SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Graag gedaan, tot een volgende showquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
bedankt voor je inzet, slaap lekker
Twee zomers geleden zat ik niet FOK! en ging ik hoogstens half 2, 2 uur naar bed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, wtf is dat toch he. Als je gaat FOK!en dan ga je altijd fucking laat slapen of zo? Zelfs al gaat het weer eens helemaal nergens over
quote:In brightest day, in blackest night,
No evil shall escape my sight
Let those who worship evil's might,
Beware my power...Green Lantern's light!
Vroeger wel zo'n auto gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er hier mensen die een RC-helicopter hebben?
Of een ander RC-iets?
Als ik gewoon ga liggen pleuren mn ogen ergens tussen 1 en half 2 wel zo'n beetje dicht. Behalve als ik ga FOK!en, of misschien gaan we FOK!en juist omdat we niet moe zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee zomers geleden zat ik niet FOK! en ging ik hoogstens half 2, 2 uur naar bed.
Nu zit ik hier om 5 uur nog.
Ik weet het.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee zomers geleden zat ik niet FOK! en ging ik hoogstens half 2, 2 uur naar bed.
Nu zit ik hier om 5 uur nog.
Op benzine?quote:
Nog een keer gevingerd en je kan nog steeds niet in slaap komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vroeger wel RC auto's gehad, een groene Buggy en een pickup-truck.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
Of een ander RC-iets?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
Of een ander RC-iets?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op benzine?
Jongen, zo'n heli is bruutNet mee door de woonkamer wezen vliegen. Laminaat naar de klote, heli ook weer stuk, maakt niks uit
Dat heb ik ook vaak genoegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik gewoon ga liggen pleuren mn ogen ergens tussen 1 en half 2 wel zo'n beetje dicht. Behalve als ik ga FOK!en, of misschien gaan we FOK!en juist omdat we niet moe zijn?
Je probeert nu met behulp van wat Zyklon B te gaan 'slapen'?quote:
Jij bent nog veel te scherp om te gaan slapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kee, nu ben ik echt weg
Nee dat nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op benzine?
Jongen, zo'n heli is bruutNet mee door de woonkamer wezen vliegen. Laminaat naar de klote, heli ook weer stuk, maakt niks uit
ja erg he? Ik ben zo'n avondmens man...toch gaat straks om 19,00u de wekker weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent nog veel te scherp om te gaan slapen
Ik wil een Airwolf replica.. Niet te betalen alleen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar zo'n heli leek me ook altijd geniaal om te hebben
19:00 uur pas, man je hebt nog 17 uur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja erg he? Ik ben zo'n avondmens man...toch gaat straks om 19,00u de wekker weer
Zo scherp dus ook weer niet... hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
19:00 uur pas, man je hebt nog 17 uur.
Schraal soppen lijkt mij plezieriger dan die moker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Moet ik mezelf nou schraal soppen en mezelf met een moker slaan!? Wat is deze?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:03 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog een keer gevingerd en je kan nog steeds niet in slaap komen.Bingo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken je te goed.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je hebt gewoon te weinig aandacht gehad, half uurtje skypen met iemand die oprecht luistert naar je babbels en je tieft zo als een blok in slaap.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Lukt 't weer eens niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou dat lijkt me niet zo'n goed plan want.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Schraal soppen lijkt mij plezieriger dan die moker.
Dat taalgebruik van die jongen ook altijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet zo'n goed plan want.
Rukmarathon wordt puber fataal
Zeker weer een Djeez bericht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat taalgebruik van die jongen ook altijd.
Alleen hij zet het zo op papier.quote:De hele nacht liet hij zijn familiewapen door zijn knuisten gaan.
Familiewapen.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben als een klein kind door mijn mp3 collectie aan het heenrennen.![]()
Is ook wel een keer fijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben stoned, lang geleden. beetje spacen en genieten van de muziek
Morgenavond mag ik weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nu al bezig voor een nieuwe show ?
Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen.
Wie doet mee ?
Pics van je huisgenote.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is ook wel een keer fijn
Heb zostraks ook nog een joint met mn huisgenote opgerookt![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgenavond mag ik weer.
Boel soul tot nu toe.
De boel is wel een beetje aangepast inderdaad zie ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]Het is ook simpel, maar dit moet wel mooi kunnen worden! ONZ stijl
Die zwerft wel ergens in deze reeksquote:
1000e topic gemist pannekoekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:28 schreef Viro het volgende:
Val je om 20.00 in slaap en word je om 1.00 wakker. Weg dagritme waar ik hard voor heb moeten werken
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En er zijn nog steeds mensen die het geloven.
ik heb neiging om duitsland te kiezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen.
Wie doet mee ?
Dan gaan die Engelsen er niet als eerst aan maar Duitsland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben geneigd om duitsland te kiezen![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga slapen
Welterusten voor straks
trustequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
Welterusten voor straks
Trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
Welterusten voor straks
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
Welterusten voor straks
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb neiging om duitsland te kiezen![]()
ben bang dat ik geen tijd heb. Ben nog maar alleen in de avond actief. Ik slaap er een nachtje overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom niet ?Misschien ben jij de 1e Duitse leider die het wel lukt
Ik neem terug wat ik net zei.quote:
Ik word gedwongen zo om ook te gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben zo pitten hoor, even een boterham met kaas naar binnen werken.
ik hoor niks, ik luisterde naar youtubequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:50 schreef MsMessy het volgende:
Valt Gup nou weg of ligt dat aan mijn computer?
Viro is nog wakkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:50 schreef MsMessy het volgende:
Valt Gup nou weg of ligt dat aan mijn computer?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten liefjes. Hopen dat ik niet ga kotsen
. Ik weet het nog niet zeker
.
Trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:52 schreef Tha_Erik het volgende:
.
trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:52 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Gup staat nu uit en Botje aan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:06 schreef Viro het volgende:
Hmm stream blijft in een loop hangen, is constant aan het bufferen.
Pfff, dat dan mooi kut, om het maar plat te zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, geen geluid. Ben aan het doen wat ik kan voor zo ver mogelijk is
Hopelijk snel genoeg, dan luister ik ondertussen wel wat anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:17 schreef Viro het volgende:
Zal guppie aangooien, dan zien we vanzelf wanneer de stream uit de loop komt. Zal niet al te lang duren denk ik.
Nee, is kapot. Weet ook niet waarom. Maar ik begin aardig in te kakken hiero, dus ga lekker mn bed induikenquote:
Ik zie dat Viro er mee bezig is/was. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 06:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, is kapot. Weet ook niet waarom. Maar ik begin aardig in te kakken hiero, dus ga lekker mn bed induiken
Goedemorgen Jofu!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 06:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz meldt zich vast zometeen, ik duik er nog gauw op
Zeg, val ons eens niet zo lastig met je ochtendhumeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:25 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning ! Deze ontzettend goede mooie morgen![]()
![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:37 schreef 92Merel het volgende:
Nou, ik ga maar eens werken, fijne dag nog
Dat zal vast niet alleen te maken hebben met het vroege opstaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb maagpijn, knallende koppijn en ga straks boven de WC hangen. Zo heerlijk voel ik me als ik vroeg moet opstaan.
Waarmee dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:45 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zal vast niet alleen te maken hebben met het vroege opstaan
Nah.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
I dunno, drank, iets verkeerds gegeten, te weinig gedronken, etc.
Nee, bewaar hem voor morgenavond, dan ben ik vrij en kan ik er de tijd voor nemen om er van te genietenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi daar!
Bier reeds geprobeerd?
Liebchenquote:
RX-7 muis, apple toetsenbord en LG monitor? Lekker allegaartje. Past qua kleur ook zo mooi enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:43 schreef WickedTunes het volgende:
Zo, Senseo'tje erbij, en an das arbeit![]()
[ afbeelding ]
daar gaan mijn verzoekjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef WickedTunes het volgende:
Ff geduld mensjes, Knetter tunes zo in om 10.00u![]()
![]()
Stichting he? Alles betaalbaar enzo... Maar dit LG scherm is wel 1 van de beste, de muis idem en het toestenbord isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
RX-7 muis, apple toetsenbord en LG monitor? Lekker allegaartje. Past qua kleur ook zo mooi enzo.
Die muis is baas ja. Ik heb nog altijd de MX300 (de voorloper).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Stichting he? Alles betaalbaar enzo... Maar dit LG scherm is wel 1 van de beste, de muis idem en het toestenbord is... 13 jaar vormgever en nog geen RSI
mijn vriend heeft ook een oud toetsenbord omdat hij dat het lekkerst vind werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Stichting he? Alles betaalbaar enzo... Maar dit LG scherm is wel 1 van de beste, de muis idem en het toestenbord is... 13 jaar vormgever en nog geen RSI
Oude toetsenborden zijn altijd beter inderdaad. Walgelijke uitvindingen als gebroken toetsenborden, zero-tilt-toetsen, veranderde insert/home/delete-eiland layout, blikkerige aanslag, BAH!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend heeft ook een oud toetsenbord omdat hij dat het lekkerst vind werken
okquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
knetter kan je niet NU al inloggen... de radio doet poep
volgens mij heeft hij een gebroken toetsenbord maar dan aan elkaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oude toetsenborden zijn altijd beter inderdaad. Walgelijke uitvindingen als gebroken toetsenborden, zero-tilt-toetsen, veranderde insert/home/delete-eiland layout, blikkerige aanslag, BAH!
Oude IBM-toetsenborden
Goed idee, zal ook eens een kop pakkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu eerst koffie.. ik ben nog heul niet wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh die mij die make coffee toets maarquote:
Ik ga denk ik deze aanschaffen... laat altijd m'n koffie koudwordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh die mij die make coffee toets maar
mensen die koffie koud laten worden lusten gewoon geen koffie.. en schatten de heiligen drank niet op waardequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ga denk ik deze aanschaffen... laat altijd m'n koffie koudworden![]()
[ afbeelding ]
Iehw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ga denk ik deze aanschaffen... laat altijd m'n koffie koudworden![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik drink zo'n 5 koppen op een dag, en werk is zo leuk dat ik dan wel eens half bakkie laat staan jah...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mensen die koffie koud laten worden lusten gewoon geen koffie.. en schatten de heiligen drank niet op waarde
5 maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Tja, ik drink zo'n 5 koppen op een dag, en werk is zo leuk dat ik dan wel eens half bakkie laat staan jah...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb koffie
en het eten staat al opOehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat moet ik bij je zijn
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
6 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OehHoe laat moet ik bij je zijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb koffie
en het eten staat al opDat gaat lekker worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
er is toch 1 wakkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
Môgguh peeps!
Enne Knetter: foetus spreek je als feutus uit!
Hey heb jij nog je famous Illroy whisky?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
Môgguh peeps!
Enne Knetter: foetus spreek je als feutus uit!
Yup, nog 2 flessen of zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey heb jij nog je famous Illroy whisky?
Ik heb mijn laatste fles aangebroken, dus ik moet nu naar Duitsland. Maar ik moet eigenlijk ook in Delft wezen, in ieder geval vanavond. Moeilijk.quote:
Lastig, lastig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste fles aangebroken, dus ik moet nu naar Duitsland. Maar ik moet eigenlijk ook in Delft wezen, in ieder geval vanavond. Moeilijk.
Ik zit in Apeldoorn. Kan dat morgen? Of donderdag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:50 schreef Watertornado het volgende:
Samzz wat doe jij vandaag heb je zin om met mij naar Duitsland te gaan (daar zijn externe HD's ook nog eens goedkoper)
Morgen moet denk ik ook wel lukken. Ga je nog naar je asiel? Ben benieuwd hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in Apeldoorn. Kan dat morgen? Of donderdag.
waar luister jij naar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:00 schreef WickedTunes het volgende:
Klopt t dat Knetter lounge aan het draaien is?
Van de week ja, heb nog geen foto's van de honden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen moet denk ik ook wel lukken. Ga je nog naar je asiel? Ben benieuwd hoe het eruit ziet.
hmm de popup draait lounge, en nu doet de popup player het helemaal niet meer... grrquote:
tis rustig.. hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
waar is iedereen ik word genegeerd
Ohaiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
waar is iedereen ik word genegeerd
* artiesten en feitjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil deze week weer eens een avond show doen.
Nu is de keuze aan jullie.. wordt het:
* onbekende/miskende artiesten
* raad de plaat ( lyrics verdrenst)
* artiesten en feitjes.
ToTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:32 schreef ToT het volgende:
Hmmm twijfel tussen 2 en 3.....
Allebei even goed, dus ik geef beiden een halve stem!
quote:
Heb je nog een beetje kunnen slapen in dat bed of niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
Oh, wacht, net ook in dit topic gepost.
Nee, niet zo heel best... Gelukkig geen zere rug aan over gehouden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje kunnen slapen in dat bed of niet?
mijn muziekkennis is nogal nihilquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef WickedTunes het volgende:
Maar 1 is ook leuk en met Knetters muziekkennis komt dat helemaal goed
Ik ga voor de nulpunter. Altijd leuke nieuwe muziek te leren kennen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* onbekende/miskende artiesten 0 stemmen
* raad de plaat ( lyrics verdrenst) 2,5 stemmen
* artiesten en feitjes 1,5 stem
nr 2 staat aan kop nu
dat is correctquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef WickedTunes het volgende:
Ik zie geen songinfo, kan dat kloppen?
Halloquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:48 schreef Melting het volgende:
Hey luitjes,
ik luister ook weer even mee.
Lekker rustige muziek trouwens.
Artiesten en feitjes. Ben benieuwd met wat je op de proppen komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iemand die zijn stem nog mee wil laten tellen?
wat wordt mijn eerstvolgende avondshow?
* onbekende/miskende artiesten 1 stem
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Artiesten en feitjes. Ben benieuwd met wat je op de proppen komt.
Onbekende/miskende artiestenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iemand die zijn stem nog mee wil laten tellen?
wat wordt mijn eerstvolgende avondshow?
* onbekende/miskende artiesten 1 stem
had net gup aangezetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
* the-brother-of-uzunumaki wil wel een uurtje draaien als dat mag
sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had net gup aangezet
maar prima.. ik geef je een go
heb het alquote:
Fayequote:
quote:
Hallonquote:
werk zequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:09 schreef Melting het volgende:
Helaas moet ik weer afhaken, broertje.... mijn pauze is voorbij.
Of hun werk is best belangrijk waardoor je helemaal verdwaalt raakt in de pracht van je werk totdat je de koffie weer eens opmerktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mensen die koffie koud laten worden lusten gewoon geen koffie.. en schatten de heiligen drank niet op waarde
Kun je niet spijbelen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Over twintig minuten lunch. Daarna debat. En ik heb geen zin meer.
Wacht ff, dan ga ik meequote:
Goedemorgenquote:
Jaquote:
Of draai jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef Watertornado het volgende:
Zo, even wat jaartjes vooruit spoelen.
Ikquote:
Dude.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dude.
Ben jij een reïncarnatie van iemand uit een ander decennia !
Je muzieksmaak is super
Ik zag het toevallig netquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
![]()
die gaat in mn fobo
Moet je maar niet in je blote kont slapenquote:
Ja maar elke keer tussen door kleren aantrekken is ook zo lastigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet je maar niet in je blote kont slapen
Tevens zag je mij even voor je in mijn blote kontquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet je maar niet in je blote kont slapen
Oehhhquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja maar elke keer tussen door kleren aantrekken is ook zo lastig
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tevens zag je mij even voor je in mijn blote kont
Zeker een goede nachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OehhhGoeie nacht gehad dus
![]()
[..]Uiteraard
HFquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zeker een goede nacht![]()
Maar ik ga even koffie drinken in de stad !![]()
Dag lieve schatjes !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zeker een goede nacht![]()
Maar ik ga even koffie drinken in de stad !![]()
Dag lieve schatjes !
zie opquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:35 schreef Neroje het volgende:
Goedenmiddag
Heeft iemand de link voor in mijn VLC? Ik krijg hem niet meer via de site om één of andere reden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:35 schreef Neroje het volgende:
Goedenmiddag
Heeft iemand de link voor in mijn VLC? Ik krijg hem niet meer via de site om één of andere reden
Ow, las ik overheen. Sorryquote:
mooi zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |