Verdomme en wij moeten nog anderhalf uur wachtenquote:
Ja joh maak het nog ingewikkelderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het geen idee om de oorlogen anders te doen?
Nu is het bijvoorbeeld irak tegen spanje en spanje tegen irak
Maar dan veranderen naar irak tegen spanje, spanje tegen duitsland, duitsland tegen ierland enz
?
Is wel leuker. Je weet wie je moet aanvallen maar geen idee wie jou aanvalt. Dan moet je hooguit je verhaal uitbreiden met een vette verdedigingsstrategie ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja joh maak het nog ingewikkelder
Dan wordt het chaos en wordt de minst populaire ofzo afgeslachtquote:
Dan win jij toch, wie valt er nou een vrouw met tiete aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wordt het chaos en wordt de minst populaire ofzo afgeslacht
Nou ik kreeg eerder al te horen dat ik me niet populair maaktequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan win jij toch, wie valt er nou een vrouw met tiete aan
quote:
Herhaal jij even mijn ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Daaps het volgende:
Doe anders voor de volgende aanvallen () 't zo regelen dat er weer een vijand voor ieder wordt gekozen en dat de een moet verdedigen en de ander aanvallen? Of werkt da niet?
Ja, ik volg 't niet helemaal meer..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herhaal jij even mijn idee![]()
tevens campagnetijd![]()
[ afbeelding ]
Ik heb aan myraela gevraagd of ze spelleider wil zijn samen met jouquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Het is ook veel werk, maar ik kom er wel
En nu maar hopen dat dat zo blijft...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef Specularium het volgende:
Het is hier relatief rustig.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |