Moet nog eten en ff wat werk verrichtenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef Rossdale het volgende:
Teun kom dan nu! Sommy en ik starten alvast
Wat anders dan stof die we in de vierde klas al kregen en gare slides op overheadprojectors. Maar misschien had ik wel te hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat dan precies, behalve immens veel uitleg over hoe alles werkt?
Welke vakken had je? Slides op overhead wordt praktisch niet meer gedaan namelijk...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat anders dan stof die we in de vierde klas al kregen en gare slides op overheadprojectors. Maar misschien had ik wel te hoge verwachtingen.
Macro- en microeconomics. Echt met slides. En je hebt wel gelijk dat het nog wel wat lastiger gaat worden, dat denk ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke vakken had je? Slides op overhead wordt praktisch niet meer gedaan namelijk...
En hou je voorlopig nog maar even stil, ik spreek je nog wel wanneer je Quantitative Methods, Business Ethics of Process Management krijgt
Ah ok, macroeconomics zal in grote lijnen veel lijken op de middelbare school, hier en daar wat uitgebreid. Vergis je niet in micro, ik kan me nog goed herinneren dat ik ook dacht van "Wat de fuck is dit" maar dan ineens komt er een hoop shit op je afquote:Op donderdag 1 september 2011 20:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Macro- en microeconomics. Echt met slides. En je hebt wel gelijk dat het nog wel wat lastiger gaat worden, dat denk ik ookMaar tot nu toe is het allemaal erg gezapig.
Waar was je nu ineens?!quote:
Dat is mijn huisgnoot al, de drakentemmerquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:47 schreef Bozz187 het volgende:
Dude focking gay de auto van me zus! Ficking groen/gele kleur met gay ass flower power stickers erop. Gelukkig is het maar voor 1 dag
wel grappig, zijn er van die mannen van een jaartje of 40-50 die je dan inhalen en dan bij je naar binnen kijken. En dan juist zo cranky en agressief mogelijk terug kijken, dan weten ze niet hoe snel ze weer naar voor moeten kijkenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:47 schreef Bozz187 het volgende:
Dude focking gay de auto van me zus! Ficking groen/gele kleur met gay ass flower power stickers erop. Gelukkig is het maar voor 1 dag
misschien krijg je wel weer extra geld van een klant... Uh clientquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:05 schreef tliciouz het volgende:
Goedemorgen trouwens, op naar mijn laatste werkdagje!
Haha dat zou wel nice zijn ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
misschien krijg je wel weer extra geld van een klant... Uh client
Toen was ik er al een half uur lololol.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:29 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen! Ik was vandaag om half 9 al op werk lololol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |