Wie lacht er nu niet om Arie Koomen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar, daar moet ik ook nooit om lachen.
Dat spreekt in jouw voordeelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar, daar moet ik ook nooit om lachen.
Dat filmpje laat ie volgens mij juist daarom zien, heb je dat de afgelopen week niet in de actualiteit gezien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef mien-moeke het volgende:
ben ik de enige die er over valt dat ie tijdens t eerste liedje,, op t scherm achter m, dat filmpjeliet zien waarbij een kind van ong 3 jaar oud wordt (dood?)gereden?
Wat een lul. 3 minuten gezien.
Niet weer
Weinig tv gekeken maar ik vind t een walgelijk filmpje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat filmpje laat ie volgens mij juist daarom zien, heb je dat de afgelopen week niet in de actualiteit gezien?
Die zijn nu Henk en Ingrid. Serieus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik ben ook wel weer eens benieuwd naar annie en bob de rooij
Hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn nu Henk en Ingrid. Serieus.
Ik vind hem wel grappig, die muziek is kut, maar hij is leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef Specularium het volgende:
Die Frans is ook net een klein kind af en toe..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |