Ik zou de andere kant op lopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef themauster het volgende:
Over 3 weken staan Racoon, Di-Rect en Yasmin (3FM Serious Talent) in mijn achtertuin. Weet niet of ik heen ga maar kan er lopend heen als ik wil
quote:De helft van de week is het hoogtepunt van de week. Woensdag hakkuhdag!
Dj Paul Elstak - Don't Leave Me Alone
Scooter - Let Me Be Your Valentine
2 Brothers on the 4th floor - Come take my hand
voor sommigen welquote:
nou vooruit, omdat jij het zegt.quote:
Die zijn hier 3 jaar geleden al geweest, vooral Guus was tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind ik mijn Guus Meeuwis, 3J's, VanVelzen en de Corona's beter waar ik heen ga.
9 jaar ouder, ik ben een oud wijfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nou vooruit, omdat jij het zegt.
hoeveel minder jong ben jij dan?
Vorig jaar was erger met Kane en Miss Montrealquote:
dan ben je heul nog geen oud wijfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
9 jaar ouder, ik ben een oud wijf
Guusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zijn hier 3 jaar geleden al geweest, vooral Guus was tof
Daarom gaan we ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zijn hier 3 jaar geleden al geweest, vooral Guus was tof
http://pittigkortkapsel.nl/quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan ben je heul nog geen oud wijf
of heb je een pittig kort kapsel? dan wel
Weelderige lange blonde harenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan ben je heul nog geen oud wijf
of heb je een pittig kort kapsel? dan wel
Mijn nichtje werd wel afgevoerd naar het ziekenhuis omdat ze een ongeluk had gehad,maar toen hadden we zoveel gedronken dat we daar om moesten lachenquote:
oew wat hard, lachen om iemand die een ongeluk heeft gehad!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn nichtje werd wel afgevoerd naar het ziekenhuis omdat ze een ongeluk had gehad,maar toen hadden we zoveel gedronken dat we daar om moesten lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |