Vandaag kamperen we in KLB.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
pff ik dacht, ik red het nooit meer om een topique met mooie titel en MOOIE OP en alles te maken.. dus wou fipo huntenKWAM ER MAAR GEEN BAGGER! dus bij deze lekker baggeren
fijne avond iedereen!![]()
maar nachtbagger is toch nachtbagger en onz en nu dit en alles ik snap het niet wat moet ik nu wie wil mij even troosten?! (bij voorkeur monkyyy of een van die andere knappe chicks gr gr)quote:
Dat kan kloppen ja. Ben niet meer zo actief op Fok! eigenlijk..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoi, lang niet gezien hier
die jongen probeer ik al een tijdj te hosselenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef Floxcie het volgende:
Haha, kijk eens wie er bevriend is met Dit is Jan!
http://dimens.hyves.nl/
Ik ben beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die jongen probeer ik al een tijdj te hosselen
ja mn msn is niets zonder jou onlinequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
yessss, als ik terug ben msn en alles van 050 tot jwz.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zag Lindgren., dus kom ik hier.
En terecht, nog een keer doen en ik kom je op zoeken.quote:
msn zonder jou is als facebook zonder gezicht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja mn msn is niets zonder jou online
Haha eenliefde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
msn zonder jou is als facebook zonder gezicht.
ekte broer-zus lobi hier.
Tof tof.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, beter. M'n oor doet geen pijn meer en heb nog lekker een dagje vrij. Ben net terug van poolen, was leuk vanavond.
Met jou?
En dit, maar dan andersom uiteraard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom wel op de msns, dat werkt wat gemakkelijker en dan kan ik je nakend zien.
Ik zal op je wachten, ik heb vrienden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En terecht, nog een keer doen en ik kom je op zoeken.
heel mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef mctwigt het volgende:
even mijn japans showen: NACHTUBAGHARUH!!
MARUKKAANSUHKIPPUH!!!quote:
Ja, maar nee.quote:
kquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Floxcie het volgende:
MarokkaanseKip, Hooidraad, BB (BoterBolletje jwz), BHzakje, coban, Spaghettivreter, OmdatAppel en alle fans.
[..]
Ja, maar nee.
Je bent veranderd man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Floxcie het volgende:
MarokkaanseKip, Hooidraad, BB (BoterBolletje jwz), BHzakje, coban, Spaghettivreter, OmdatAppel en alle fans.
[..]
Ja, maar nee.
Zomaar mijn naam vooraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, maar nee.
Jij drinkt letterlijk elke dag bier he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik neem gewoon nog een biertje! #gewoonomdathetkan
Nee hoor dat valt best wel meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij drinkt letterlijk elke dag bier he?
Ik nu wel, ik kan dit niet aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij drinkt letterlijk elke dag bier he?
Jupilerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hopen dat ik in coma raak.
"Mooie tijd, mooie tijd." zoals mijn demente basisschoolleraar altijd over het verleden sprak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET HEEFT TOCH NIKS TE MAKEN MET DEZE DEPRESSIEVE ZOMER, OF WEL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
DIMENS, STOP MET DEPRESSIEF ZIJN. IK KOM STRAKS ONLINE OP MSN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET HEEFT TOCH NIKS TE MAKEN MET DEZE DEPRESSIEVE ZOMER, OF WEL?Met mij praten mag ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
DIMENS, STOP MET DEPRESSIEF ZIJN. IK KOM STRAKS ONLINE OP MSN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET HEEFT TOCH NIKS TE MAKEN MET DEZE DEPRESSIEVE ZOMER, OF WEL?Niemand zei hoi, iedereen kijkt over mij heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens ook een kut zomer.
Haha dat valt echt wel meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh sorry
Jawel je hebt altijd bier ik kan het niet geloven!
Ik maak me heel veel zorgenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Haha dat valt echt wel mee
Ik drink voornamelijk in het weekend veel, maar zoals nu dat ik de volgende dag vrij ben dan drink ik ook wel wat biertjes (al is dat eerlijk gezegd iets uit de hand gelopen)
Maar normaalgesproken drink ik doordeweeks eigenlijk amper
Ik ben gekwetst.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dimens doe faux niet na met z'n depressiviteit
Zal ik doen zodra ik weer online ben. Zo maar eens slapen aangezien het alweer bijna 03:00 uur in Rusland is, morgen vroeg op, dit, dat.quote:
omg iemand het filmpje van dit?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Geen meisje wat seks met mij wilt, ik moet mijn behoeftes nu ergens anders vandaan halen,
[ afbeelding ]
Hoef je niet te doen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik maak me heel veel zorgen
What the fuckquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Geen meisje wat seks met mij wilt, ik moet mijn behoeftes nu ergens anders vandaan halen,
Ik stel voor dat we aan de Russische whisky vodka gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:47 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, lang niet gesproken. Zaterdag een kopje thee doen?
Japan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:47 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Altijd 24/8. Acht dagen in Japan.
Mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg allemaal users hier die ik ken, dat ik dat nog mee mag maken
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
R.I.P.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:49 schreef Magnum_Jihad het volgende:
Ze hebben alles van mij afgenomen, zelfs mijn huis! En mijn pet maar dat was cadeau van mijn schoonmoeder =S
hihi lol russisch toetsenbord heel anders xd xD XD Lol bbqquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aightie appol flox die beetje faalt hihi
hey je username is coolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:53 schreef Magnum_Jihad het volgende:
Zelfs mijn pet hebben ze afgenomen! maja was maar een cadeau van mijn schoonmoeder
hey jijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:53 schreef Magnum_Jihad het volgende:
Zelfs mijn pet hebben ze afgenomen! maja was maar een cadeau van mijn schoonmoeder
OHOHOH VERTEL MIJ MEERquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tryston ook aightie
[..]
soms niet horr ma is menselijk
Almond is altijd de juiste keuzequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
IK KAN NIET KIEZEN.
[ afbeelding ]
die roze staat er niet tussenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
IK KAN NIET KIEZEN.
[ afbeelding ]
Magnum Whitequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
IK KAN NIET KIEZEN.
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
Is het normaal om liever dood te gaan dan vroeg op te moeten staan?
compleet menselijk!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
vroeg opstaan is voor het lage volk! de boeren en de voetsoldaten die door het modder kruipen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben hooggeleid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:57 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
vroeg opstaan is voor het lage volk! de boeren en de voetsoldaten die door het modder kruipen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleid.
[ afbeelding ]
Dat de wekker gaat en dat je helemaal op moet starten:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
Nee KPDquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:02 schreef Magnum_Jihad het volgende:
Sexy & Gewaagd is de meest schokkende topicreeks
Bazennummer is datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:02 schreef Floxcie het volgende:
Goedverdoemme, MTV Rusland draait nu "Rain Over Me". Waarom klinkt die titel zo gay?
Ai ai ai ai ai aia ai ai ai aia iaia ai. Let is rain over me! Ai ai ai ai aight1 a iai ai ai ai ai ai.quote:
Volgens mij Lamon?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:05 schreef Magnum_Jihad het volgende:
http://ambertje.nl/model/dannyhot/
wat was zijn naam vroeger op fok? ik ben het vergeten.
ja dat was het! was een van die users die 345645690486 foto's van zichzelf op fok neerzette en op iedere foto precies hetzelfde keek.quote:
Trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:09 schreef Floxcie het volgende:
Poging tot slapen nu, welterusten iedereen.
Liefde voor de liefhebbers.
ffffffffffuuuuuuu-quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:05 schreef Magnum_Jihad het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:05 schreef Magnum_Jihad het volgende:
Vulgaire sites zit jij op man.quote:Waarschuwing deze pagina bevat erotische inhoud.
je zit zijn piemelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:11 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
Krijg jij er ook een vochtige harde van?
heel af en toe maar baby, de rest van de dag zit ik op uw fotoboek dat weet je tochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Vulgaire sites zit jij op man.
Jij moet een vriendinnetje zoeken mangquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:12 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
heel af en toe maar baby, de rest van de dag zit ik op uw fotoboek dat weet je toch
als je op play drukt trekt hij zijn kleding uit terwijl hij intens naar je kijkt.quote:
Hallon.quote:
ja had ik eerst maja na twee dagen was ze alweer te moe om verder te gaan enzo dus kweetnie, was beetje raar mensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij moet een vriendinnetje zoeken mang
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:13 schreef FreezePop het volgende:
doe mij maar nasi goreng en een loempia
Oke.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Monks wil jij mn vriendinnetje worden?![]()
Shit happens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:14 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
ja had ik eerst maja na twee dagen was ze alweer te moe om verder te gaan enzo dus kweetnie, was beetje raar mens
ze droeg ook vieze glitter die ze op mijn sexy body achterliet enzo
unisex is sexyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:19 schreef Chloroform het volgende:
HALLO IK VRAAG JULLIE GODVERDOMME WAT
Unisexjas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan stelletjes die in hun unisexjas op hun unisexfietsen lekker gaan fietsen door de natuur om vervolgens op het terras een "kopje cappuccino" te drinken terwijl ze hun verdere route uitstippelen?
omg jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan stelletjes die in hun unisexjas op hun unisexfietsen lekker gaan fietsen door de natuur om vervolgens op het terras een "kopje cappuccino" te drinken terwijl ze hun verdere route uitstippelen?
monky die wilt studeren?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
Ben ik nu te laat om me nog voor een studie in te schrijven? Ja zeker?
Boh, gewoon voor de gein, ik verveel me de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
monky die wilt studeren?
wat is dit?
mt.?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:17 schreef Magnum_Jihad het volgende:
deze account blijft wel lang staan. Ik ben undercover tot diep in het hol.
Nee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
Ben ik nu te laat om me nog voor een studie in te schrijven? Ja zeker?
Nooit verwachtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh, gewoon voor de gein, ik verveel me de laatste tijd.
Ja kweenie, gewoon iets nieuws leren, hele dag beetje kaarten begint na 5 jaar ook te vervelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
wat wil je doen dan?
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat unisex gwn allebei vrouwenkleren aan toch.
Als je maar geen Commerciële Economie of Bedrijfskunde ofzo gaat doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja kweenie, gewoon iets nieuws leren, hele dag beetje kaarten begint na 5 jaar ook te vervelen.
Boh, das wel lekker dichtbij hier in Groningen, op loop afstand.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar geen Commerciële Economie of Bedrijfskunde ofzo gaat doen.
Zulks een wijze woorden dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:24 schreef Magnum_Jihad het volgende:
Slimmer worden, begint met slim kiezen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:26 schreef Nectar het volgende:
haha lol dit topic is zo dood als een garnaal die eigenlijk een kreeft is.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer over die man hebben
ja togquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]______________________________________________________________________!
Pabo?!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh, das wel lekker dichtbij hier in Groningen, op loop afstand.![]()
Nee, zat iets te denken met kinderen, zo'n basisschool lerares.
Ik blijf onderrrr de radarrrrr.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer over die man hebben
Mijn gay-radar begint te bleepin na jou postquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik blijf onderrrr de radarrrrr.
Jij ging toch stoppen ofniequote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Monky kom de pabo bij mij doen
He bedankt he.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Mijn gay-radar begint te bleepin na jou post
whoah ja lekker gek ja toch gewoon beetje gek doen filmen en op youtube zetten ja tochquote:
ja lekkr kk gek doen ff op youtube dan ha haquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
whoah ja lekker gek ja toch gewoon beetje gek doen filmen en op youtube zetten ja toch
Gotta follow your heart. Denk ik.quote:
Ik zou wat hoertjes doen in de PABOquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:29 schreef FreezePop het volgende:
Ik zou KLinker en Monky wel in de pabo willen zien.
Echt aparrrrt ja.quote:
Misschien wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Monky kom de pabo bij mij doen
Pijpen.quote:
Gefeliciteerd enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Donderdag gesprek met decaan mag wss gwn door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |