Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vond hem erg tof, alleen soms wel iets TE langdradig.
Tot aan de pauze hadden ze wel iets sneller kunnen laten verlopen.
Inderdaad! Goedemorgen nog!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
De ochtendploeg van deze SC was vanmorgen niet helemaal compleet nee, ook geen goedemorgen van Frank
Is er ooit wat te doen op jouw werk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:31 schreef Bozz187 het volgende:
Bah. Saaaaaaai hier op het werk. En iedereen loopt me te pesten omdat ik gister viel
When hell shits angels.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer gaan we weer is aan de halo 3?
Als we de campaign gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer gaan we weer is aan de halo 3?
Reach heb ik niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als we de campaign gaan doenen dan doe ook maar die van Reach
Vanavond doe ik wel meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Reach heb ik niet meer
Ik wil gewoon weer is halo 3 online proberen.
nee niet echtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:35 schreef Frankii het volgende:
[..]
Is er ooit wat te doen op jouw werk?
Ik doe mijn best, moet heel ff vanaaf nog met de baas wat regelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Vanavond doe ik wel mee
Half 8 ofzo?
Met shield en C4?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef dreamzk het volgende:
Negerssss, voor degene die mn pro skills nog niet waarderen, check deze foto. Aardappel rippin it up op domination, tactical nukes allessss
[ afbeelding ]
Haha nee, dat zou pas echt baas zijn. Wel nog met pierre potje dom met shield en thumper gedaan, gaat ook best lekker als je een beetje spawntraptquote:
Er was dus iets meer aan de hand dan alleen verslapenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
Ziek naar huis gestuurd door mijn baas
ECHT?!?!?!??!?!?!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
Vanaf vandaag toch open beta voor BF3?
September toch? Ik weet helemaal van niks, daarom vraag ik het aan jullie.quote:
hoe kan ik dat waar doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
Vanaf vandaag toch open beta voor BF3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |