Ik snap het niet ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Je mag op losse verhalen stemmen, mag ook op allemaal, wat je zelf wil.
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
Land Z (2) user A, user B
De volgende kopieert, dit , en stemt op wie hij wil , en vult het zo aan, incl de nummers
Ik snap hem ook niet overigens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
De volgende kopieert, dit , en stemt op wie hij wil , en vult het zo aan, incl de nummers
Waarom open je geen speciaal account om daarop pm's te sturen. Lijkt me veel overzichtelijerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
Ik stel mijn account beschikbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom open je geen speciaal account om daarop pm's te sturen. Lijkt me veel overzichtelijer
zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land Griekenland (1) Monopoly
Land Duitsland (1) Monopoly
Land Rusland (2) Drommeldaris, Monopoly
En gaan saboteren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik stel mijn account beschikbaar
Dus je mag maar op 1 user/land stemmen? Niet elke oorlog apart?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
Mag ook op allemaal staat er toch ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je mag maar op 1 user/land stemmen? Niet elke oorlog apart?
Wat zou hier het nut van zijn, dan kan het toch net zo goed een all out europese oorlog zijn met iedereen erinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je mag maar op 1 user/land stemmen? Niet elke oorlog apart?
quote:
Ik vind het zo eigenlijk wel prima nu ik het snapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |