quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
sorry ik had hem... vond hem geen flikker aan, en had destijds niemand voor de online features.
Damn was zelfs bij de release party.
Ohja en ik mag misschien naar de launch party van GoW3!
Opzich is het wel vet, het is gewoon een club die door Epic wordt afgehuurd en muziek en games gecombineerd. Met een groep heen dus gewoon beetje zuipen for free!quote:
say what? geen flikker aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
sorry ik had hem... vond hem geen flikker aan, en had destijds niemand voor de online features.
Damn was zelfs bij de release party.
Ohja en ik mag misschien naar de launch party van GoW3!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.gears3countdown.com/
WOOOOOOOOOOOOOO!!!1!1
GEARS 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog zo'n spel dat wel-werkt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_staphorst.html
Haha, wat een baas.![]()
Maarja die kun je niet standaard draaien in een browser of op een mobile OS.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
Unity is poep vergeleken met de UDK en de Cryengine 3 SDK.
Wow, ziet er wel nice uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Flash 11 wordt weer epic!
3D toevoeging en zeker een rivaal voor unity?
Ik moet nog eten! Daarna ben ik er, rond half 10quote:
Nee, maar dat is het mooie van flash 3D dat het op alle mobile platforms kan en in browsers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef KoningStoma het volgende:
De UDK ondersteunt juist IOS heel erg goed. En een plugin om in een browser te kunnen draaien wil niemand. Ten minste, ik zou nooit op die manier een game van een dergelijk kaliber willen spelen.
Ik heb die boeken voor de datum besteld dat ze moesten besteld worden en ik heb ze nog niet binnen. Dan is het niet mijn fout.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb toevallig over dit soort-schoolverzaken posts vandaag nog een opmerking gemaakt. Deze opmerking van jou valt wel in dezelfde categorie als die waarop ik reageerde en daarop is mijn opmerking dus ook van toepassing:
[..]
De betreffende post ging dan over dat hij zijn rooster kwijt was en dus niet wist waar hij moest zijn en dat ontzettend hilarisch vond. Bij jou post doel ik op het nog geen boeken en blablabla post.
En ja, ik heb teveel hatorade gedronken.
Gelukkig alleen volgende week daarna worden de dagen heel wat chillerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maandag, donderdag en vrijdag 8.30
Lucky you. Ik heb morgen om 8.45 college, onmenselijke shit, zijn geen blanke tijden vrind.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig alleen volgende week daarna worden de dagen heel wat chiller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |