Ik snap die fokhype over haar echt niet, best een leuk meisje maar daar lopen er echt 100en van op straat. Maar goed, ik vrees dat die fokkers daar nooit komenquote:
Ik heb geen idee wie het is, maar het is inderdaad niets speciaals.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap die fokhype over haar echt niet, best een leuk meisje maar daar lopen er echt 100en van op straat. Maar goed, ik vrees dat die fokkers daar nooit komen
Ik vind er ook weinig aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap die fokhype over haar echt niet, best een leuk meisje maar daar lopen er echt 100en van op straat. Maar goed, ik vrees dat die fokkers daar nooit komen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn die ooit hip geweest?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:35 schreef Timo20 het volgende:
"uit de tijd dat witte sportsokken nog hip waren"![]()
ja volgens die jingle blijkbaar welquote:
Hoi!!quote:
Ow...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja volgens die jingle blijkbaar wel
Die hele show is fouter dan fout...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
ff een stukje Ramon luisteren. die intro is iig al te fout voor woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga er toch maar een einde aan makne. m'n ogen beginnen te branden en dat is het teken dat het lampje langzaam uit gaat.
slaap lekker iedereen en tot de volgende keer maar weer
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:06 schreef hole1988 het volgende:
straks de rode telefoonEn Jan Papperazzi. Voorspelbaar is het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:20 schreef hole1988 het volgende:
waarom kopen belgen nooit bluebandOud en foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik heb nog een poging gedaan om de boel af te remmen maar het mocht niet baten...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:26 schreef Pino112 het volgende:
Een beetje van alles bespreken achter mijn rug om he, gaat het zo hier?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog een poging gedaan om de boel af te remmen maar het mocht niet baten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |