Ik snap die fokhype over haar echt niet, best een leuk meisje maar daar lopen er echt 100en van op straat. Maar goed, ik vrees dat die fokkers daar nooit komenquote:
Ik heb geen idee wie het is, maar het is inderdaad niets speciaals.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap die fokhype over haar echt niet, best een leuk meisje maar daar lopen er echt 100en van op straat. Maar goed, ik vrees dat die fokkers daar nooit komen
Ik vind er ook weinig aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap die fokhype over haar echt niet, best een leuk meisje maar daar lopen er echt 100en van op straat. Maar goed, ik vrees dat die fokkers daar nooit komen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn die ooit hip geweest?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:35 schreef Timo20 het volgende:
"uit de tijd dat witte sportsokken nog hip waren"![]()
ja volgens die jingle blijkbaar welquote:
Hoi!!quote:
Ow...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja volgens die jingle blijkbaar wel
Die hele show is fouter dan fout...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
ff een stukje Ramon luisteren. die intro is iig al te fout voor woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga er toch maar een einde aan makne. m'n ogen beginnen te branden en dat is het teken dat het lampje langzaam uit gaat.
slaap lekker iedereen en tot de volgende keer maar weer
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:06 schreef hole1988 het volgende:
straks de rode telefoonEn Jan Papperazzi. Voorspelbaar is het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:20 schreef hole1988 het volgende:
waarom kopen belgen nooit bluebandOud en foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik heb nog een poging gedaan om de boel af te remmen maar het mocht niet baten...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:26 schreef Pino112 het volgende:
Een beetje van alles bespreken achter mijn rug om he, gaat het zo hier?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog een poging gedaan om de boel af te remmen maar het mocht niet baten...
Sloap lekker jong!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:36 schreef Pino112 het volgende:
Slapen! Hopelijk kan ik een beetje doorslapen, vandaag weer een heel lange dag.
![]()
.
quote:
twitter:3FM twitterde op woensdag 31-08-2011 om 08:46:56Een storing op streamservers van publieke omroep. #3FM daardoor slecht of niet te horen. We balen vreselijk. Techneuten werken hard. reageer retweet
Intern zijn ze dus al bezig om Domien niet te laten horenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:58 schreef themauster het volgende:
twitter:3FM twitterde op woensdag 31-08-2011 om 08:46:56Een storing op streamservers van publieke omroep. #3FM daardoor slecht of niet te horen. We balen vreselijk. Techneuten werken hard. reageer retweet
twitter:BarendvanDeelen twitterde op woensdag 31-08-2011 om 09:40:01Michiel weer in den lappenmande. Vanavond dus weer zitten! #metmichiel reageer retweet
+1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan verjaardagen en vooral die van mezelf
BAAS.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:40 schreef themauster het volgende:
twitter:BarendvanDeelen twitterde op woensdag 31-08-2011 om 09:40:01Michiel weer in den lappenmande. Vanavond dus weer zitten! #metmichiel reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:40 schreef themauster het volgende:
![]()
ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA, HOERA!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan verjaardagen en vooral die van mezelf
Cd van de week hebben ze anders ook hoor dan kijk jij nooit op 3FM.nl.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:43 schreef alors het volgende:
Cd van de week??? dat hebben ze normaal echt nooitvast speciaal gemaakt om RHCP nog wat extra te hypen
dat heeft die cd wel nodig
twitter:jochemmyjer twitterde op woensdag 31-08-2011 om 10:47:24@michielveenstra 'krakende wagens lopen het langst' zegt de tumorman tegen de abcesman reageer retweet
Jijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:43 schreef alors het volgende:
Cd van de week??? dat hebben ze normaal echt nooitvast speciaal gemaakt om RHCP nog wat extra te hypen
dat heeft die cd wel nodig
jawel maar daar hoor je nooit wat van op de radio met een jingle erbij...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Cd van de week hebben ze anders ook hoor dan kijk jij nooit op 3FM.nl.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:49 schreef themauster het volgende:
twitter:jochemmyjer twitterde op woensdag 31-08-2011 om 10:47:24@michielveenstra 'krakende wagens lopen het langst' zegt de tumorman tegen de abcesman reageer retweet
Wel degelijk vaker gehoord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:03 schreef alors het volgende:
[..]
jawel maar daar hoor je nooit wat van op de radio met een jingle erbij...
hoeft niet hoor, vind je levend ook primaquote:
Bedanktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:16 schreef Sersjee het volgende:
Niet van harte gefeliciteerd dan maar, Zap.
Gelukkig welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:29 schreef minthy het volgende:
Joh Zapdinges, deze dag zal net zo snel voorbij zijn als elke andere voor de rest van je leven
Ah, tof!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig welIk plan ook altijd mijn vakantie in deze periode. Vanavond maar eens kijken waar ik zaterdag naartoe ga op vakantie
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef Paul-89 het volgende:
Speciaal voor The Zapster :
[ afbeelding ]
Evers is een goeie jongen, kom hem vaak tegenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef Evertjan het volgende:
Evers draaide Gotye ook al vanmorgen
mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Evers is een goeie jongen, kom hem vaak tegen
twitter:ejvermeer1984 twitterde op woensdag 31-08-2011 om 13:02:42@gerardekdom kan je aan Bart Arens vragen wat zijn favo huisdier is??? #holymoly reageer retweet
Je zat in de buurt het is 13 jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef minthy het volgende:
Vengaboys![]()
Ook al met gemak 15jr oud volgens mij
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Je zat in de buurt het is 13 jaar
Maar goed dat ik nog een paar dagen vrij heb, anders hadden mijn collega's er vandaag ook een gehadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef themauster het volgende:
Ik heb al de hele dag een chagrijnige collega hier op kantoor, ik wordt er langzamerhand gek van
Hun comeback was toch een behoorlijke flop?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
*kras* Voel me oud
![]()
In januari heb ik ze live gezien, was tof
Dat 90's feestje in de IJsselhallen begin januari?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
*kras* Voel me oud
![]()
In januari heb ik ze live gezien, was tof
Join the club!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:
13 jaar geleden, goh, ik voel me oud
13 jaar geleden is het equivalent van vorige week.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:
13 jaar geleden, goh, ik voel me oud
Was een 90's party, hele avond stampwerkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Hun comeback was toch een behoorlijke flop?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar goed dat ik nog een paar dagen vrij heb, anders hadden mijn collega's er vandaag ook een gehad
Ja man, zeer tof! Als het komend jaar weer wordt georganiseerd ben ik weer van de partijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat 90's feestje in de IJsselhallen begin januari?
Datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
13 jaar geleden is het equivalent van vorige week.
Alweer Plage in de lunchbox dat is echt al de 3e keerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:18 schreef Pino112 het volgende:
Lunchbox 2 again, want Haus am See.
Plage.
Ik was toen bij dat paardenevenement, ook in de IJsselhallenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja man, zeer tof! Als het komend jaar weer wordt georganiseerd ben ik weer van de partij
Oh nee, zeuren doe ik nooit, meer met een lang gezicht rondlopenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Maar echt ze loopt overal maar over te zeuren,dan is dit niet goed dan is dat niet goed, hopelijk is het snel 16.30
dan ben ik 2 weken oudquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
13 jaar geleden is het equivalent van vorige week.
Mijn neef ook! Had helemaal niets gehoord van de muziek, sliep in een paardentrailer naast de halquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was toen bij dat paardenevenement, ook in de IJsselhallen
Ik zou ze uit m'n tuin trappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef themauster het volgende:
Over 3 weken staan Racoon, Di-Rect en Yasmin (3FM Serious Talent) in mijn achtertuin. Weet niet of ik heen ga maar kan er lopend heen als ik wil
Vind ik mijn Guus Meeuwis, 3J's, VanVelzen en de Corona's beter waar ik heen gaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef themauster het volgende:
Over 3 weken staan Racoon, Di-Rect en Yasmin (3FM Serious Talent) in mijn achtertuin. Weet niet of ik heen ga maar kan er lopend heen als ik wil
538Live?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind ik mijn Guus Meeuwis, 3J's, VanVelzen en de Corona's beter waar ik heen ga.
Ik zou de andere kant op lopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef themauster het volgende:
quote:De helft van de week is het hoogtepunt van de week. Woensdag hakkuhdag!
Dj Paul Elstak - Don't Leave Me Alone
Scooter - Let Me Be Your Valentine
2 Brothers on the 4th floor - Come take my hand
voor sommigen welquote:
nou vooruit, omdat jij het zegt.quote:
Die zijn hier 3 jaar geleden al geweest, vooral Guus was tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind ik mijn Guus Meeuwis, 3J's, VanVelzen en de Corona's beter waar ik heen ga.
9 jaar ouder, ik ben een oud wijfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nou vooruit, omdat jij het zegt.
hoeveel minder jong ben jij dan?
Vorig jaar was erger met Kane en Miss Montrealquote:
dan ben je heul nog geen oud wijfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
9 jaar ouder, ik ben een oud wijf
Guusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zijn hier 3 jaar geleden al geweest, vooral Guus was tof
Daarom gaan we ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zijn hier 3 jaar geleden al geweest, vooral Guus was tof
http://pittigkortkapsel.nl/quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan ben je heul nog geen oud wijf
of heb je een pittig kort kapsel? dan wel
Weelderige lange blonde harenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan ben je heul nog geen oud wijf
of heb je een pittig kort kapsel? dan wel
Mijn nichtje werd wel afgevoerd naar het ziekenhuis omdat ze een ongeluk had gehad,maar toen hadden we zoveel gedronken dat we daar om moesten lachenquote:
oew wat hard, lachen om iemand die een ongeluk heeft gehad!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn nichtje werd wel afgevoerd naar het ziekenhuis omdat ze een ongeluk had gehad,maar toen hadden we zoveel gedronken dat we daar om moesten lachen
quote:
Jij bent snel van slag daardoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haar stem was op de radio zonder aankondiging.
Moeten ze maar niet vertellen dat mijn nichtje met haar fiets de sloot in is gereden terwijl ik veel drank op hebquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
oew wat hard, lachen om iemand die een ongeluk heeft gehad!!![]()
Noordelijke humor
Mannelijke hormonen he die zakken altijd tot een dieptepunt als Roos is te horenquote:
Heb nog wel kort en pittig overwogen... En rood!quote:
ik denk ook van nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb nog wel kort en pittig overwogen... En rood!
Denk niet dat het staat
Voor harde en zwartgallige humor heb ik geen drank nodig, ben sarcastisch genoeg van mezelfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet vertellen dat mijn nichtje met haar fiets de sloot in is gereden terwijl ik veel drank op heb
geen last van hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Mannelijke hormonen he die zakken altijd tot een dieptepunt als Roos is te horen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik denk ook van niet
tenzij je dan ook een tuinbroek aandoet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef themauster het volgende:
Nog 48 minuten en dan eindelijk van die chagrijn af
En we dansen en we zingen en we springen in het rond, in de blote kontquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef themauster het volgende:
Ondertussen draait Radio Noord In De Blote Kont van Mooi Wark en schalt dat door het kantoor heen
Van wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef themauster het volgende:
Nog 48 minuten en dan eindelijk van die chagrijn af
Heeeeeeel weinig.quote:
Ze gaat zo blij worden want Het Doekegat piratenkoor en SDG (muziekvereniging) treden zo live op vanuit Uithuizermeedenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
En we dansen en we zingen en we springen in het rond, in de blote kont
Klassieker zeg ik je!![]()
Wordt het mens daar niet vrolijker van?
Je kunt beter zeggen nooit meerquote:
Dat zou bij mij niet sfeerverhogend werkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze gaat zo blij worden want Het Doekegat piratenkoor en SDG (muziekvereniging) treden zo live op vanuit Uithuizermeeden
Is het ook niet ware het niet dat wij daar 5 minuten lopen vandaan zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet sfeerverhogend werken
Jammer dat ze niet posten, maar ook weer niet zo gek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
MichielV
laatste bezoek: 5 dagen, 18 uur geleden.
Timur
laatste bezoek: 4 dagen, 4 uur geleden.
Best wel begrijpelijk vooral Domienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet posten, maar ook weer niet zo gek.
Iedereen zeek m afquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Best wel begrijpelijk vooral Domien.
Of Roos.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Best wel begrijpelijk vooral Domien.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef themauster het volgende:
Ach gut Radio Noord heeft geen tijd om het optreden van het piratenkoor uit te zenden, mevrouw zal er in ieders geval niet blijer op worden.
waarschijnlijk kEnden ze de rest al jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
'De meeste beelden zijn nieuwe voor de politie'____! de rest konden ze al ? bah...
Er gaat niets boven Groningenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze gaat zo blij worden want Het Doekegat piratenkoor en SDG (muziekvereniging) treden zo live op vanuit Uithuizermeeden
Jeugdjournaalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef 3rdRock het volgende:
MARGA VAN PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!
grappige link met de beller van straks: Robert ten Brink.
welke link is dat?
jij, wij ex-Oskerders weten dat!quote:
Nee man die zitten pas bij Frank du Mosch en Aldith Hunkarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij, wij ex-Oskerders weten dat!
(daar zijn ze pas een jaar of 3 geleden overgestapt op Brecht van Hulten en Miloeska Meulens)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee man die zitten pas bij Frank du Mosch en Aldith Hunkar
Het NOS Journaal wordt daar ook nog gelezen door Fred Emmer en het RTL Nieuws door Jeroen Pauw en Loretta Schrijverquote:
en Tante Hannie kondigt de kinderprogramma's aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Het NOS Journaal wordt daar ook nog gelezen door Fred Emmer en het RTL Nieuws door Jeroen Pauw en Loretta Schrijver
Jah joh alle kinderen kijken daar nog naar Rikkie en Slingertje en Swiebertjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Tante Hannie kondigt de kinderprogramma's aan?
Jeroen en Lorettaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Het NOS Journaal wordt daar ook nog gelezen door Fred Emmer en het RTL Nieuws door Jeroen Pauw en Loretta Schrijver
Ik kijk liever naar Midsomer Murders op Ned1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, klonk wel als een geinig program, maar geprogrammeerd tegenover Het Blok en dat vind ik zeker leuk
Nee, helemaal geen detectives meer? Wallander is ook wel leuk en Sherlock Holmes..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Midsomer Murders op Ned1
Edit: o shit dat komt vanavond niet![]()
Wallander is zeker tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen detectives meer? Wallander is ook wel leuk en Sherlock Holmes..
hunker je daar zo naar dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef minthy het volgende:
Kak, zender wordt weer weggedrukt hier... Hoe moet ik nu horen dat onze hunk ook de hunk wordt van heel Nederland?!
Ik heb die Engelse serie eerder gezien, nu die Zweedse op tv is is die wel leuker jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Wallander is zeker tofDe zweedse versie dan he de engelse is niet zo leuk
. De zweedse heb ik alle seizoenen op dvd.
Wiehoe, het enige lichtpuntje op deze zwarte dag!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef alors het volgende:
tien over vijf, Minthy, dan komt de Grote Onthulling
dat jochie dat ooit Kruimeltje speelde en nog iemand......maar die zijn minder fapbaar dan ons Domientje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Wiehoe, het enige lichtpuntje op deze zwarte dag!!![]()
Welke gladjakkers strijdt hij tegen?
Oh, Noud! Geen idee hoe hij in de markt ligt bij 16-jarige bakvisjes...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat jochie dat ooit Kruimeltje speelde en nog iemand......maar die zijn minder fapbaar dan ons Domientje!
proest!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef alors het volgende:
Wheheheheeen artikel in de Tina voor Domien en op de cover
![]()
![]()
twitter:Duckstadkrant twitterde op woensdag 31-08-2011 om 17:20:26“Maar dat kwam alleen doordat mijn stemmers door de hitte waren bevangen,” aldus een verzuurde Verzuren. #flutkrant (2/2) reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 17:40:13Yo @DavidGuetta, thank you for your interest, but you don't have to come to my Verschuurfeest anymore! I didn't win the award. Okee, doei! reageer retweet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:42 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 17:40:13Yo @DavidGuetta, thank you for your interest, but you don't have to come to my Verschuurfeest anymore! I didn't win the award. Okee, doei! reageer retweet
schitterend jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:42 schreef 3rdRock het volgende:
marga op de webcam! echt achter Timur en onder de tafel! bang voor dat ratje
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 31-08-2011 om 17:52:50Een nacht in het ziekenhuis. Waarom ook niet. reageer retweet
Gaat niet goed dus...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef gerbenp het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 31-08-2011 om 17:52:50Een nacht in het ziekenhuis. Waarom ook niet. reageer retweet
wat had hij dan? Ik ben hem na "magic friends" uit het oog verloren....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo is het bij Sjors Frolich ook begonnen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:53 schreef minthy het volgende:
[..]
wat had hij dan? Ik ben hem na "magic friends" uit het oog verloren....
van wiki niet helemaal het zelfde maar lijkt mij de grootste nachtmerrie van een DJ om iets aan je stembanden te krijgenquote:In juni 2007 besloot de presentator het wegens stemproblemen wat rustiger aan te doen. Doktoren raadden hem aan zijn stem minder te belasten wegens uitgerekte stembanden. Spasmodische dysfonie nekt de radiocarrière van Sjors Fröhlich. Deze neurologische aandoening is bij Fröhlich op zijn stembanden geslagen. Na een pauze van anderhalfjaar heeft Fröhlich eind 2008 besloten niet meer terug te keren op de radio. Hij werkt nog wel achter de schermen als adviseur van radio 2 en radio 5.
Vervelend inderdaad. Maar volledig doof worden lijkt me nog lastigerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
van wiki niet helemaal het zelfde maar lijkt mij de grootste nachtmerrie van een DJ om iets aan je stembanden te krijgen
Ai... Ja, dat lijkt me zwaar kut om te krijgen als je min of meer van je stem afhankelijk bentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
van wiki niet helemaal het zelfde maar lijkt mij de grootste nachtmerrie van een DJ om iets aan je stembanden te krijgen
de 1 zijn dood is de ander zijn brood.....quote:
Laat Barend dan ook maar EW doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de 1 zijn dood is de ander zijn brood.....
nja, hoop dat het niet al te ernstig met Venema is en dat ie weer helemaal opknapt. Iedere week Domien in Ekstra weekend is ook niet alles....
Doe mij maar een theequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
Nog meer liefhebbers voor een bakkie??
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
Goede idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
Sjors Frolichquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo is het bij Sjors Frolich ook begonnen
Ik doe aan de thee vanavondquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
quote:
Koekjes!?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef minthy het volgende:
Er staat een dienblad met koffie, thee en koekjes midden in het topic, help jezelf!
Sorryquote:
ik kreeg voor het eerst een bol broekje bij Flodderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef themauster het volgende:
Flodder 3 is world wide trending topic
Tot er weer iemand ziek wordt/vakantie heeft, dan komt hij wel weer opdraven gok ik...quote:
twitter:Duckstadkrant twitterde op woensdag 31-08-2011 om 17:20:09Hittegolfawards: in het heetst van de strijd heeft Ruud Kwelkramp gewonnen van Domien Verzuren. #flutkrant (1/2) reageer retweet
twitter:Duckstadkrant twitterde op woensdag 31-08-2011 om 17:20:26“Maar dat kwam alleen doordat mijn stemmers door de hitte waren bevangen,” aldus een verzuurde Verzuren. #flutkrant (2/2) reageer retweet
Dat lijkt op mijn huidige ritme (vakantie dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
Mijn rooster de komende periode.
Ma 11-13
Di 11-15.30
Do: 9-13.
Veenstra Veenstra! al hoop ik voor hem dat het niet verder uit de klauwen escaleert...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot er weer iemand ziek wordt/vakantie heeft, dan komt hij wel weer opdraven gok ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |