Eigenlijk wel, ja. Ik vond het een geslaagde uitzending. Eigenlijk wel gewoon wat je ook mocht verwachten.quote:
Jammer dat ze het zingen altijd wegknippen. Deden ze bij MWDL en X de Leeuw ook al maar daar was het te zien in de internetuitzending.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Bluezz het volgende:
MiesLekker iemand die geen blad voor de mond neemt.
Mijn moeder keek afgelopen weekend beneden Ik hou van Holland en mijn vader keek boven naar Paultje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het ook leuk. Onbegrijpelijk dat het gros van Nederland naar dat IHVH kijkt. Dat is toch echt niveau nihil.
Ja ik hoop ook op betere uitzendingenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef alors het volgende:
Bob was weer epischIk vind het wel aardig tot nu toe, het zal nog wel beter worden
Dat is nou juist Paullllquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien moet Paul eens wat minder grinniken en lachen om z'n eigen opmerkingen.
Misschien iets rustiger doen en wat minder krampachtig in het middelpunt willen staan.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening
Hey, das handigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_1/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |