Pfff, dat dan mooi kut, om het maar plat te zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, geen geluid. Ben aan het doen wat ik kan voor zo ver mogelijk is
Hopelijk snel genoeg, dan luister ik ondertussen wel wat anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:17 schreef Viro het volgende:
Zal guppie aangooien, dan zien we vanzelf wanneer de stream uit de loop komt. Zal niet al te lang duren denk ik.
Nee, is kapot. Weet ook niet waarom. Maar ik begin aardig in te kakken hiero, dus ga lekker mn bed induikenquote:
Ik zie dat Viro er mee bezig is/was. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 06:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, is kapot. Weet ook niet waarom. Maar ik begin aardig in te kakken hiero, dus ga lekker mn bed induiken
Goedemorgen Jofu!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 06:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz meldt zich vast zometeen, ik duik er nog gauw op
Zeg, val ons eens niet zo lastig met je ochtendhumeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:25 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning ! Deze ontzettend goede mooie morgen![]()
![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:37 schreef 92Merel het volgende:
Nou, ik ga maar eens werken, fijne dag nog
Dat zal vast niet alleen te maken hebben met het vroege opstaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb maagpijn, knallende koppijn en ga straks boven de WC hangen. Zo heerlijk voel ik me als ik vroeg moet opstaan.
Waarmee dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:45 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zal vast niet alleen te maken hebben met het vroege opstaan
Nah.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
I dunno, drank, iets verkeerds gegeten, te weinig gedronken, etc.
Nee, bewaar hem voor morgenavond, dan ben ik vrij en kan ik er de tijd voor nemen om er van te genietenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi daar!
Bier reeds geprobeerd?
Liebchenquote:
RX-7 muis, apple toetsenbord en LG monitor? Lekker allegaartje. Past qua kleur ook zo mooi enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:43 schreef WickedTunes het volgende:
Zo, Senseo'tje erbij, en an das arbeit![]()
[ afbeelding ]
daar gaan mijn verzoekjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef WickedTunes het volgende:
Ff geduld mensjes, Knetter tunes zo in om 10.00u![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |