Nog nog de neusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Britt ziet er hier wel goed uit trouwens
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef MilaNL het volgende:
Had niet verwacht dat dit een leuk programma zou worden. Maar ik moet toch wel lachen
Doos make up plamuur op doet wonderen, in EMIDJ zag ze er niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
kabouter plop the musicalquote:
Niks mis met Britt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Dan ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Hij is zwaarder dan mij... dat is wel te hopen ja!
Valt mij pas 10 minuten opquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Die voetjuf heeft wel een flink decollete.
Ze doet het er inderdaad wel een beetje omquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef MilaNL het volgende:
Mensen die geloven dat Britt geen act is
Ze doet zich idd iets dommer voor dan dat ze isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef MilaNL het volgende:
Mensen die geloven dat Britt geen act is
Jij moet ook overal op reageren hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik let daar niet zo op, vandaar dat ik het nu pas zag.
Ik heb graag het laatste woordquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij moet ook overal op reageren he
Echte meisjes in de junglequote:
Eigenlijk wel, ja. Ik vond het een geslaagde uitzending. Eigenlijk wel gewoon wat je ook mocht verwachten.quote:
Jammer dat ze het zingen altijd wegknippen. Deden ze bij MWDL en X de Leeuw ook al maar daar was het te zien in de internetuitzending.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Bluezz het volgende:
MiesLekker iemand die geen blad voor de mond neemt.
Mijn moeder keek afgelopen weekend beneden Ik hou van Holland en mijn vader keek boven naar Paultje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het ook leuk. Onbegrijpelijk dat het gros van Nederland naar dat IHVH kijkt. Dat is toch echt niveau nihil.
Ja ik hoop ook op betere uitzendingenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef alors het volgende:
Bob was weer epischIk vind het wel aardig tot nu toe, het zal nog wel beter worden
Dat is nou juist Paullllquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien moet Paul eens wat minder grinniken en lachen om z'n eigen opmerkingen.
Misschien iets rustiger doen en wat minder krampachtig in het middelpunt willen staan.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening
Hey, das handigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_1/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |