Dude wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Logisch. Maar ook kut dat het je nieuwe is.
Heb het zelf ooit met scooter gehad (inb4 michas of pringles grapjes)
erg blij dat ik een helm op had, wel alle vingers naar de klote
Klinkt al echt als een hersenloze dronequote:
SICKquote:
Ik ben verliefdquote:
quote:
ben nooit anders geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klinkt al echt als een hersenloze drone
Zie het nu pasquote:
Deal! Krijg je een nieuwe moterquote:
Was het jouw keuze dat hij je kamergenoot werd? Niet janken danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef Frankii het volgende:
Mijn homo-huisgenoot luistert hele clichématige romantische candlelight muziek.
IK WIL ECHT NIET WETEN WAT DAAR GEBEURT. :
[ afbeelding ]
Nee was niet mijn keuze, hij was de enige die de kamer überhaupt wilde. Is een 45m2 kamer waar 500 euro per maand voor gedokt moet worden. Komen niet zo veel studenten op af.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was het jouw keuze dat hij je kamergenoot werd? Niet janken dan
Misschien kan je vragen aan Niels of hij die kamer voor jou wil sponsoren, dan kan je die gast eruit gooien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee was niet mijn keuze, hij was de enige die de kamer überhaupt wilde. Is een 45m2 kamer waar 500 euro per maand voor gedokt moet worden. Komen niet zo veel studenten op af.
Hij luistert nu Starmaker trouwens....
Het is sowieso geen student, wat al behoorlijk jammer is. Zou wel awesome zijn als we hier gewoon met 4 studenten konden wonen. In plaats daarvan wonen hier 2 studenten, 1 studieloze homo van 28 en een HBO-opgeleide 32 jarige die net klaar is en de hele dag niks doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien kan je vragen aan Niels of hij die kamer voor jou wil sponsoren, dan kan je die gast eruit gooien.
Toffe film inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef Michhas het volgende:
Net Rise of the Planet of the Apes gezien...
Man man man, lang geleden dat ik zo'n vette film in de bios heb gezienEn aangezien ik sowieso wel eens in de twee weken naar de bios ga zegt dat genoeg
Boer Daan, je hebt de mappack gewonnen toch vandaag?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Toffe film inderdaadHeb ook nog 2 bioscoopkaartjes liggen waarvan ik niet weet naar welke film ik ermee moet
Nicequote:
Ja, maar hij zegt iets van: classic gas slide kill ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:55 schreef KoningStoma het volgende:
Met die sniper. Hij probeerde m'n naam nog uit te spreken... En het lukt het ook nog aardig
quote:
goodmorning tittiequote:
Dat lukt hem aardig goed ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:55 schreef KoningStoma het volgende:
Met die sniper. Hij probeerde m'n naam nog uit te spreken... En het lukt het ook nog aardig
Ik vond hem erg tof, alleen soms wel iets TE langdradig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef Michhas het volgende:
Net Rise of the Planet of the Apes gezien...
Man man man, lang geleden dat ik zo'n vette film in de bios heb gezienEn aangezien ik sowieso wel eens in de twee weken naar de bios ga zegt dat genoeg
Als het goed is wel ja, maar PM laat nog op zich wachtenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Boer Daan, je hebt de mappack gewonnen toch vandaag?
De ochtendploeg van deze SC was vanmorgen niet helemaal compleet nee, ook geen goedemorgen van Frankquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice, vond het al raar dat er nog geen goeiemorgen van jou was
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vond hem erg tof, alleen soms wel iets TE langdradig.
Tot aan de pauze hadden ze wel iets sneller kunnen laten verlopen.
Inderdaad! Goedemorgen nog!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
De ochtendploeg van deze SC was vanmorgen niet helemaal compleet nee, ook geen goedemorgen van Frank
Is er ooit wat te doen op jouw werk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:31 schreef Bozz187 het volgende:
Bah. Saaaaaaai hier op het werk. En iedereen loopt me te pesten omdat ik gister viel
When hell shits angels.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer gaan we weer is aan de halo 3?
Als we de campaign gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer gaan we weer is aan de halo 3?
Reach heb ik niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als we de campaign gaan doenen dan doe ook maar die van Reach
Vanavond doe ik wel meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Reach heb ik niet meer
Ik wil gewoon weer is halo 3 online proberen.
nee niet echtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:35 schreef Frankii het volgende:
[..]
Is er ooit wat te doen op jouw werk?
Ik doe mijn best, moet heel ff vanaaf nog met de baas wat regelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Vanavond doe ik wel mee
Half 8 ofzo?
Met shield en C4?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef dreamzk het volgende:
Negerssss, voor degene die mn pro skills nog niet waarderen, check deze foto. Aardappel rippin it up op domination, tactical nukes allessss
[ afbeelding ]
Haha nee, dat zou pas echt baas zijn. Wel nog met pierre potje dom met shield en thumper gedaan, gaat ook best lekker als je een beetje spawntraptquote:
Er was dus iets meer aan de hand dan alleen verslapenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
Ziek naar huis gestuurd door mijn baas
ECHT?!?!?!??!?!?!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
Vanaf vandaag toch open beta voor BF3?
September toch? Ik weet helemaal van niks, daarom vraag ik het aan jullie.quote:
hoe kan ik dat waar doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
Vanaf vandaag toch open beta voor BF3?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:00 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die laatste maakte me aan het lachen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:00 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die laatste maakte me aan het lachen
Nee, toevallig genoeg was er toen harrier in de lucht dus pakte mn stinger kit. ACR + noobtube met een stinger, c4 en concussion. Scavenger pro + cold blooded + commando (denk ik). Was vooral dat mn harrier helemaal los ging en daarna bleef mn chopper boven hun spawn hangen. 36 kill streak voordat ik die nuke aanknaldequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
Welke setup heb je gebruikt voor die nuke dan?
Die class die ik je aan heb geraden?Silenced Tar-21
Jup een dikke 48 uur eerder!?!!?!?!!?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die beta komt toch eerst voor MOH mensen?
Nice brahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee, toevallig genoeg was er toen harrier in de lucht dus pakte mn stinger kit. ACR + noobtube met een stinger, c4 en concussion. Scavenger pro + cold blooded + commando (denk ik). Was vooral dat mn harrier helemaal los ging en daarna bleef mn chopper boven hun spawn hangen. 36 kill streak voordat ik die nuke aanknalde
Ergens in september ja... Er is nog niets over bekend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef dreamzk het volgende:
Faal van mij, het is nog niet eens september
MW2 doe ik wel meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die al vrij zijn? zo een potje COD,BF,HALO,Crysis2?
kan vanaaf pasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die al vrij zijn? zo een potje COD,BF,HALO,Crysis2?
C-c-c-c-kombo breacerquote:
zelfde voorstel wat ik nick gister deedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
Pff gaat echt een ramp worden om nieuw werk te vinden.
Dat heb ik niet gelezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zelfde voorstel wat ik nick gister deed
Haar geval wel iets makkelijkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zelfde voorstel wat ik nick gister deed
Het begon leuk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True truequote:
Ik doe mee.quote:
Maandag, donderdag en vrijdag 8.30quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
Kijk dan fucking rooster vanv olgende week en heb nog geen boeken en schoolpas
http://webrooster.nhl.nl/Reporting/Textspreadsheet;Student+set+groups;id;%23SPLUSB4B286?template=tabelrooster+studentensetgroepen&weeks=2&days=1;2;3;4;5&periods=1-20;21-40;41-56&width=3&height=4
Yeah schijnbaar welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die zouden we nog doen vandaag toch?
Maakt opzich niet uit wat toch?! Cops en robbers is ook tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Free roam mode.
btw heb volgens mij aids, lepra, tering en volgelgriep in me keel.
vandaar geen gescheld vandaag.
Ik heb toevallig over dit soort-schoolverzaken posts vandaag nog een opmerking gemaakt. Deze opmerking van jou valt wel in dezelfde categorie als die waarop ik reageerde en daarop is mijn opmerking dus ook van toepassing:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
Kijk dan fucking rooster vanv olgende week en heb nog geen boeken en schoolpas
http://webrooster.nhl.nl/Reporting/Textspreadsheet;Student+set+groups;id;%23SPLUSB4B286?template=tabelrooster+studentensetgroepen&weeks=2&days=1;2;3;4;5&periods=1-20;21-40;41-56&width=3&height=4
De betreffende post ging dan over dat hij zijn rooster kwijt was en dus niet wist waar hij moest zijn en dat ontzettend hilarisch vond. Bij jou post doel ik op het nog geen boeken en blablabla post.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik vind het onverantwoordelijk dat hij dat ding kwijt is en ik vind het achterlijk dat hij er hier mee pocht en pretendeert het grappig te vinden.
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
sorry ik had hem... vond hem geen flikker aan, en had destijds niemand voor de online features.
Damn was zelfs bij de release party.
Ohja en ik mag misschien naar de launch party van GoW3!
Opzich is het wel vet, het is gewoon een club die door Epic wordt afgehuurd en muziek en games gecombineerd. Met een groep heen dus gewoon beetje zuipen for free!quote:
say what? geen flikker aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
sorry ik had hem... vond hem geen flikker aan, en had destijds niemand voor de online features.
Damn was zelfs bij de release party.
Ohja en ik mag misschien naar de launch party van GoW3!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.gears3countdown.com/
WOOOOOOOOOOOOOO!!!1!1
GEARS 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog zo'n spel dat wel-werkt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_staphorst.html
Haha, wat een baas.![]()
Maarja die kun je niet standaard draaien in een browser of op een mobile OS.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
Unity is poep vergeleken met de UDK en de Cryengine 3 SDK.
Wow, ziet er wel nice uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Flash 11 wordt weer epic!
3D toevoeging en zeker een rivaal voor unity?
Ik moet nog eten! Daarna ben ik er, rond half 10quote:
Nee, maar dat is het mooie van flash 3D dat het op alle mobile platforms kan en in browsers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef KoningStoma het volgende:
De UDK ondersteunt juist IOS heel erg goed. En een plugin om in een browser te kunnen draaien wil niemand. Ten minste, ik zou nooit op die manier een game van een dergelijk kaliber willen spelen.
Ik heb die boeken voor de datum besteld dat ze moesten besteld worden en ik heb ze nog niet binnen. Dan is het niet mijn fout.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb toevallig over dit soort-schoolverzaken posts vandaag nog een opmerking gemaakt. Deze opmerking van jou valt wel in dezelfde categorie als die waarop ik reageerde en daarop is mijn opmerking dus ook van toepassing:
[..]
De betreffende post ging dan over dat hij zijn rooster kwijt was en dus niet wist waar hij moest zijn en dat ontzettend hilarisch vond. Bij jou post doel ik op het nog geen boeken en blablabla post.
En ja, ik heb teveel hatorade gedronken.
Gelukkig alleen volgende week daarna worden de dagen heel wat chillerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maandag, donderdag en vrijdag 8.30
Lucky you. Ik heb morgen om 8.45 college, onmenselijke shit, zijn geen blanke tijden vrind.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig alleen volgende week daarna worden de dagen heel wat chiller
Zekerquote:
quote:
Was te merken iddquote:Op donderdag 1 september 2011 00:58 schreef dreamzk het volgende:
Zeer zeker, paar keer bijna van mn bank gevallen van het lachen.
Had hem bij MW2 ook, heb zelfs de MW2 Xboxquote:
Heb alleen Hardened van Black Ops.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had hem bij MW2 ook, heb zelfs de MW2 Xbox. Misschien nu weer voor een hardened edition gaan
Bewust..quote:
Goedemiddagquote:
Ik ben ook om half 1 gaan slapen, dan gaat het stukken beterquote:Op donderdag 1 september 2011 07:54 schreef Bozz187 het volgende:
Good for u pierre, ik heb alleen maar moeite met wakker worden
Als je games als Mass Effect tof vind dan zeker. Het is qua gameplay te vergelijken, al kun je hier ook gewoon sneaken ipv alles afknallen. En dat maakt het erg leukquote:
Maar goed dat ik je niet meer gebeld hebt of je toevallig ook in Tilburg in de stad wasquote:Op donderdag 1 september 2011 07:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook om half 1 gaan slapen, dan gaat het stukken beter
je had natuurlijk ook kunnen zeggen " hey vriend, dit is niet jou uitslaap dag, dus ga ergens anders boren"quote:Op donderdag 1 september 2011 10:05 schreef dreamzk het volgende:
Slaap je net lekker, besluit een of andere randdebiel dat het om 7u s'ochtends gepast is om te gaan boren met een drilboor oid. Trilde mn bed uit. Kan daarna niet meer slapen dus maar het hele huis schoongemaakt
Waar doet dit me toch aan denken?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:05 schreef dreamzk het volgende:
Slaap je net lekker, besluit een of andere randdebiel dat het om 7u s'ochtends gepast is om te gaan boren met een drilboor oid. Trilde mn bed uit. Kan daarna niet meer slapen dus maar het hele huis schoongemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
ahw, wil je een kusje?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
vandaag een dagje vrij en meteen weer ziek als een hond
We kunnen maar beter geen sabotage of demolition meer doen. Als er iets teveel campers in een team zitten is het nogal saai voor het andere team.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:11 schreef Frankii het volgende:
Gisteravond mw2 was trouwens wel tof. Private match kunnen we best vaker doen wat mij betreft.
Eigenlijk moet je met ze alle met shield en smoke in groundwar gaan zitten XDquote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
We kunnen maar beter geen sabotage of demolition meer doen. Als er iets teveel campers in een team zitten is het nogal saai voor het andere team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:18 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er ook nog mensen met battlefield 1943?
zeker! Was wel tof en kan ook gewoon iedereen meedoenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:11 schreef Frankii het volgende:
Gisteravond mw2 was trouwens wel tof. Private match kunnen we best vaker doen wat mij betreft.
dudeeee ! Dat is verdedigen, zou toch stom zijn als ik aan de andere kant van de map loop en jullie moeten planten bij A?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
We kunnen maar beter geen sabotage of demolition meer doen. Als er iets teveel campers in een team zitten is het nogal saai voor het andere team.
Waarom zou je een spel kopen over een tijd die je hebt meegemaakt Niels? Snap ook nooit waarom je Mafia 2 gekocht had.quote:
Hij heeft gewoon heimwee naar de tijd van don Cornielsionequote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom zou je een spel kopen over een tijd die je hebt meegemaakt Niels? Snap ook nooit waarom je Mafia 2 gekocht had.
Hou toch eens op manquote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het verdedigen van een gebied, en het liggen in een hoekje.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
dudeeee ! Dat is verdedigen, zou toch stom zijn als ik aan de andere kant van de map loop en jullie moeten planten bij A?
Volgende keer dat je miept over campers herinner ik je eraan.quote:
Bljift ook wel leuk toch? maarja alleen sold heeft hem verder geloof ik.quote:
die arcade game? Anders heb ik hem ookquote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bljift ook wel leuk toch? maarja alleen sold heeft hem verder geloof ik.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon heimwee naar de tijd van don Cornielsione
Jup die arcade game.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die arcade game? Anders heb ik hem ook
Nergens voor nodig hoor, ik weet allang dat ik zeur.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het verdedigen van een gebied, en het liggen in een hoekje.
[..]
Volgende keer dat je miept over campers herinner ik je eraan.
Jij was gister wel erg hoor, heb je alleen maar zien noobtuben of zien campen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zeker! Was wel tof en kan ook gewoon iedereen meedoen
[..]
dudeeee ! Dat is verdedigen, zou toch stom zijn als ik aan de andere kant van de map loop en jullie moeten planten bij A?
Ik bedoelde meer, wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor, ik weet allang dat ik zeur.
GTA cops n robbersquote:Op donderdag 1 september 2011 13:18 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn de mensen er al uit welke game het wordt?
Die hek nie.quote:
Zo zie je maar hoe weinig eckte bazen hier zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 13:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja
en niemand behalve ons heeft bfbc2
uhuh true datquote:Op donderdag 1 september 2011 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe weinig eckte bazen hier zijn
Jawel, ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja
en niemand behalve ons heeft bfbc2
Vind ik wel heel erg leuk om weer eens te spelen! Tipje voor vanavondquote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bljift ook wel leuk toch? maarja alleen sold heeft hem verder geloof ik.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg leuk om weer eens te spelen! Tipje voor vanavond
sorryquote:Op donderdag 1 september 2011 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb het over 1943. Constant de vliegtuigen stelen voor het gezicht van je teammates![]()
Als het net zoals bc2 is dan is het al goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat BF 3 op de consoles een beetje een teleurstelling gaat worden.
Ik heb alleen BC1 en BF 1943quote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb wel bc2 maja.
Dat is ook niet boeiend meer.
Voor vele graphicshoertjes wel die denken dat die PC beelden representatief zijn voor de consoleversiesquote:Op donderdag 1 september 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat BF 3 op de consoles een beetje een teleurstelling gaat worden.
Ik heb BFBC1, die Rossdale nu heeft. Ik heb Paradise City van hem maar die is kapot. Moest ik je nog vertellenquote:
Kapot? Noes!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb BFBC1, die Rossdale nu heeft. Ik heb Paradise City van hem maar die is kapot. Moest ik je nog vertellen![]()
En ik heb BFBC2 en BF1943.
Je leeft nog.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Eerste collegeweek zit er bijna op. Had er wel wat meer van verwacht
Tering, wat is dat speedcore ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_feest_.html. tering herrie
Ben jij vannacht ook met een vereniging door Tilburg centrum heengelopen? Bij Cafe Philip naar binnen?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
hehequote:Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_besluit_nemen.html
Ben er wel even langsgeweest, maar niet met die vereniging.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben jij vannacht ook met een vereniging door Tilburg centrum heengelopen? Bij Cafe Philip naar binnen?
Kwam namelijk een enorme groep studenten tegen zo rond 23:30 uur ofzo
Fine!quote:
Wat dan precies, behalve immens veel uitleg over hoe alles werkt?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet nog eten en ff wat werk verrichtenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef Rossdale het volgende:
Teun kom dan nu! Sommy en ik starten alvast
Wat anders dan stof die we in de vierde klas al kregen en gare slides op overheadprojectors. Maar misschien had ik wel te hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat dan precies, behalve immens veel uitleg over hoe alles werkt?
Welke vakken had je? Slides op overhead wordt praktisch niet meer gedaan namelijk...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat anders dan stof die we in de vierde klas al kregen en gare slides op overheadprojectors. Maar misschien had ik wel te hoge verwachtingen.
Macro- en microeconomics. Echt met slides. En je hebt wel gelijk dat het nog wel wat lastiger gaat worden, dat denk ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke vakken had je? Slides op overhead wordt praktisch niet meer gedaan namelijk...
En hou je voorlopig nog maar even stil, ik spreek je nog wel wanneer je Quantitative Methods, Business Ethics of Process Management krijgt
Ah ok, macroeconomics zal in grote lijnen veel lijken op de middelbare school, hier en daar wat uitgebreid. Vergis je niet in micro, ik kan me nog goed herinneren dat ik ook dacht van "Wat de fuck is dit" maar dan ineens komt er een hoop shit op je afquote:Op donderdag 1 september 2011 20:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Macro- en microeconomics. Echt met slides. En je hebt wel gelijk dat het nog wel wat lastiger gaat worden, dat denk ik ookMaar tot nu toe is het allemaal erg gezapig.
Waar was je nu ineens?!quote:
Dat is mijn huisgnoot al, de drakentemmerquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:47 schreef Bozz187 het volgende:
Dude focking gay de auto van me zus! Ficking groen/gele kleur met gay ass flower power stickers erop. Gelukkig is het maar voor 1 dag
wel grappig, zijn er van die mannen van een jaartje of 40-50 die je dan inhalen en dan bij je naar binnen kijken. En dan juist zo cranky en agressief mogelijk terug kijken, dan weten ze niet hoe snel ze weer naar voor moeten kijkenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:47 schreef Bozz187 het volgende:
Dude focking gay de auto van me zus! Ficking groen/gele kleur met gay ass flower power stickers erop. Gelukkig is het maar voor 1 dag
misschien krijg je wel weer extra geld van een klant... Uh clientquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:05 schreef tliciouz het volgende:
Goedemorgen trouwens, op naar mijn laatste werkdagje!
Haha dat zou wel nice zijn ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
misschien krijg je wel weer extra geld van een klant... Uh client
Toen was ik er al een half uur lololol.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:29 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen! Ik was vandaag om half 9 al op werk lololol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |