Verraderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
FC Twente, alsof niemand dat nog wist
Dolle pret.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef Intxaurraga het volgende:
Eender Waalwijk of NEK. Ik zeg namelijk altijd NEK. Gnahahaha.
FC UTEREGquote:
Daarvoor is mijn neus te kleinquote:
Omdat je fan bent van een belaalde club, de uitstraling, de historie, het voetbal wat ze spelen, etc. Niet omdat je er toevallig in de buurt woontquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom zou je in Gods naam fan zijn van een club die niet in de buurt is?
Of Club Brugge, Gent of Racing Genk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
ik heb geen idee, denk NAC ofzo (woon in zeeuws vlaanderen)
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij kende dat filmpje nog niet?
quote:
dit. ik woon er tussen in maar net dichterbij turkenmetropool Almelooooooquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef smegmanus het volgende:
Eigenlijk zou ik dan Heraclied moeten zijn, woon dichterbij Almelo dan Enschede.
Dit klopt voor mij ook vrij preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
Feyenoord (7 km) maar dat ben ik gelukkig al.
eredivisieclub, ben je fucking retard ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Of Club Brugge, Gent of Racing Genk.
Óf. Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eredivisieclub, ben je fucking retard ofzo?
eredivisie club is niet uit belgie, wat is daar aan te begrijpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Óf. Begrijpend lezen is ook een vak.
Jij bent toch ook voor FCT?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Waar heb je het over? Zie je mijn UI nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent toch ook voor FCT?
On: FCU, maar heb niets met die paupers.
Dat hoef je mij niet te vertellen. Maar eredivisieclubs in überhaupt Zeeuws-Vlaanderen op lokaal en regionaal niveau is absoluut schaars daar dat hij beter kan uitkijken naar Belgische clubs die eerder in de buurt zitten, jij andere fucking retard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eredivisie club is niet uit belgie, wat is daar aan te begrijpen
Ik zag je in het Twente-topic heel erg blij zien doen bij een overwinning voor de Tukkers, weet niet wat ik moet geloven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Zie je mijn UI niet
Jij woont dus in Maarssen/Breukelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Jac0bus het volgende:
Leuk topic! Even opzoeken. Zal of Ajax, of FC Utrecht zijn.
Edit: Helaas, Utrecht
Dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef smegmanus het volgende:
Eigenlijk zou ik dan Heraclied moeten zijn, woon dichterbij Almelo dan Enschede.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
Deze week woon ik nog in lelystad
Eredivise : Ajax
Jupiler league: Omniworld (ben voor FC Zwolle)
Na het weekend woon ik in Rotterdam
Eredivisie: Feyenoord
Jupiler league: Sparta
Je bedoelt een Europese wedstrijd? Sowieso, mensen geloven op het internetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zag je in het Twente-topic heel erg blij zien doen bij een overwinning voor de Tukkers, weet niet wat ik moet geloven.
Helaas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij woont dus in Maarssen/Breukelen.
Welke club?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Geen Eredivisieclub maar wel een van de Spaanse competitie Madrid.
Je komt me te pro-Twente over. Niets mis mee, uiteraard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt een Europese wedstrijd? Sowieso, mensen geloven op het internet
Dat ik verkeerd gok komt me niet vaak voor.quote:
Ben ik ook. Behalve als ze tegen Ajax moetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je komt me te pro-Twente over. Niets mis mee, uiteraard.
[..]
Dat ik verkeerd gok komt me niet vaak voor.
Dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zelf ben voor Ajax
Maar als ik kijk naar afstand; AZ Alkmaar
Dus de overige 32 duels mogen ze wel winnen van jouw part?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben ik ook. Behalve als ze tegen Ajax moeten
Wat een drama.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus de overige 32 duels mogen ze wel winnen van jouw part?
Dacht dat je mij bedoelde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Fleauris het volgende:
Excelsior! Ligt nog nét iets dichterbij dan Feyenoord.
Gecontroleerdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:38 schreef Mama_Mia het volgende:
FC Twente
hemelsbreed zo'n anderhalve kilometer denk ik
Dan zou ik sowieso mijn woonplaats verlatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
waar je woont. Dan zou ik voor ADO moeten zijn
En dat is RKC Waalwijk natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben voor de dichtstbijzijnde eredivisieclub.
Autistenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:51 schreef Frollo het volgende:
Ik zou fan moeten zijn van Enniesee. Maar ja, sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Het heet al een ruim seizoen Almere City FCquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
Deze week woon ik nog in lelystad
Eredivise : Ajax
Jupiler league: Omniworld (ben voor FC Zwolle)
Na het weekend woon ik in Rotterdam
Eredivisie: Feyenoord
Jupiler league: Sparta
SUPPORT YOUR LOCALS!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat je fan bent van een belaalde club, de uitstraling, de historie, het voetbal wat ze spelen, etc. Niet omdat je er toevallig in de buurt woont
Ik ookquote:
***burgquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik ookWaar ergens woon jij, in de HW?
Ik woon in Dordt hèquote:Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Rotterburg? Oud-Beijerburg? Capelle aan den Burg?
Waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
SUPPORT YOUR LOCALS!!
Utca trouwens
Deze manquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
SUPPORT YOUR LOCALS!!
Utca trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:
Deze mannenquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Die zijn zeker geen ere divisie club hè![]()
Kom op PEK Zwolle
Heb het al even verandert in PEC zwollequote:
quote:
Het is en blijft ook gewoon PEC Zwolle.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb het al even verandert in PEC zwolle
FC Utreg ouwe, vroegah toen DOS, Elinkwijk en Velox...quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:28 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Het is en blijft ook gewoon PEC Zwolle.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
Feyenoord (7 km) maar dat ben ik gelukkig al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |