SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb koffie
en het eten staat al opOehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat moet ik bij je zijn
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
6 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OehHoe laat moet ik bij je zijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb koffie
en het eten staat al opDat gaat lekker worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
er is toch 1 wakkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
Môgguh peeps!
Enne Knetter: foetus spreek je als feutus uit!
Hey heb jij nog je famous Illroy whisky?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
Môgguh peeps!
Enne Knetter: foetus spreek je als feutus uit!
Yup, nog 2 flessen of zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey heb jij nog je famous Illroy whisky?
Ik heb mijn laatste fles aangebroken, dus ik moet nu naar Duitsland. Maar ik moet eigenlijk ook in Delft wezen, in ieder geval vanavond. Moeilijk.quote:
Lastig, lastig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste fles aangebroken, dus ik moet nu naar Duitsland. Maar ik moet eigenlijk ook in Delft wezen, in ieder geval vanavond. Moeilijk.
Ik zit in Apeldoorn. Kan dat morgen? Of donderdag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:50 schreef Watertornado het volgende:
Samzz wat doe jij vandaag heb je zin om met mij naar Duitsland te gaan (daar zijn externe HD's ook nog eens goedkoper)
Morgen moet denk ik ook wel lukken. Ga je nog naar je asiel? Ben benieuwd hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in Apeldoorn. Kan dat morgen? Of donderdag.
waar luister jij naar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:00 schreef WickedTunes het volgende:
Klopt t dat Knetter lounge aan het draaien is?
Van de week ja, heb nog geen foto's van de honden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen moet denk ik ook wel lukken. Ga je nog naar je asiel? Ben benieuwd hoe het eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |