang de voorraad strekt). Een VARA-lidmaatschap is persoonsgebonden.
- Bent u al VARA-lid? Dan betaalt u slechts ¤5,-.
PAU!L komt uit Studio Cé in Almere;
De opnamen zijn ’s middags tussen 13.00 en 17.00 uur*;
De minimumleeftijd voor het bijwonen van het programma is 16 jaar;
De eerste volgende opnamen zijn op*:
Zaterdag 29 oktober UITVERKOCHT!
Zaterdag 05 november
Zaterdag 12 november
Dat gedoe net met die gozer in dat roze truitjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Altijd met een eerste aflevering toch
Van Andre van Duin toch?quote:
Thxquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Fantastisch dat Paul weer terug is op de zaterdagavond
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:38 schreef Paul het volgende:
EN HIJ HEEFT ZE FEYENOORD DEKBED GEGEVEN
Spoilerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:38 schreef Paul het volgende:
EN HIJ HEEFT ZE FEYENOORD DEKBED GEGEVEN
Is je opmerking positief of negatief bedoeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:43 schreef Mylene het volgende:
Dit moet de Nederlandse Graham Norton show worden.
Als het een FOK!er is heeft ie standaard deze gezichtsuitdrukking:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een FOK!ker is roep hij straks "450 euro geweldig".
Volgens mij komt het daar wel op neer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar dit gaat toch geen wedstrijdje worden elke week wie er het zieligste verhaaltje ophangt?
omdat ie zo aan het slijmen was iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:49 schreef Specularium het volgende:
De dubbelzinnigheid van de opmerking 'wil je een doekje' was erg goed.
Ze doen hier de lama's naquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:00 schreef Specularium het volgende:
Die ene quiz 'tussen de oren' was soms nog wel aardig.
Ze proberen het hier een beetje na te doen.
Wie lacht er nu niet om Arie Koomen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar, daar moet ik ook nooit om lachen.
Dat spreekt in jouw voordeelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar, daar moet ik ook nooit om lachen.
Dat filmpje laat ie volgens mij juist daarom zien, heb je dat de afgelopen week niet in de actualiteit gezien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef mien-moeke het volgende:
ben ik de enige die er over valt dat ie tijdens t eerste liedje,, op t scherm achter m, dat filmpjeliet zien waarbij een kind van ong 3 jaar oud wordt (dood?)gereden?
Wat een lul. 3 minuten gezien.
Niet weer
Weinig tv gekeken maar ik vind t een walgelijk filmpje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat filmpje laat ie volgens mij juist daarom zien, heb je dat de afgelopen week niet in de actualiteit gezien?
Die zijn nu Henk en Ingrid. Serieus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik ben ook wel weer eens benieuwd naar annie en bob de rooij
Hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn nu Henk en Ingrid. Serieus.
Ik vind hem wel grappig, die muziek is kut, maar hij is leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef Specularium het volgende:
Die Frans is ook net een klein kind af en toe..
quote:
Das nie grappig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ze nou een jong stelletje in beeld nemen, die tongen wel
Miljoenen nog welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef chufi het volgende:
Brit verdiend miljoenen met al die bijbaantjes
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit blijft toch wel het meest spontane en leuke moment van Paul & co
Jegens linda en IHVH bedoel je ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:29 schreef Specularium het volgende:
Hier zit veel persoonlijke rancune van Paul in.
Nog nog de neusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Britt ziet er hier wel goed uit trouwens
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef MilaNL het volgende:
Had niet verwacht dat dit een leuk programma zou worden. Maar ik moet toch wel lachen
Doos make up plamuur op doet wonderen, in EMIDJ zag ze er niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
kabouter plop the musicalquote:
Niks mis met Britt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Dan ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Hij is zwaarder dan mij... dat is wel te hopen ja!
Valt mij pas 10 minuten opquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Die voetjuf heeft wel een flink decollete.
Ze doet het er inderdaad wel een beetje omquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef MilaNL het volgende:
Mensen die geloven dat Britt geen act is
Ze doet zich idd iets dommer voor dan dat ze isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef MilaNL het volgende:
Mensen die geloven dat Britt geen act is
Jij moet ook overal op reageren hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik let daar niet zo op, vandaar dat ik het nu pas zag.
Ik heb graag het laatste woordquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij moet ook overal op reageren he
Echte meisjes in de junglequote:
Eigenlijk wel, ja. Ik vond het een geslaagde uitzending. Eigenlijk wel gewoon wat je ook mocht verwachten.quote:
Jammer dat ze het zingen altijd wegknippen. Deden ze bij MWDL en X de Leeuw ook al maar daar was het te zien in de internetuitzending.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Bluezz het volgende:
MiesLekker iemand die geen blad voor de mond neemt.
Mijn moeder keek afgelopen weekend beneden Ik hou van Holland en mijn vader keek boven naar Paultje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het ook leuk. Onbegrijpelijk dat het gros van Nederland naar dat IHVH kijkt. Dat is toch echt niveau nihil.
Ja ik hoop ook op betere uitzendingenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef alors het volgende:
Bob was weer epischIk vind het wel aardig tot nu toe, het zal nog wel beter worden
Dat is nou juist Paullllquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien moet Paul eens wat minder grinniken en lachen om z'n eigen opmerkingen.
Misschien iets rustiger doen en wat minder krampachtig in het middelpunt willen staan.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening
Hey, das handigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_1/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |