Dat is klote inderdaad, daarnaast is het dan niet na te gaan of je niet lekker op jezelf loopt te stemmen. Misschien zo:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Monopoly het volgende:
Dat word dan een kapot grote poll dan
Je kunt toch op een proxy gaan of hide my ip downloaden en gebruiken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Speciaal voor fok je IP veranderen? Nee dank u. Gedoe toch?
PROMPORMPROMPROMPROMquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Zijn jullie er klaar voor ?
Tromgeroffel
Nee geen polls dan doe ik niet meer meequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Oké , 10 aparte polls. Ik ga ze nu maken, maar gooi alvast de oorlogs post hier in het topic
DIT DOEN WE DAMES EN HEREN!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is klote inderdaad, daarnaast is het dan niet na te gaan of je niet lekker op jezelf loopt te stemmen. Misschien zo:
##POLL##
NEDERLAND - FRANKRIJK | 1
--------------
En dan gewoon degene die vervolgens stemt even de 1 in een 2 laten veranderen.
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Zijn jullie er klaar voor ?
Tromgeroffel
Is dat een poll? Dan trek ik mijn tieten uit de strijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Monopoly het volgende:
We houden het stemmen aan van LompeHork!
Nee. handmatig stemmen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een poll? Dan trek ik mijn tieten uit de strijd
nee, geen pollquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een poll? Dan trek ik mijn tieten uit de strijd
Correct!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Nectar het volgende:
Ok dus als je dan voor nederland zou stemmen zou het
Nederland |1 - frankrijk |0 zijn ?
Mooi tevens vind ik dat alleen spelers mogen stemmen en dat niet spelers moeten opzouten met baggeren hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |