Jij bent snel van slag daardoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haar stem was op de radio zonder aankondiging.
Moeten ze maar niet vertellen dat mijn nichtje met haar fiets de sloot in is gereden terwijl ik veel drank op hebquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
oew wat hard, lachen om iemand die een ongeluk heeft gehad!!![]()
Noordelijke humor
Mannelijke hormonen he die zakken altijd tot een dieptepunt als Roos is te horenquote:
Heb nog wel kort en pittig overwogen... En rood!quote:
ik denk ook van nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb nog wel kort en pittig overwogen... En rood!
Denk niet dat het staat
Voor harde en zwartgallige humor heb ik geen drank nodig, ben sarcastisch genoeg van mezelfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet vertellen dat mijn nichtje met haar fiets de sloot in is gereden terwijl ik veel drank op heb
geen last van hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Mannelijke hormonen he die zakken altijd tot een dieptepunt als Roos is te horen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik denk ook van niet
tenzij je dan ook een tuinbroek aandoet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef themauster het volgende:
Nog 48 minuten en dan eindelijk van die chagrijn af
En we dansen en we zingen en we springen in het rond, in de blote kontquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef themauster het volgende:
Ondertussen draait Radio Noord In De Blote Kont van Mooi Wark en schalt dat door het kantoor heen
Van wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef themauster het volgende:
Nog 48 minuten en dan eindelijk van die chagrijn af
Heeeeeeel weinig.quote:
Ze gaat zo blij worden want Het Doekegat piratenkoor en SDG (muziekvereniging) treden zo live op vanuit Uithuizermeedenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
En we dansen en we zingen en we springen in het rond, in de blote kont
Klassieker zeg ik je!![]()
Wordt het mens daar niet vrolijker van?
Je kunt beter zeggen nooit meerquote:
Dat zou bij mij niet sfeerverhogend werkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze gaat zo blij worden want Het Doekegat piratenkoor en SDG (muziekvereniging) treden zo live op vanuit Uithuizermeeden
Is het ook niet ware het niet dat wij daar 5 minuten lopen vandaan zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet sfeerverhogend werken
Jammer dat ze niet posten, maar ook weer niet zo gek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
MichielV
laatste bezoek: 5 dagen, 18 uur geleden.
Timur
laatste bezoek: 4 dagen, 4 uur geleden.
Best wel begrijpelijk vooral Domienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet posten, maar ook weer niet zo gek.
Iedereen zeek m afquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Best wel begrijpelijk vooral Domien.
Of Roos.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Best wel begrijpelijk vooral Domien.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef themauster het volgende:
Ach gut Radio Noord heeft geen tijd om het optreden van het piratenkoor uit te zenden, mevrouw zal er in ieders geval niet blijer op worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |