ja had ik eerst maja na twee dagen was ze alweer te moe om verder te gaan enzo dus kweetnie, was beetje raar mensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij moet een vriendinnetje zoeken mang
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:13 schreef FreezePop het volgende:
doe mij maar nasi goreng en een loempia
Oke.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Monks wil jij mn vriendinnetje worden?![]()
Shit happens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:14 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
ja had ik eerst maja na twee dagen was ze alweer te moe om verder te gaan enzo dus kweetnie, was beetje raar mens
ze droeg ook vieze glitter die ze op mijn sexy body achterliet enzo
unisex is sexyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:19 schreef Chloroform het volgende:
HALLO IK VRAAG JULLIE GODVERDOMME WAT
Unisexjas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan stelletjes die in hun unisexjas op hun unisexfietsen lekker gaan fietsen door de natuur om vervolgens op het terras een "kopje cappuccino" te drinken terwijl ze hun verdere route uitstippelen?
omg jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan stelletjes die in hun unisexjas op hun unisexfietsen lekker gaan fietsen door de natuur om vervolgens op het terras een "kopje cappuccino" te drinken terwijl ze hun verdere route uitstippelen?
monky die wilt studeren?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
Ben ik nu te laat om me nog voor een studie in te schrijven? Ja zeker?
Boh, gewoon voor de gein, ik verveel me de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
monky die wilt studeren?
wat is dit?
mt.?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:17 schreef Magnum_Jihad het volgende:
deze account blijft wel lang staan. Ik ben undercover tot diep in het hol.
Nee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
Ben ik nu te laat om me nog voor een studie in te schrijven? Ja zeker?
Nooit verwachtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh, gewoon voor de gein, ik verveel me de laatste tijd.
Ja kweenie, gewoon iets nieuws leren, hele dag beetje kaarten begint na 5 jaar ook te vervelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
wat wil je doen dan?
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat unisex gwn allebei vrouwenkleren aan toch.
Als je maar geen Commerciėle Economie of Bedrijfskunde ofzo gaat doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja kweenie, gewoon iets nieuws leren, hele dag beetje kaarten begint na 5 jaar ook te vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |