Je leeft nog.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Eerste collegeweek zit er bijna op. Had er wel wat meer van verwacht
Tering, wat is dat speedcore ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_feest_.html. tering herrie
Ben jij vannacht ook met een vereniging door Tilburg centrum heengelopen? Bij Cafe Philip naar binnen?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
hehequote:Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_besluit_nemen.html
Ben er wel even langsgeweest, maar niet met die vereniging.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben jij vannacht ook met een vereniging door Tilburg centrum heengelopen? Bij Cafe Philip naar binnen?
Kwam namelijk een enorme groep studenten tegen zo rond 23:30 uur ofzo
Fine!quote:
Wat dan precies, behalve immens veel uitleg over hoe alles werkt?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet nog eten en ff wat werk verrichtenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef Rossdale het volgende:
Teun kom dan nu! Sommy en ik starten alvast
Wat anders dan stof die we in de vierde klas al kregen en gare slides op overheadprojectors. Maar misschien had ik wel te hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat dan precies, behalve immens veel uitleg over hoe alles werkt?
Welke vakken had je? Slides op overhead wordt praktisch niet meer gedaan namelijk...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat anders dan stof die we in de vierde klas al kregen en gare slides op overheadprojectors. Maar misschien had ik wel te hoge verwachtingen.
Macro- en microeconomics. Echt met slides. En je hebt wel gelijk dat het nog wel wat lastiger gaat worden, dat denk ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke vakken had je? Slides op overhead wordt praktisch niet meer gedaan namelijk...
En hou je voorlopig nog maar even stil, ik spreek je nog wel wanneer je Quantitative Methods, Business Ethics of Process Management krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |