Dank u welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
TT anders, in de reeks en de slowchat gaarne beperkt houden.
Van wie mag dat niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:35 schreef Jac0bus het volgende:
He computerprobleem als er iemand de DPRK verdient ben ik het, maar het mag niet, dus vandaar.
Goed, mijn tegenstander staat vast al te bibberen van angstquote:
Je doet je beha uit en crushed hem met die meloenen van je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed, mijn tegenstander staat vast al te bibberen van angst
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien een idee om hier een SC topic van te maken en de andere alleen door Mono te laten posten met alle verhalen, lijkt me wel zo overzichtelijk
Juistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je doet je beha uit en crushed hem met die meloenen van je?
Ja, na een tijdje leer je het welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef RedFever007 het volgende:
Wat is dezeIk snap er geen hout van
Nee. Gewoon niet zo slowchatten, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien een idee om hier een SC topic van te maken en de andere alleen door Mono te laten posten met alle verhalen, lijkt me wel zo overzichtelijk
Wil jij niet samen met Mono spelleider zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet zo slowchatten, nergens voor nodig.
Volgens mij mag alleen Europa, anders had ik vannochtend allang Noord-Korea gekozen. Denk je dat ik mijn UI voor de lol heb?quote:
Monopoly is dat tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef JellyBeanz het volgende:
Oh idd we hebben nog een spelleider nodig!!
Hij zoekt nog een partner. Myraela is daar perfect voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |