quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
DIMENS, STOP MET DEPRESSIEF ZIJN. IK KOM STRAKS ONLINE OP MSN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET HEEFT TOCH NIKS TE MAKEN MET DEZE DEPRESSIEVE ZOMER, OF WEL?Niemand zei hoi, iedereen kijkt over mij heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens ook een kut zomer.
Haha dat valt echt wel meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh sorry
Jawel je hebt altijd bier ik kan het niet geloven!
Ik maak me heel veel zorgenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Haha dat valt echt wel mee
Ik drink voornamelijk in het weekend veel, maar zoals nu dat ik de volgende dag vrij ben dan drink ik ook wel wat biertjes (al is dat eerlijk gezegd iets uit de hand gelopen)
Maar normaalgesproken drink ik doordeweeks eigenlijk amper
Ik ben gekwetst.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dimens doe faux niet na met z'n depressiviteit
Zal ik doen zodra ik weer online ben. Zo maar eens slapen aangezien het alweer bijna 03:00 uur in Rusland is, morgen vroeg op, dit, dat.quote:
omg iemand het filmpje van dit?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Geen meisje wat seks met mij wilt, ik moet mijn behoeftes nu ergens anders vandaan halen,
[ afbeelding ]
Hoef je niet te doen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik maak me heel veel zorgen
What the fuckquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Geen meisje wat seks met mij wilt, ik moet mijn behoeftes nu ergens anders vandaan halen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |