Tof tof.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, beter. M'n oor doet geen pijn meer en heb nog lekker een dagje vrij. Ben net terug van poolen, was leuk vanavond.
Met jou?
En dit, maar dan andersom uiteraard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom wel op de msns, dat werkt wat gemakkelijker en dan kan ik je nakend zien.
Ik zal op je wachten, ik heb vrienden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En terecht, nog een keer doen en ik kom je op zoeken.
heel mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef mctwigt het volgende:
even mijn japans showen: NACHTUBAGHARUH!!
MARUKKAANSUHKIPPUH!!!quote:
Ja, maar nee.quote:
kquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Floxcie het volgende:
MarokkaanseKip, Hooidraad, BB (BoterBolletje jwz), BHzakje, coban, Spaghettivreter, OmdatAppel en alle fans.
[..]
Ja, maar nee.
Je bent veranderd man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Floxcie het volgende:
MarokkaanseKip, Hooidraad, BB (BoterBolletje jwz), BHzakje, coban, Spaghettivreter, OmdatAppel en alle fans.
[..]
Ja, maar nee.
Zomaar mijn naam vooraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, maar nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |