Momenteel niet aanwezig, lees verdomme je PMquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is echt nep. België en Turkije en Irak mogen wel meedoen maar Noord-Korea niet, terwijl dit land de meeste topics heeft gehad en over worden gemaakt op FOK!
Ik vind dat Noord-Korea mag meedoen.
Waar is Monopoly? Roep hem even.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef Haifisch het volgende:
Ik vind de TT best grappig, past bij ONZ
Welk gifje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:27 schreef Daaps het volgende:
Wie maakt even zo'n gifje, zoals die in 't vorige topic?
Ga is wyberenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is echt nep. België en Turkije en Irak mogen wel meedoen maar Noord-Korea niet, terwijl dit land de meeste topics heeft gehad en over worden gemaakt op FOK!
Ik vind dat Noord-Korea mag meedoen.
Waar is Monopoly? Roep hem even.
Is coole seriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Is coole serieHier had ik geen weet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik ook gedaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Daaps het volgende:
[ afbeelding ]
Deez.
En volgende keer het open nieuw deeltje knopje gebruiken s.v.p. Is handiger.
Kan je doen ja.. Die kan 't oude ook hieraan linken denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef JellyBeanz het volgende:
Moet ik vragen aan een Mod of hij/zij dit kan sluiten en weer ga deel #2 ga maken?
Of TT veranderen door modje ofzo?
Open een oorlog in azië topic ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb in Monopoly zijn FOBO gepost, een DM gestuurd en PM gestuurd. Ik hoop dat hij snel reageert, want Noord-Korea is baas.
Deze man rolt als een baas door het leven:
[ afbeelding ]
Wil iemand dat doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:31 schreef Daaps het volgende:
[..]
Kan je doen ja.. Die kan 't oude ook hieraan linken denk ik.
Idd, ninja's tegen ninja's is eerlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Open een oorlog in azië topic ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:17 schreef LompeHork het volgende:
Wat een ongelofelijke faal in de TT.
TR gemaakt voor TT en deze mag wel in een reeks.
Goed. Of doe hetzelfde spel met 2 landen, Noord- en Zuid-Korea. Zuid Korea moet worden gespeeld door een 3 jarig kindquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:35 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga gewoon wereldoorlog topic openen
En jullie mogen niet meedoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |