eenschquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi tevens vind ik dat alleen spelers mogen stemmen en dat niet spelers moeten opzouten met baggeren hier
Hoezo dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi tevens vind ik dat alleen spelers mogen stemmen en dat niet spelers moeten opzouten met baggeren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAAPS ITALIËVS GULMEZ TURKIJE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAIFISCH ZWEDENVS NECTAR MOLDAVIË
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BROODJEHAMKAAS GROOT-BRITANNIËVS PATJE1987 ZWITSERLAND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOMPEHORK NOORWEGENVS HELOEF IJSLAND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JELLYBEANZ DENENMARKENVS HUPPELMUTS SPANJE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANAALFABTJE PORTUGALVS WAHRHEIT DUITSLAND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAC0BUS GRIEKENLANDVS MUHAHAHA BELGIË
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------
Op deze 2 oorlogen kun je niet stemmen, omdat er landen bij zitten die gecapituleerd hebben.
Derhalve zijn er al 2 winnaars. Gefeliciteerd!
CROCODI1E POLENVS STOKSTAART FRANKRIJK
Geheel naar verwachting hebben de Fransen gecapituleerd.
Men zegt wel eens dat geschiedenis zich herhaald, en in dit geval is dit ook zeker één waarheid.
Nog nooit heeft Frankrijk 1 oorlog gewonnen, en ook deze strijd gaat langs ze heen.
De knoflook en slakken etende Fransen verliezen hun land, ze zijn geannexxeerd bij het Grootse Poolse Rijk!
Polen, gefeliciteerd met de 1e overwinning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSVALDO2 IERLANDVS SPECULARIUM IRAQ
Iraq heeft niets van zich laten horen. Waarschijnlijk is hun leider aan een stuk touw van de trap gegooid in een verlaten hotel. We zullen dit land zeker niet missen, en we hopen dat de Ieren hun nieuwe provincie met beleid zullen regeren, zodat we geen terrorisme meer hebben op ons continent.
Ierland, gefeliciteerd met uw land uitbreiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 21:11:59 ]![]()
Ik worstel me door de bagger van een ajacied heen die niet eens meespeelt. Dat soort gepost verziekt dit spelquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
tl;dr
Onee
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik worstel me door de bagger van een ajacied heen die niet eens meespeelt. Dat soort gepost verziekt dit spelIk verziek geen flikker
![]()
Ja maar anderen doen dat weer niet, overigens zie ik wat je bedoelt ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik worstel me door de bagger van een ajacied heen die niet eens meespeelt. Dat soort gepost verziekt dit spel![]()
Dat moet je zelf overleggen, maar ik denk niet dat zoiets leuk is. Hou het gewoon in 1 topic, en beperk de bagger/ offtopic posts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mono, Al overleg geweest over fantopic?
Ik heb een mooie op klaar![]()
Mogen niet-deelnemers ook stemmen?Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
Je valt wel op met overmatige offtopic posts.quote:
Let er een beetje op a.u.b.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Yeah, Ierrak is bevrijd!!! Dat was een makkie...![]()
Vanavond een bevrijdingsfestival met o.a. The Dubliners en River Dance...
Photoshop your own reality...![]()
Hoezo zo zeker dat een klapjosti geen partij is?Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
Oke, Bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je valt wel op met overmatige offtopic posts.
Let er een beetje op a.u.b.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: