SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat aanvallen, hoe gaat dat ?
Heel simpel. Je krijgt per PM je tegenstander ( Random gekozen door ) en jullie 2 hebben oorlog met elkaar. Je moet dan een invasieplan schrijven ( verhaal(tje) ) op een leuke, grappige, medogenloze, grove manier en zo de stemmen van users winnen
Uiteindelijk bepalen de users hier d.m.v van stemmen (poll ofzo) wie de schermutseling met succes heeft gewonnen
Uiteindelijk blijven er 2 spelers over, die voor heerschappij gaan binnen Europa.
Eeuwige roem wacht u allen. Doe wat de Romeinen en de Nazi's nooit hebben kunnen volmaken.
De spelregels, en spel verloop.
- Grootte van landen/inwonersaantallen maakt niets uit voor de oorlog.
- Elke ronde duurt even lang, en het doel is om per ronde een bepaalde tijd aan te stellen voor het versturen van je plannen.
- Ook proberen we per ronde rond een bepaald tijdstip telkens de plannen bekend te maken
- Je kan elk land (mits niet neutraal) kiezen per ronde om aan te vallen.
- Iedereen mag stemmen op de aanvallen!
- Ik heb nog een spelleider nodig.
JE KUNT NIET MEER MEEDOEN DEZE RONDE. WE ZITTEN VOL!
Deelnemerlijst:
1. JJH Nederland
2. Heloef Ijsland
3. Haifisch Zweden
4. Stokstraart Frankrijk
5. Gulmez Turkije
6. Nectar Moldavië
7. WAHRHEIT Duitsland
8. Osvaldo2 Ierland
9. Drommeldaris Rusland
10. Specularium IraqBij hoge uitzondering.
11. BroodjeHamKaas Groot-Britannië
12. Huppelmuts Spanje
13. Crocodi1e Polen
14. Daaps Italië
15. LompeHork Noorwegen
16. Jac0bus Griekenland
17. AnaalFaBtje Portugal
18. muhahaha België
19. Patje1987 Zwitserland
20. JellyBeanz Denenmarken
JE KUNT NIET MEER MEEDOEN DEZE RONDE. WE ZITTEN VOL!
Hier gaan we verder!!
Nog geen toestemming gevraagd aan Ome Mono, maar komt goed!!
Rond etenstijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef JellyBeanz het volgende:
Maar hoe laat zou Ome Mono komen?!
Had ik gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Open nieuw deel knopje nog niet ontdekt?
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm, is het niet handig als Monopoly die post kan editen?
Komt goed, als Mono terug komt is hij weer de baas over dit topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm, is het niet handig als Monopoly die post kan editen?
Iedereen hier loop zo vaak te haten en te kloten op bepaalde landen, dat het tijd werd om het once-and-for-all uit te vechten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:21 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Komt goed, als Mono terug komt is hij weer de baas over dit topic
MAG OOKquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt wel goed!
Desnoods vragen we of deze gesloten kan worden zodat hij een nieuwe kan openen
NEEquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Iedereen hier loop zo vaak te haten en te kloten op bepaalde landen, dat het tijd werd om het once-and-for-all uit te vechten.
Dus Noord-Korea moet er sowieso bij, want dat is een van de meest gehate en/of geliefde landen op FOK!
Ik wil Noord-Korea zijn!
Azie doet niet mee want ninja'squote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Iedereen hier loop zo vaak te haten en te kloten op bepaalde landen, dat het tijd werd om het once-and-for-all uit te vechten.
Dus Noord-Korea moet er sowieso bij, want dat is een van de meest gehate en/of geliefde landen op FOK!
Ik wil Noord-Korea zijn!
je UI!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Crocodi1e het volgende:
Nummer 3 al weer? Is topic 2 door een time-warp gegaan ofzo
ik wil BOLLETJE!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is echt nep. België en Turkije en Irak mogen wel meedoen maar Noord-Korea niet, terwijl dit land de meeste topics heeft gehad en over worden gemaakt op FOK!
Ik vind dat Noord-Korea mag meedoen.
Waar is Monopoly? Roep hem even.
Momenteel niet aanwezig, lees verdomme je PMquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is echt nep. België en Turkije en Irak mogen wel meedoen maar Noord-Korea niet, terwijl dit land de meeste topics heeft gehad en over worden gemaakt op FOK!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef Haifisch het volgende:
Ik vind de TT best grappig, past bij ONZ
Welk gifje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:27 schreef Daaps het volgende:
Wie maakt even zo'n gifje, zoals die in 't vorige topic?
Ga is wyberenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef computerprobleem het volgende:
Is coole seriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Is coole serieHier had ik geen weet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik ook gedaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Daaps het volgende:
[ afbeelding ]
Deez.
En volgende keer het open nieuw deeltje knopje gebruiken s.v.p. Is handiger.
Kan je doen ja.. Die kan 't oude ook hieraan linken denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef JellyBeanz het volgende:
Moet ik vragen aan een Mod of hij/zij dit kan sluiten en weer ga deel #2 ga maken?
Of TT veranderen door modje ofzo?
Open een oorlog in azië topic ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb in Monopoly zijn FOBO gepost, een DM gestuurd en PM gestuurd. Ik hoop dat hij snel reageert, want Noord-Korea is baas.
Deze man rolt als een baas door het leven:
[ afbeelding ]
Wil iemand dat doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:31 schreef Daaps het volgende:
[..]
Kan je doen ja.. Die kan 't oude ook hieraan linken denk ik.
Idd, ninja's tegen ninja's is eerlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Open een oorlog in azië topic ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:17 schreef LompeHork het volgende:
Wat een ongelofelijke faal in de TT.
TR gemaakt voor TT en deze mag wel in een reeks.
Goed. Of doe hetzelfde spel met 2 landen, Noord- en Zuid-Korea. Zuid Korea moet worden gespeeld door een 3 jarig kindquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:35 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga gewoon wereldoorlog topic openen
En jullie mogen niet meedoen!
Dank u welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
TT anders, in de reeks en de slowchat gaarne beperkt houden.
Van wie mag dat niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:35 schreef Jac0bus het volgende:
He computerprobleem als er iemand de DPRK verdient ben ik het, maar het mag niet, dus vandaar.
Goed, mijn tegenstander staat vast al te bibberen van angstquote:
Je doet je beha uit en crushed hem met die meloenen van je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed, mijn tegenstander staat vast al te bibberen van angst
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien een idee om hier een SC topic van te maken en de andere alleen door Mono te laten posten met alle verhalen, lijkt me wel zo overzichtelijk
Juistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je doet je beha uit en crushed hem met die meloenen van je?
Ja, na een tijdje leer je het welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef RedFever007 het volgende:
Wat is dezeIk snap er geen hout van
Nee. Gewoon niet zo slowchatten, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien een idee om hier een SC topic van te maken en de andere alleen door Mono te laten posten met alle verhalen, lijkt me wel zo overzichtelijk
Wil jij niet samen met Mono spelleider zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet zo slowchatten, nergens voor nodig.
Volgens mij mag alleen Europa, anders had ik vannochtend allang Noord-Korea gekozen. Denk je dat ik mijn UI voor de lol heb?quote:
Monopoly is dat tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef JellyBeanz het volgende:
Oh idd we hebben nog een spelleider nodig!!
Hij zoekt nog een partner. Myraela is daar perfect voorquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef JellyBeanz het volgende:
IEDEREEN DIE VOOR MYRAELA IS ALS SPELLEIDER ZEG: 'AYE'!!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef JellyBeanz het volgende:
IEDEREEN DIE VOOR MYRAELA IS ALS SPELLEIDER ZEG: 'AYE'!!
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:52 schreef computerprobleem het volgende:
Ik stel voor dat het volgende deel een wereldoorlog deel word. Dat is veel leuker en er kunnen meer mensen meedoen en het bied meer mogelijkheden. Nu moet ik toekijken hoe jullie het uitvechten en mijn skills niet gebruiken en dat vind ik best wel om te huilen
Dus ik zal hier niets meer plaatsen, wel mijn stem voor de strategieën enz. want er moet wel gespeeld worden, maar daarmee bedoel ik zeuren of ik Noord-Korea mag zijn. Ik wil wel, tenminste: ik zou het tof vinden, als het volgende deel uitgebreider is.
En dan ook een wereldmap met paint maken graag waarin de veroveringen per tijdseenheid zijn te zien. Heel makkelijk te maken, ik wil dit e.v.t wel doen
Sorry dat ik het zeg eh (ik ben best wel een baggeruser) maar wil je aub ophouden met je Noord-Korea gedoe? Het gaat over Europa, niet over Azië. Misschien de volgende keer een pb sturen naar Monopoly voor het volgende spel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:52 schreef computerprobleem het volgende:
Ik stel voor dat het volgende deel een wereldoorlog deel word. Dat is veel leuker en er kunnen meer mensen meedoen en het bied meer mogelijkheden. Nu moet ik toekijken hoe jullie het uitvechten en mijn skills niet gebruiken en dat vind ik best wel om te huilen
Dus ik zal hier niets meer plaatsen, wel mijn stem voor de strategieën enz. want er moet wel gespeeld worden, maar daarmee bedoel ik zeuren of ik Noord-Korea mag zijn. Ik wil wel, tenminste: ik zou het tof vinden, als het volgende deel uitgebreider is.
En dan ook een wereldmap met paint maken graag waarin de veroveringen per tijdseenheid zijn te zien. Heel makkelijk te maken, ik wil dit e.v.t wel doen
Meer dan 20 deelnemers wordt een veel te grote chaos..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:52 schreef computerprobleem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:09 schreef Haifisch het volgende:
De Zweedse vrouwen zijn zich aan het voorbereiden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef Haifisch het volgende:
Mijn 5 regels, omdat dat eerst in de regels stond
''stond''quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef Haifisch het volgende:
Mijn 5 regels, omdat dat eerst in de regels stond
Frankrijk heeft zich teruggetrokken he!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Zo, daar ben ik!
Al een hoop PM's binnen. Zo even de invasie post maken
Computerprobleem: Noord Korea ligt NIET in Europa dus vergeet het maar.
Iraq ook niet, maar op de vorige kaart stond hij er nog net op, en bij wijze van uitzondering mocht daar een user mee spelen!
Ja, degene die tegen Frankrijk moet heeft dus geluk. Die mag een propraganda stukje schrijven over hoe zijn spionnen en volks opruiers goed werk hebben verricht tegen de knoflook vreters!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Frankrijk heeft zich teruggetrokken he!!
Is het geen idee om de oorlogen anders te doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, degene die tegen Frankrijk moet heeft dus geluk. Die mag een propraganda stukje schrijven over hoe zijn spionnen en volks opruiers goed werk hebben verricht tegen de knoflook vreters!
Verdomme en wij moeten nog anderhalf uur wachtenquote:
Ja joh maak het nog ingewikkelderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het geen idee om de oorlogen anders te doen?
Nu is het bijvoorbeeld irak tegen spanje en spanje tegen irak
Maar dan veranderen naar irak tegen spanje, spanje tegen duitsland, duitsland tegen ierland enz
?
Is wel leuker. Je weet wie je moet aanvallen maar geen idee wie jou aanvalt. Dan moet je hooguit je verhaal uitbreiden met een vette verdedigingsstrategie ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja joh maak het nog ingewikkelder
Dan wordt het chaos en wordt de minst populaire ofzo afgeslachtquote:
Dan win jij toch, wie valt er nou een vrouw met tiete aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wordt het chaos en wordt de minst populaire ofzo afgeslacht
Nou ik kreeg eerder al te horen dat ik me niet populair maaktequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan win jij toch, wie valt er nou een vrouw met tiete aan
quote:
Herhaal jij even mijn ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Daaps het volgende:
Doe anders voor de volgende aanvallen () 't zo regelen dat er weer een vijand voor ieder wordt gekozen en dat de een moet verdedigen en de ander aanvallen? Of werkt da niet?
Ja, ik volg 't niet helemaal meer..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herhaal jij even mijn idee![]()
tevens campagnetijd![]()
[ afbeelding ]
Ik heb aan myraela gevraagd of ze spelleider wil zijn samen met jouquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Het is ook veel werk, maar ik kom er wel
En nu maar hopen dat dat zo blijft...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef Specularium het volgende:
Het is hier relatief rustig.
[ afbeelding ]
Doe eens niet!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:58 schreef Monopoly het volgende:
Whehehehee, ik krijg echt weer een fantastisch verhaal binnen nu![]()
Tranen rollen over mijn wangen zowat
Wie is hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:58 schreef Monopoly het volgende:
Jij maakt de spelleider aan het huilenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat dat zo blijft...![]()
PM verstuurd naar Monopoly...
Geen verenigd Europa maar een verenigd Ierland!!!
Als de strijd eenmaal begonnen is gaan er nog veel meer huilen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij maakt de spelleider aan het huilen
Die is niet van mij dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:58 schreef Monopoly het volgende:
Misschien was die van jou zo geniaal dat hij moest huilen?quote:
Dat betwijfel ik dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Misschien was die van jou zo geniaal dat hij moest huilen?
Vergeet Gulmez hij is niet serieusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu begonnen met de 22.00 post.
Nog niet alle verhalen binnen, van 2 mensen krijg ik nog wat
En welke user die niet meedoet wil een leuk verhaal schrijven voor de capitulatie van Frankrijk ?
Die krijg je sowieso niet, want die mensen komen hier niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
Nou, ik ben klaar. Hoop dat jullie het stoer en leuk vinden.
EDIT: Kort maar krachtig, zodat ik niet alleen maar TL;DR reacties krijg
Lok ze nou niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die krijg je sowieso niet, want die mensen komen hier niet.
Fuck YEAH!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Vergeet Gulmez hij is niet serieus
Als het tijd is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hey
Wanneer komen die verhalen ;D
DM de dwaas!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:33 schreef Monopoly het volgende:
Zo, de 22.00 post is klaarAlleen nog wachten op 1 user met zijn invasieplannen.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:33 schreef Monopoly het volgende:
Zo, de 22.00 post is klaarAlleen nog wachten op 1 user met zijn invasieplannen.
Nou yippie, daar moet ik blij mee zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:32 schreef muhahaha het volgende:
Wees gerust, Gulmez verdedigt je eer
Dat zou lullig zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:34 schreef Daaps het volgende:
Gulmez is denk ik niet serieus...
Mss kan Coban ipv hem?
Nee, niet nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mono. Ik stel een topic voor om te kijken wie voor welk land is. D
Doe jijhet dan maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:45 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee, niet nu
Doe dat maar om 21:00
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval. Ik steun Denemarken
Loser.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
In principe wel, maar ik denk niet dat zoiets veel zal gebeuren! Mensen kunnen vast wel lachen om bepaalde postsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:46 schreef Haifisch het volgende:
Maar kan toch nog steeds de minst populaire user worden weggestemd, ook al is haar verhaal knijtergoed?
Goeie keusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het eer is aan jou!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt er dit keer om 21.00 ook aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Post je het nu ook om 9 uur of ga je gewoon wachten tot 10 uur? Je hebt de post immers al klaar
Overleg met de MODSquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mono, Is een fantopic goedgekeurd?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Het eer is aan jou!!!Hand in Hand, Denemarken! Hand in hand! Voor Deenmark'n! Geen Irakezen, Maar Deeheenen. Leve Deen'marken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke. voor het geval jakeuring maak ik alvast de op klaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij komt er dit keer om 21.00 ook aan
Ik heb die tijd van 22.00 ingesteld zodat de spelleider zijn post kan voorbereiden in een uurtje tijd.
Nu heb ik alles al klaar, dus om 21.00 komt die post ook
[..]
Overleg met de MODS
Ik snap het niet ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Je mag op losse verhalen stemmen, mag ook op allemaal, wat je zelf wil.
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
Land Z (2) user A, user B
De volgende kopieert, dit , en stemt op wie hij wil , en vult het zo aan, incl de nummers
Ik snap hem ook niet overigens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
De volgende kopieert, dit , en stemt op wie hij wil , en vult het zo aan, incl de nummers
Waarom open je geen speciaal account om daarop pm's te sturen. Lijkt me veel overzichtelijerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
Ik stel mijn account beschikbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom open je geen speciaal account om daarop pm's te sturen. Lijkt me veel overzichtelijer
zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land Griekenland (1) Monopoly
Land Duitsland (1) Monopoly
Land Rusland (2) Drommeldaris, Monopoly
En gaan saboteren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik stel mijn account beschikbaar
Dus je mag maar op 1 user/land stemmen? Niet elke oorlog apart?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
Mag ook op allemaal staat er toch ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je mag maar op 1 user/land stemmen? Niet elke oorlog apart?
Wat zou hier het nut van zijn, dan kan het toch net zo goed een all out europese oorlog zijn met iedereen erinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je mag maar op 1 user/land stemmen? Niet elke oorlog apart?
quote:
Ik vind het zo eigenlijk wel prima nu ik het snapquote:
Een pollquote:
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb ik het goed volgens jou ?
Ik dacht een moeilijk grote poll.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Monopoly het volgende:
Dat word dan een kapot grote poll dan
Dat zou zielig zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dan kun je cheaten.. met ip enzo..
10 pollsquote:
10 aparte pollsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef Monopoly het volgende:
Met Bootzpoll kan je maar op 1 land stemmen.
Speciaal voor fok je IP veranderen? Nee dank u. Gedoe toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dan kun je cheaten.. met ip enzo..
Dat is klote inderdaad, daarnaast is het dan niet na te gaan of je niet lekker op jezelf loopt te stemmen. Misschien zo:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Monopoly het volgende:
Dat word dan een kapot grote poll dan
Je kunt toch op een proxy gaan of hide my ip downloaden en gebruiken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Speciaal voor fok je IP veranderen? Nee dank u. Gedoe toch?
PROMPORMPROMPROMPROMquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Zijn jullie er klaar voor ?
Tromgeroffel
Nee geen polls dan doe ik niet meer meequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Oké , 10 aparte polls. Ik ga ze nu maken, maar gooi alvast de oorlogs post hier in het topic
DIT DOEN WE DAMES EN HEREN!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is klote inderdaad, daarnaast is het dan niet na te gaan of je niet lekker op jezelf loopt te stemmen. Misschien zo:
##POLL##
NEDERLAND - FRANKRIJK | 1
--------------
En dan gewoon degene die vervolgens stemt even de 1 in een 2 laten veranderen.
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Zijn jullie er klaar voor ?
Tromgeroffel
Is dat een poll? Dan trek ik mijn tieten uit de strijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Monopoly het volgende:
We houden het stemmen aan van LompeHork!
Nee. handmatig stemmen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een poll? Dan trek ik mijn tieten uit de strijd
nee, geen pollquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een poll? Dan trek ik mijn tieten uit de strijd
Correct!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Nectar het volgende:
Ok dus als je dan voor nederland zou stemmen zou het
Nederland |1 - frankrijk |0 zijn ?
Mooi tevens vind ik dat alleen spelers mogen stemmen en dat niet spelers moeten opzouten met baggeren hierquote:
eenschquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi tevens vind ik dat alleen spelers mogen stemmen en dat niet spelers moeten opzouten met baggeren hier
Hoezo dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi tevens vind ik dat alleen spelers mogen stemmen en dat niet spelers moeten opzouten met baggeren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAAPS ITALIËVS GULMEZ TURKIJE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAIFISCH ZWEDENVS NECTAR MOLDAVIË
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BROODJEHAMKAAS GROOT-BRITANNIËVS PATJE1987 ZWITSERLAND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOMPEHORK NOORWEGENVS HELOEF IJSLAND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JELLYBEANZ DENENMARKENVS HUPPELMUTS SPANJE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANAALFABTJE PORTUGALVS WAHRHEIT DUITSLAND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAC0BUS GRIEKENLANDVS MUHAHAHA BELGIË
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------
Op deze 2 oorlogen kun je niet stemmen, omdat er landen bij zitten die gecapituleerd hebben.
Derhalve zijn er al 2 winnaars. Gefeliciteerd!
CROCODI1E POLENVS STOKSTAART FRANKRIJK
Geheel naar verwachting hebben de Fransen gecapituleerd.
Men zegt wel eens dat geschiedenis zich herhaald, en in dit geval is dit ook zeker één waarheid.
Nog nooit heeft Frankrijk 1 oorlog gewonnen, en ook deze strijd gaat langs ze heen.
De knoflook en slakken etende Fransen verliezen hun land, ze zijn geannexxeerd bij het Grootse Poolse Rijk!
Polen, gefeliciteerd met de 1e overwinning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSVALDO2 IERLANDVS SPECULARIUM IRAQ
Iraq heeft niets van zich laten horen. Waarschijnlijk is hun leider aan een stuk touw van de trap gegooid in een verlaten hotel. We zullen dit land zeker niet missen, en we hopen dat de Ieren hun nieuwe provincie met beleid zullen regeren, zodat we geen terrorisme meer hebben op ons continent.
Ierland, gefeliciteerd met uw land uitbreiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 21:11:59 ]![]()
Ik worstel me door de bagger van een ajacied heen die niet eens meespeelt. Dat soort gepost verziekt dit spelquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
tl;dr
Onee
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik worstel me door de bagger van een ajacied heen die niet eens meespeelt. Dat soort gepost verziekt dit spelIk verziek geen flikker
![]()
Ja maar anderen doen dat weer niet, overigens zie ik wat je bedoelt ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik worstel me door de bagger van een ajacied heen die niet eens meespeelt. Dat soort gepost verziekt dit spel![]()
Dat moet je zelf overleggen, maar ik denk niet dat zoiets leuk is. Hou het gewoon in 1 topic, en beperk de bagger/ offtopic posts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mono, Al overleg geweest over fantopic?
Ik heb een mooie op klaar![]()
Mogen niet-deelnemers ook stemmen?Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
Je valt wel op met overmatige offtopic posts.quote:
Let er een beetje op a.u.b.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Yeah, Ierrak is bevrijd!!! Dat was een makkie...![]()
Vanavond een bevrijdingsfestival met o.a. The Dubliners en River Dance...
Photoshop your own reality...![]()
Hoezo zo zeker dat een klapjosti geen partij is?Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
Oke, Bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je valt wel op met overmatige offtopic posts.
Let er een beetje op a.u.b.![]()
![]()
Straks even lezen, en ja ik heb mijn verhaal beperkt gehouden omdat tl;dr idd
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Doen we niet aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef muhahaha het volgende:
Sommige de tl;dr opmerking gemist? De tering zeg![]()
![]()
Mijn gekozen winnaars:
Rusland
Turkije
Zweden
Zwitserland
Denemarken ( Van mij weet niet of het mag )
Noorwegen
Portugal
Griekenland
Nu afwachten?![]()
Ja gelukkig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja maar anderen doen dat weer niet, overigens zie ik wat je bedoelt ja.
Hij doet niet mee maar overheerst wel in het topic
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Fuck yeah ik win van Frankrijk! Gelukkig capituleerden ze want met mijn baggerverhaal had ik nooit gewonnen
Poolrijk 4 the win!Pogo dancing!![]()
Je mag niet op jezelf stemmen sukkelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef JellyBeanz het volgende:
Mijn gekozen winnaars:
Rusland
Turkije
Zweden
Zwitserland
Noorwegen
Portugal
Griekenland
Nu afwachten?
[b]AirwiN schreef [/b]
0 Nederland - Rusland 1quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef JellyBeanz het volgende:
Mijn gekozen winnaars:
Rusland
Turkije
Zweden
Zwitserland
Noorwegen
Portugal
Griekenland
2 Turkije - Italië 0
2 Zweden - Moldavië 0
0 Groot Brittanie - Zwitserland 2
2 Noorwegen - Ijsland 0
0 Denemarken - Spanje 1
1 Portugal - Duitsland 1
2 Griekenland - Belgie 0
Samengevoegd
Niet heel erg overzichtelijk maar goed, beter dan niks![]()
![]()
Trouwens dit hele topic werkt weer eens niet 100% omdat veel mensen te dom zijn om het te snappen
Pogo dancing!![]()
Overheersenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gelukkig.
Hij doet niet mee maar overheerst wel in het topic![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Crocodi1e het volgende:
Trouwens dit hele topic werkt weer eens niet 100% omdat veel mensen te dom zijn om het te snappenwees zo slim en geef de goede voorbeeld
![]()
Ik wil alvast aangeven dat ik Noord-Korea wil zijn.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Het voorbeeld is al een paar posts voor mij gezet zie ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]wees zo slim en geef de goede voorbeeld
Pogo dancing!![]()
Oh dan heb ik DIBS op Polen weer voor het volgende potje!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil alvast aangeven dat ik Noord-Korea wil zijn.Pogo dancing!![]()
1 Nederland - Rusland 1
3 Turkije - Italië 0
2 Zweden - Moldavië 0
0 Groot Brittanie - Zwitserland 3
3 Noorwegen - Ijsland 0
0 Denemarken - Spanje 2
1 Portugal - Duitsland 2
3 Griekenland - Belgie 0Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil alvast aangeven dat ik Noord-Korea wil zijn.
Als de nieuwe speel ronde begint, is het dan wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Oh dan heb ik DIBS op Polen weer voor het volgende potje!![]()
NEE IEDEREEN GODVERDOMME LEER EENS LEZEN DE TERING!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie mag er stemmen dan? Alleen degenen die meedoen?Pogo dancing!![]()
Dit is inderdaad duidelijk, dank!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
0 Nederland - Rusland 1
2 Turkije - Italië 0
2 Zweden - Moldavië 0
0 Groot Brittanie - Zwitserland 2
2 Noorwegen - Ijsland 0
0 Denemarken - Spanje 1
1 Portugal - Duitsland 1
2 Griekenland - Belgie 0
Samengevoegd
Niet heel erg overzichtelijk maar goed, beter dan niks
0 Nederland - Rusland 2
2 Turkije - Italië 1
3 Zweden - Moldavië 0
0 Groot Brittanie - Zwitserland 3
2 Noorwegen - Ijsland 0
1 Denemarken - Spanje 1
1 Portugal - Duitsland 2
3 Griekenland - Belgie 0![]()
quote:Zo dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef JellyBeanz het volgende:
Mijn gekozen winnaars:
Rusland
Turkije
Zweden
Zwitserland
Noorwegen
Portugal
Griekenland
Nu afwachten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: