zelfde voorstel wat ik nick gister deedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
Pff gaat echt een ramp worden om nieuw werk te vinden.
Dat heb ik niet gelezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zelfde voorstel wat ik nick gister deed
Haar geval wel iets makkelijkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zelfde voorstel wat ik nick gister deed
Het begon leuk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True truequote:
Ik doe mee.quote:
Maandag, donderdag en vrijdag 8.30quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
Kijk dan fucking rooster vanv olgende week en heb nog geen boeken en schoolpas
http://webrooster.nhl.nl/Reporting/Textspreadsheet;Student+set+groups;id;%23SPLUSB4B286?template=tabelrooster+studentensetgroepen&weeks=2&days=1;2;3;4;5&periods=1-20;21-40;41-56&width=3&height=4
Yeah schijnbaar welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die zouden we nog doen vandaag toch?
Maakt opzich niet uit wat toch?! Cops en robbers is ook tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Free roam mode.
btw heb volgens mij aids, lepra, tering en volgelgriep in me keel.
vandaar geen gescheld vandaag.
Ik heb toevallig over dit soort-schoolverzaken posts vandaag nog een opmerking gemaakt. Deze opmerking van jou valt wel in dezelfde categorie als die waarop ik reageerde en daarop is mijn opmerking dus ook van toepassing:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
Kijk dan fucking rooster vanv olgende week en heb nog geen boeken en schoolpas
http://webrooster.nhl.nl/Reporting/Textspreadsheet;Student+set+groups;id;%23SPLUSB4B286?template=tabelrooster+studentensetgroepen&weeks=2&days=1;2;3;4;5&periods=1-20;21-40;41-56&width=3&height=4
De betreffende post ging dan over dat hij zijn rooster kwijt was en dus niet wist waar hij moest zijn en dat ontzettend hilarisch vond. Bij jou post doel ik op het nog geen boeken en blablabla post.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik vind het onverantwoordelijk dat hij dat ding kwijt is en ik vind het achterlijk dat hij er hier mee pocht en pretendeert het grappig te vinden.
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
sorry ik had hem... vond hem geen flikker aan, en had destijds niemand voor de online features.
Damn was zelfs bij de release party.
Ohja en ik mag misschien naar de launch party van GoW3!
Opzich is het wel vet, het is gewoon een club die door Epic wordt afgehuurd en muziek en games gecombineerd. Met een groep heen dus gewoon beetje zuipen for free!quote:
say what? geen flikker aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
sorry ik had hem... vond hem geen flikker aan, en had destijds niemand voor de online features.
Damn was zelfs bij de release party.
Ohja en ik mag misschien naar de launch party van GoW3!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.gears3countdown.com/
WOOOOOOOOOOOOOO!!!1!1
GEARS 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog zo'n spel dat wel-werkt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_staphorst.html
Haha, wat een baas.![]()
Maarja die kun je niet standaard draaien in een browser of op een mobile OS.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
Unity is poep vergeleken met de UDK en de Cryengine 3 SDK.
Wow, ziet er wel nice uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Flash 11 wordt weer epic!
3D toevoeging en zeker een rivaal voor unity?
Ik moet nog eten! Daarna ben ik er, rond half 10quote:
Nee, maar dat is het mooie van flash 3D dat het op alle mobile platforms kan en in browsers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef KoningStoma het volgende:
De UDK ondersteunt juist IOS heel erg goed. En een plugin om in een browser te kunnen draaien wil niemand. Ten minste, ik zou nooit op die manier een game van een dergelijk kaliber willen spelen.
Ik heb die boeken voor de datum besteld dat ze moesten besteld worden en ik heb ze nog niet binnen. Dan is het niet mijn fout.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb toevallig over dit soort-schoolverzaken posts vandaag nog een opmerking gemaakt. Deze opmerking van jou valt wel in dezelfde categorie als die waarop ik reageerde en daarop is mijn opmerking dus ook van toepassing:
[..]
De betreffende post ging dan over dat hij zijn rooster kwijt was en dus niet wist waar hij moest zijn en dat ontzettend hilarisch vond. Bij jou post doel ik op het nog geen boeken en blablabla post.
En ja, ik heb teveel hatorade gedronken.
Gelukkig alleen volgende week daarna worden de dagen heel wat chillerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maandag, donderdag en vrijdag 8.30
Lucky you. Ik heb morgen om 8.45 college, onmenselijke shit, zijn geen blanke tijden vrind.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig alleen volgende week daarna worden de dagen heel wat chiller
Zekerquote:
quote:
Was te merken iddquote:Op donderdag 1 september 2011 00:58 schreef dreamzk het volgende:
Zeer zeker, paar keer bijna van mn bank gevallen van het lachen.
Had hem bij MW2 ook, heb zelfs de MW2 Xboxquote:
Heb alleen Hardened van Black Ops.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had hem bij MW2 ook, heb zelfs de MW2 Xbox. Misschien nu weer voor een hardened edition gaan
Bewust..quote:
Goedemiddagquote:
Ik ben ook om half 1 gaan slapen, dan gaat het stukken beterquote:Op donderdag 1 september 2011 07:54 schreef Bozz187 het volgende:
Good for u pierre, ik heb alleen maar moeite met wakker worden
Als je games als Mass Effect tof vind dan zeker. Het is qua gameplay te vergelijken, al kun je hier ook gewoon sneaken ipv alles afknallen. En dat maakt het erg leukquote:
Maar goed dat ik je niet meer gebeld hebt of je toevallig ook in Tilburg in de stad wasquote:Op donderdag 1 september 2011 07:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook om half 1 gaan slapen, dan gaat het stukken beter
je had natuurlijk ook kunnen zeggen " hey vriend, dit is niet jou uitslaap dag, dus ga ergens anders boren"quote:Op donderdag 1 september 2011 10:05 schreef dreamzk het volgende:
Slaap je net lekker, besluit een of andere randdebiel dat het om 7u s'ochtends gepast is om te gaan boren met een drilboor oid. Trilde mn bed uit. Kan daarna niet meer slapen dus maar het hele huis schoongemaakt
Waar doet dit me toch aan denken?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:05 schreef dreamzk het volgende:
Slaap je net lekker, besluit een of andere randdebiel dat het om 7u s'ochtends gepast is om te gaan boren met een drilboor oid. Trilde mn bed uit. Kan daarna niet meer slapen dus maar het hele huis schoongemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
ahw, wil je een kusje?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
vandaag een dagje vrij en meteen weer ziek als een hond
We kunnen maar beter geen sabotage of demolition meer doen. Als er iets teveel campers in een team zitten is het nogal saai voor het andere team.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:11 schreef Frankii het volgende:
Gisteravond mw2 was trouwens wel tof. Private match kunnen we best vaker doen wat mij betreft.
Eigenlijk moet je met ze alle met shield en smoke in groundwar gaan zitten XDquote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
We kunnen maar beter geen sabotage of demolition meer doen. Als er iets teveel campers in een team zitten is het nogal saai voor het andere team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |