Tof tof.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, beter. M'n oor doet geen pijn meer en heb nog lekker een dagje vrij. Ben net terug van poolen, was leuk vanavond.
Met jou?
En dit, maar dan andersom uiteraard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom wel op de msns, dat werkt wat gemakkelijker en dan kan ik je nakend zien.
Ik zal op je wachten, ik heb vrienden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En terecht, nog een keer doen en ik kom je op zoeken.
heel mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef mctwigt het volgende:
even mijn japans showen: NACHTUBAGHARUH!!
MARUKKAANSUHKIPPUH!!!quote:
Ja, maar nee.quote:
kquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Floxcie het volgende:
MarokkaanseKip, Hooidraad, BB (BoterBolletje jwz), BHzakje, coban, Spaghettivreter, OmdatAppel en alle fans.
[..]
Ja, maar nee.
Je bent veranderd man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Floxcie het volgende:
MarokkaanseKip, Hooidraad, BB (BoterBolletje jwz), BHzakje, coban, Spaghettivreter, OmdatAppel en alle fans.
[..]
Ja, maar nee.
Zomaar mijn naam vooraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, maar nee.
Jij drinkt letterlijk elke dag bier he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik neem gewoon nog een biertje! #gewoonomdathetkan
Nee hoor dat valt best wel meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij drinkt letterlijk elke dag bier he?
Ik nu wel, ik kan dit niet aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij drinkt letterlijk elke dag bier he?
Jupilerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hopen dat ik in coma raak.
"Mooie tijd, mooie tijd." zoals mijn demente basisschoolleraar altijd over het verleden sprak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET HEEFT TOCH NIKS TE MAKEN MET DEZE DEPRESSIEVE ZOMER, OF WEL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
DIMENS, STOP MET DEPRESSIEF ZIJN. IK KOM STRAKS ONLINE OP MSN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET HEEFT TOCH NIKS TE MAKEN MET DEZE DEPRESSIEVE ZOMER, OF WEL?Met mij praten mag ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |