Verraderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
FC Twente, alsof niemand dat nog wist
Dolle pret.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef Intxaurraga het volgende:
Eender Waalwijk of NEK. Ik zeg namelijk altijd NEK. Gnahahaha.
FC UTEREGquote:
Daarvoor is mijn neus te kleinquote:
Omdat je fan bent van een belaalde club, de uitstraling, de historie, het voetbal wat ze spelen, etc. Niet omdat je er toevallig in de buurt woontquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom zou je in Gods naam fan zijn van een club die niet in de buurt is?
Of Club Brugge, Gent of Racing Genk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
ik heb geen idee, denk NAC ofzo (woon in zeeuws vlaanderen)
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij kende dat filmpje nog niet?
quote:
dit. ik woon er tussen in maar net dichterbij turkenmetropool Almelooooooquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef smegmanus het volgende:
Eigenlijk zou ik dan Heraclied moeten zijn, woon dichterbij Almelo dan Enschede.
Dit klopt voor mij ook vrij preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
Feyenoord (7 km) maar dat ben ik gelukkig al.
eredivisieclub, ben je fucking retard ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Of Club Brugge, Gent of Racing Genk.
Óf. Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eredivisieclub, ben je fucking retard ofzo?
eredivisie club is niet uit belgie, wat is daar aan te begrijpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Óf. Begrijpend lezen is ook een vak.
Jij bent toch ook voor FCT?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
FC Twente, alsof niemand dat nog wist
Waar heb je het over? Zie je mijn UI nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent toch ook voor FCT?
On: FCU, maar heb niets met die paupers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |