SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:18 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er ook nog mensen met battlefield 1943?
zeker! Was wel tof en kan ook gewoon iedereen meedoenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:11 schreef Frankii het volgende:
Gisteravond mw2 was trouwens wel tof. Private match kunnen we best vaker doen wat mij betreft.
dudeeee ! Dat is verdedigen, zou toch stom zijn als ik aan de andere kant van de map loop en jullie moeten planten bij A?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
We kunnen maar beter geen sabotage of demolition meer doen. Als er iets teveel campers in een team zitten is het nogal saai voor het andere team.
Waarom zou je een spel kopen over een tijd die je hebt meegemaakt Niels? Snap ook nooit waarom je Mafia 2 gekocht had.quote:
Hij heeft gewoon heimwee naar de tijd van don Cornielsionequote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom zou je een spel kopen over een tijd die je hebt meegemaakt Niels? Snap ook nooit waarom je Mafia 2 gekocht had.
Hou toch eens op manquote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
We kunnen maar beter geen sabotage of demolition meer doen. Als er iets teveel campers in een team zitten is het nogal saai voor het andere team.
Er is een verschil tussen het verdedigen van een gebied, en het liggen in een hoekje.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
dudeeee ! Dat is verdedigen, zou toch stom zijn als ik aan de andere kant van de map loop en jullie moeten planten bij A?
Volgende keer dat je miept over campers herinner ik je eraan.quote:
Bljift ook wel leuk toch? maarja alleen sold heeft hem verder geloof ik.quote:
die arcade game? Anders heb ik hem ookquote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bljift ook wel leuk toch? maarja alleen sold heeft hem verder geloof ik.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon heimwee naar de tijd van don Cornielsione
Jup die arcade game.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die arcade game? Anders heb ik hem ook
Nergens voor nodig hoor, ik weet allang dat ik zeur.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het verdedigen van een gebied, en het liggen in een hoekje.
[..]
Volgende keer dat je miept over campers herinner ik je eraan.
Jij was gister wel erg hoor, heb je alleen maar zien noobtuben of zien campen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zeker! Was wel tof en kan ook gewoon iedereen meedoen
[..]
dudeeee ! Dat is verdedigen, zou toch stom zijn als ik aan de andere kant van de map loop en jullie moeten planten bij A?
Ik bedoelde meer, wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor, ik weet allang dat ik zeur.
GTA cops n robbersquote:Op donderdag 1 september 2011 13:18 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn de mensen er al uit welke game het wordt?
Die hek nie.quote:
Zo zie je maar hoe weinig eckte bazen hier zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 13:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja
en niemand behalve ons heeft bfbc2
uhuh true datquote:Op donderdag 1 september 2011 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe weinig eckte bazen hier zijn
Jawel, ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja
en niemand behalve ons heeft bfbc2
Vind ik wel heel erg leuk om weer eens te spelen! Tipje voor vanavondquote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bljift ook wel leuk toch? maarja alleen sold heeft hem verder geloof ik.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg leuk om weer eens te spelen! Tipje voor vanavond
sorryquote:Op donderdag 1 september 2011 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb het over 1943. Constant de vliegtuigen stelen voor het gezicht van je teammates![]()
Als het net zoals bc2 is dan is het al goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat BF 3 op de consoles een beetje een teleurstelling gaat worden.
Ik heb alleen BC1 en BF 1943quote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb wel bc2 maja.
Dat is ook niet boeiend meer.
Voor vele graphicshoertjes wel die denken dat die PC beelden representatief zijn voor de consoleversiesquote:Op donderdag 1 september 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat BF 3 op de consoles een beetje een teleurstelling gaat worden.
Ik heb BFBC1, die Rossdale nu heeft. Ik heb Paradise City van hem maar die is kapot. Moest ik je nog vertellenquote:
Kapot? Noes!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb BFBC1, die Rossdale nu heeft. Ik heb Paradise City van hem maar die is kapot. Moest ik je nog vertellen![]()
En ik heb BFBC2 en BF1943.
Je leeft nog.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Eerste collegeweek zit er bijna op. Had er wel wat meer van verwacht
Tering, wat is dat speedcore ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_feest_.html. tering herrie
Ben jij vannacht ook met een vereniging door Tilburg centrum heengelopen? Bij Cafe Philip naar binnen?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
hehequote:Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_besluit_nemen.html
Ben er wel even langsgeweest, maar niet met die vereniging.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben jij vannacht ook met een vereniging door Tilburg centrum heengelopen? Bij Cafe Philip naar binnen?
Kwam namelijk een enorme groep studenten tegen zo rond 23:30 uur ofzo
Fine!quote:
Wat dan precies, behalve immens veel uitleg over hoe alles werkt?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet nog eten en ff wat werk verrichtenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef Rossdale het volgende:
Teun kom dan nu! Sommy en ik starten alvast
Wat anders dan stof die we in de vierde klas al kregen en gare slides op overheadprojectors. Maar misschien had ik wel te hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat dan precies, behalve immens veel uitleg over hoe alles werkt?
Welke vakken had je? Slides op overhead wordt praktisch niet meer gedaan namelijk...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat anders dan stof die we in de vierde klas al kregen en gare slides op overheadprojectors. Maar misschien had ik wel te hoge verwachtingen.
Macro- en microeconomics. Echt met slides. En je hebt wel gelijk dat het nog wel wat lastiger gaat worden, dat denk ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke vakken had je? Slides op overhead wordt praktisch niet meer gedaan namelijk...
En hou je voorlopig nog maar even stil, ik spreek je nog wel wanneer je Quantitative Methods, Business Ethics of Process Management krijgt
Ah ok, macroeconomics zal in grote lijnen veel lijken op de middelbare school, hier en daar wat uitgebreid. Vergis je niet in micro, ik kan me nog goed herinneren dat ik ook dacht van "Wat de fuck is dit" maar dan ineens komt er een hoop shit op je afquote:Op donderdag 1 september 2011 20:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Macro- en microeconomics. Echt met slides. En je hebt wel gelijk dat het nog wel wat lastiger gaat worden, dat denk ik ookMaar tot nu toe is het allemaal erg gezapig.
Waar was je nu ineens?!quote:
Dat is mijn huisgnoot al, de drakentemmerquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:47 schreef Bozz187 het volgende:
Dude focking gay de auto van me zus! Ficking groen/gele kleur met gay ass flower power stickers erop. Gelukkig is het maar voor 1 dag
wel grappig, zijn er van die mannen van een jaartje of 40-50 die je dan inhalen en dan bij je naar binnen kijken. En dan juist zo cranky en agressief mogelijk terug kijken, dan weten ze niet hoe snel ze weer naar voor moeten kijkenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:47 schreef Bozz187 het volgende:
Dude focking gay de auto van me zus! Ficking groen/gele kleur met gay ass flower power stickers erop. Gelukkig is het maar voor 1 dag
misschien krijg je wel weer extra geld van een klant... Uh clientquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:05 schreef tliciouz het volgende:
Goedemorgen trouwens, op naar mijn laatste werkdagje!
Haha dat zou wel nice zijn ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
misschien krijg je wel weer extra geld van een klant... Uh client
Toen was ik er al een half uur lololol.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:29 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen! Ik was vandaag om half 9 al op werk lololol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |