19:00 uur pas, man je hebt nog 17 uur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja erg he? Ik ben zo'n avondmens man...toch gaat straks om 19,00u de wekker weer
Zo scherp dus ook weer niet... hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
19:00 uur pas, man je hebt nog 17 uur.
Schraal soppen lijkt mij plezieriger dan die moker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Moet ik mezelf nou schraal soppen en mezelf met een moker slaan!? Wat is deze?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:03 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog een keer gevingerd en je kan nog steeds niet in slaap komen.Bingo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken je te goed.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je hebt gewoon te weinig aandacht gehad, half uurtje skypen met iemand die oprecht luistert naar je babbels en je tieft zo als een blok in slaap.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Lukt 't weer eens niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou dat lijkt me niet zo'n goed plan want.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Schraal soppen lijkt mij plezieriger dan die moker.
Dat taalgebruik van die jongen ook altijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet zo'n goed plan want.
Rukmarathon wordt puber fataal
Zeker weer een Djeez bericht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat taalgebruik van die jongen ook altijd.
Alleen hij zet het zo op papier.quote:De hele nacht liet hij zijn familiewapen door zijn knuisten gaan.
Familiewapen.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben als een klein kind door mijn mp3 collectie aan het heenrennen.![]()
Is ook wel een keer fijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben stoned, lang geleden. beetje spacen en genieten van de muziek
Morgenavond mag ik weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nu al bezig voor een nieuwe show ?
Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen.
Wie doet mee ?
Pics van je huisgenote.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is ook wel een keer fijn
Heb zostraks ook nog een joint met mn huisgenote opgerookt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |