Stichting he? Alles betaalbaar enzo... Maar dit LG scherm is wel 1 van de beste, de muis idem en het toestenbord isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
RX-7 muis, apple toetsenbord en LG monitor? Lekker allegaartje. Past qua kleur ook zo mooi enzo.
Die muis is baas ja. Ik heb nog altijd de MX300 (de voorloper).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Stichting he? Alles betaalbaar enzo... Maar dit LG scherm is wel 1 van de beste, de muis idem en het toestenbord is... 13 jaar vormgever en nog geen RSI
mijn vriend heeft ook een oud toetsenbord omdat hij dat het lekkerst vind werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Stichting he? Alles betaalbaar enzo... Maar dit LG scherm is wel 1 van de beste, de muis idem en het toestenbord is... 13 jaar vormgever en nog geen RSI
Oude toetsenborden zijn altijd beter inderdaad. Walgelijke uitvindingen als gebroken toetsenborden, zero-tilt-toetsen, veranderde insert/home/delete-eiland layout, blikkerige aanslag, BAH!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend heeft ook een oud toetsenbord omdat hij dat het lekkerst vind werken
okquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
knetter kan je niet NU al inloggen... de radio doet poep
volgens mij heeft hij een gebroken toetsenbord maar dan aan elkaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oude toetsenborden zijn altijd beter inderdaad. Walgelijke uitvindingen als gebroken toetsenborden, zero-tilt-toetsen, veranderde insert/home/delete-eiland layout, blikkerige aanslag, BAH!
Oude IBM-toetsenborden
Goed idee, zal ook eens een kop pakkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu eerst koffie.. ik ben nog heul niet wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh die mij die make coffee toets maarquote:
Ik ga denk ik deze aanschaffen... laat altijd m'n koffie koudwordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh die mij die make coffee toets maar
mensen die koffie koud laten worden lusten gewoon geen koffie.. en schatten de heiligen drank niet op waardequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ga denk ik deze aanschaffen... laat altijd m'n koffie koudworden![]()
[ afbeelding ]
Iehw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ga denk ik deze aanschaffen... laat altijd m'n koffie koudworden![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik drink zo'n 5 koppen op een dag, en werk is zo leuk dat ik dan wel eens half bakkie laat staan jah...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mensen die koffie koud laten worden lusten gewoon geen koffie.. en schatten de heiligen drank niet op waarde
5 maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Tja, ik drink zo'n 5 koppen op een dag, en werk is zo leuk dat ik dan wel eens half bakkie laat staan jah...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |