zelfde voorstel wat ik nick gister deedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
Pff gaat echt een ramp worden om nieuw werk te vinden.
Dat heb ik niet gelezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zelfde voorstel wat ik nick gister deed
Haar geval wel iets makkelijkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zelfde voorstel wat ik nick gister deed
Het begon leuk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True truequote:
Ik doe mee.quote:
Maandag, donderdag en vrijdag 8.30quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
Kijk dan fucking rooster vanv olgende week en heb nog geen boeken en schoolpas
http://webrooster.nhl.nl/Reporting/Textspreadsheet;Student+set+groups;id;%23SPLUSB4B286?template=tabelrooster+studentensetgroepen&weeks=2&days=1;2;3;4;5&periods=1-20;21-40;41-56&width=3&height=4
Yeah schijnbaar welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die zouden we nog doen vandaag toch?
Maakt opzich niet uit wat toch?! Cops en robbers is ook tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Free roam mode.
btw heb volgens mij aids, lepra, tering en volgelgriep in me keel.
vandaar geen gescheld vandaag.
Ik heb toevallig over dit soort-schoolverzaken posts vandaag nog een opmerking gemaakt. Deze opmerking van jou valt wel in dezelfde categorie als die waarop ik reageerde en daarop is mijn opmerking dus ook van toepassing:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
Kijk dan fucking rooster vanv olgende week en heb nog geen boeken en schoolpas
http://webrooster.nhl.nl/Reporting/Textspreadsheet;Student+set+groups;id;%23SPLUSB4B286?template=tabelrooster+studentensetgroepen&weeks=2&days=1;2;3;4;5&periods=1-20;21-40;41-56&width=3&height=4
De betreffende post ging dan over dat hij zijn rooster kwijt was en dus niet wist waar hij moest zijn en dat ontzettend hilarisch vond. Bij jou post doel ik op het nog geen boeken en blablabla post.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik vind het onverantwoordelijk dat hij dat ding kwijt is en ik vind het achterlijk dat hij er hier mee pocht en pretendeert het grappig te vinden.
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
sorry ik had hem... vond hem geen flikker aan, en had destijds niemand voor de online features.
Damn was zelfs bij de release party.
Ohja en ik mag misschien naar de launch party van GoW3!
Opzich is het wel vet, het is gewoon een club die door Epic wordt afgehuurd en muziek en games gecombineerd. Met een groep heen dus gewoon beetje zuipen for free!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |