SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 29-08-2011 17:53:18 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
oooooquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
[..]
random zweedse chick van youtube![]()
Wat is een goeie gpu van ong 160 euro? Vooral stil.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Waarom GPU kopen? Heb je niks aan voor MC.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een goeie gpu van ong 160 euro? Vooral stil.If not now, then when.![]()
Hater.quote:
DrumpieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
watnou weer niet goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hater.
DrumpieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
watnou weer niet goed?
Ooh ik had de TT nog niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh ik had de TT nog niet gelezen.![]()
Het ging niet om minecraft specifiek. Gewoon als upgrade voor ook andere spellen. Ben er een beetje uit sinds mn 8800gt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom GPU kopen? Heb je niks aan voor MC.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ehm, ehm er is een goede GPU voor een goede prijs. Even kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Het ging niet om minecraft specifiek. Gewoon als upgrade voor ook andere spellen. Ben er een beetje uit sinds mn 8800gt.
Edit:
http://www.alternate.nl/h(...)000/SAPPHIRE/HD6870_(11179-09-20G)/534072/?baseId=691678
Deze is overclockbaar, anders moet je dnb vragen. Hij weet de nieuwste en beste producten voor de beste prijs.
Volgens de gozers van optifine heeft minecraft maar 256 mb nodig, java pakt standaar 1gb wat swapping problemen kan opleveren":Maar het username password deel krijg ik dus niet werkend.quote:4. Lauch Minecraft with less memory (yes, really). It needs maximum 256 MB and runs fine on all settings with the default texture pack. By default java allocates too much memory (1GB?) which may get swapped to disk and the overall performance suffers a lot. I use a custom launcher to do this, here is the CMD file:
set APPDATA=C:\Minecraft
start /high javaw -Xmx256M -Djava.library.path=bin/natives -cp bin/minecraft.jar;bin/jinput.jar;bin/lwjgl.jar;bin/lwjgl_util.jar net.minecraft.client.Minecraft <username> <password>Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Op drumpie.nl gewoon Drumpie's World. Maar ik heb nog een server open voor film shoots. Ik geef je IP wel zodra er wat wordt opgenomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef maurisioo het volgende:
Drumpie, welke map heb je nu op je server staan?
Ah oke. Waarom heb je die pvp wereld niet meer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op drumpie.nl gewoon Drumpie's World. Maar ik heb nog een server open voor film shoots. Ik geef je IP wel zodra er wat wordt opgenomen.![]()
welke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:46 schreef drumstickNL het volgende:
gogosweden eikel, plaats dat plaatje is in de OP
noobWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Wel of niet?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
eey drump ik heb dat selecteer ding niet (krachtige processor)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dan moet je 64 bits java downloaden of java meer memory geven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:48 schreef bobbernaut het volgende:
eey drump ik heb dat selecteer ding niet (krachtige processor)If not now, then when.![]()
Check die link van mij.quote:Dat is over het algemeen een goede GPU voor een zeer nette prijs.
enne zet mij er maar bij hoor, maanvis-maanvis
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
en bij mij bobbernaut - bobbernautOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Thx.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check die link van mij.Dat is over het algemeen een goede GPU voor een zeer nette prijs.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Maanvis het volgende:
enne zet mij er maar bij hoor, maanvis-maanvisdonequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
en bij mij bobbernaut - bobbernaut
Eigenlijk moet de TT verandert worden omdat je niet servers mag promoten in de TT. Tenminste daar was toen ophef over een keer. Just my 2 cents.
dostya
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Watblieft u?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef drumstickNL het volgende:
gogosweden is neukmaatje van Dostya![]()
![]()
wie maakte er ophef over? toothless?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigenlijk moet de TT verandert worden omdat je niet servers mag promoten in de TT. Tenminste daar was toen ophef over een keer. Just my 2 cents.![]()
![]()
chimeidsquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef drumstickNL het volgende:
gogosweden is neukmaatje van Dostya
wauw ik heb het geprobeerd wel met een andere .bat maar het werkt echt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Volgens de gozers van optifine heeft minecraft maar 256 mb nodig, java pakt standaar 1gb wat swapping problemen kan opleveren":
[..]
Maar het username password deel krijg ik dus niet werkend.![]()
jij bent toch de enigste server in dit topic waar serieus op gespeeld wordquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigenlijk moet de TT verandert worden omdat je niet servers mag promoten in de TT. Tenminste daar was toen ophef over een keer. Just my 2 cents.
Jij bent toch de enige server in dit topic waar serieus..-quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jij bent toch de enigste server in dit topic waar serieus op gespeeld word-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Hij is zweeds he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jij bent toch de enige server in dit topic waar serieus..-![]()
![]()
hij komt uit zwedenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jij bent toch de enige server in dit topic waar serieus..-![]()
![]()
dus minecraft van jou is idd sneller? kun je neerzetten hoe je hem werkend hebt gekregen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
wauw ik heb het geprobeerd wel met een andere .bat maar het werkt echt.
ik zag idd dat het in singleplayer veel sneller was maar multiplayer werkte niet ivm user/password problemen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Alles flex hiero?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Herkenbaarquote:.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit word mijn reactie als 1.8 er is! (╯°□°)╯︵ ┻━┻twitter:
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
mijn map is nu trouwens al 70 keer gedownload.
Daarom mogen jullie nu allemaal een hele positieve reactie plaatsen
http://www.minecraftforum(...)base-vs-base-50-dls/![]()
Toch geen variatie op meatspin he :cquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:46 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers: http://www.notchspin.com/![]()
Already hacked. Google chrome exploit.http://www.syfy.com/tinman/oz/
huh hoe?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Already hacked. Google chrome exploit.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef maurisioo het volgende:
mijn map is nu trouwens al 70 keer gedownload.
Daarom mogen jullie nu allemaal een hele positieve reactie plaatsen
http://www.minecraftforum(...)base-vs-base-50-dls/![]()
bedanktquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:04 schreef Mender het volgende:
Moet ik speciaal een account voor aanmaken
Nou vooruit
[ Bericht 1% gewijzigd door maurisioo op 29-08-2011 19:10:11 ]![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:11 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zo ook als ik 'm vanavond uitzet.![]()
![]()
1.8 wordt waarschijnlijk in 2 of meerdere delen uitgebracht.en 1.9 wordt dan eigenlijk wat nu heel 1.8 is.
![]()
eey mau, je moet ff een foto doen want nu zie je er nog een beetje noob uit
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ow dankjequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:16 schreef bobbernaut het volgende:
eey mau, je moet ff een foto doen want nu zie je er nog een beetje noob uit
maar zal wel doen ja. (of misschien ook niet)![]()
best kut. Ik wil gewoon in 1 keer 1.8 spelen en niet in delen. Dat heeft de updates altijd al verpest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef Mender het volgende:
1.8 wordt waarschijnlijk in 2 of meerdere delen uitgebracht.en 1.9 wordt dan eigenlijk wat nu heel 1.8 is.
![]()
![]()
typisch notsj, kindjes geil maken en dan maar de helft gevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef Mender het volgende:
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
xDquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
http://thefloorisnowlava.net/comix19.html
omfg.![]()
![]()
d'awww.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef MineraalWater het volgende:
Duss, 1.8 komt in delen..
[ afbeelding ]Leuk he, reddit?quote:![]()
![]()
Ik heb zo'n gevoel dat als 1.8 uit is, dat deze reeks helemaal uit de hand gaat lopen en dat er 3 topics op een dag worden geopend![]()
![]()
Zit al de hele dag in mn hoofd.
Inloggen
Markus Persson
@notch
Jens will be the lead minecraft dev for a while because of a super secret project I will be working on for two weeks.
28 aug via web
Grrr.http://www.syfy.com/tinman/oz/
http://adf.ly/2UBgG
^Link naar de download van mijn 1:1 world trade center, Let wel: het is een Classic wereld, dus niet bruikbaar in beta,en zelfs met MCedit krijg je 128 lagen te zien![]()
![]()
das toch niet onverwacht?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef Mender het volgende:
Notchsite is doodquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:46 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers: http://www.notchspin.com/![]()
Betekend dat, dat 1.8 pas over twee weken uitkomt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Inloggen
Markus Persson
@notch
Jens will be the lead minecraft dev for a while because of a super secret project I will be working on for two weeks.
28 aug via web
Grrr.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb nou zo'n zin om de Dom van Keulen na te gaan bouwen
maar ik denk dat alleen het koor,de transepten en het ship en een klein gedeetle van de westgevel gaat lukken,want de torens zijn iets van 150 meter hoog![]()
Is ie nu af?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Flodder450 het volgende:
http://adf.ly/2UBgG
^Link naar de download van mijn 1:1 world trade center, Let wel: het is een Classic wereld, dus niet bruikbaar in beta,en zelfs met MCedit krijg je 128 lagen te zien![]()
![]()
Haha, start eens een spel met deze seed: 3666440496532277820
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Hahahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef Jump het volgende:
Haha, start eens een spel met deze seed: 3666440496532277820![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef Jump het volgende:
Haha, start eens een spel met deze seed: 3666440496532277820SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat niet maar het begin is leukquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef vogelkooi het volgende:
gewoon recht naarboven graven is verder niet heel speciale map.![]()
Hoe de hell kun je 3 week lang op vakantie en niet verveeld raken?
of zijn het de soort dagen waar je niets anders doet dan lui achter je PC zitten/af en toe naar buiten?![]()
Ik zie hem nog niet zomaar op het strand liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Flodder450 het volgende:
of zijn het de soort dagen waar je niets anders doet dan lui achter je PC zitten/af en toe naar buiten?![]()
![]()
denken dat je alleen naar een strand op vakantie kanquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Flodder450 het volgende:
![]()
meh, intussen heeft hij ook 5x zoveel mensen aan het werk die wél full-time tijd eraan spenderen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
nee dat nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat je alleen naar een strand op vakantie kan
maar gewoon 3 weken naar een of andere uithoek van t land/europa
een paar dagen, ah la das nog wel leuk maar 3 week =/![]()
en waarschijnlijk 20 keer zoveel bijgekomenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarbij zijn er meer bugfixes dan 6 geweest in 2011.
Bijvoorbeeld:
sinds 1.6 kan een powered minecart geen minecarts meer duwen op een spoor dat oost-west,west-oost loopt![]()
Mijn 2 weken vakantie weer voorbij, bijna heel de vakantie aan Minecraft besteed. Oeps.
Weer helemaal verslaafd.![]()
![]()
Te erg jaquote:'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Ik was er van af tot dat ik het ip van een prive server kreeg! Godverdegodver!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit ter voorbereiding op 1.8 dezer dagen wat te klooien in SP. Alvast een Dungeon ontdekt én de eerste Slime ooit gezien ... !![]()
![]()
ken ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef Mender het volgende:
Mijn 2 weken vakantie weer voorbij, bijna heel de vakantie aan Minecraft besteed. Oeps.
Weer helemaal verslaafd.![]()
![]()
op de tweakcraft server was er een gat van 50x50 of groter zelfs helemaal naar bedrock waar iemand Zweinstein aan het bouwen wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Zit ter voorbereiding op 1.8 dezer dagen wat te klooien in SP. Alvast een Dungeon ontdekt én de eerste Slime ooit gezien ... !
Persoonlijk heb ik er 6½ stack aan slimeballs aan over gehouden, daarna werden slimes uitgezet in de server![]()
![]()
Ga je 10212 bouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef mschol het volgende:
om tijd te doden ga ik in SP nog wel eens gewoon met world edit grotten uitgraven.. met tnt...
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
bezig met de 3de vleugelquote:
afwisseling is erg fijn
ook al beetje zitten te orienteren of en hoe ik die moter e.d. er in kan krijgen![]()
![]()
Ik ging is kijken bij dat Tweakcraft, kwam ik de website tegen.
Deze foto stond er op:
Iets mis mee? ziet er gezeligger uit als die ruzies hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze foto stond er op:
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar ik vond het wel een grappige foto..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:19 schreef benx het volgende:
[..]
Iets mis mee? ziet er gezeligger uit als die ruzies hier
Vanwaar die ":')" dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar ik vond het wel een grappige foto..e![]()
Bitches weten niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:54 schreef shoarmascooterturk het volgende:
[..]
Vanwaar die ":')" dan?![]()
Hoe tof zou t zijn als je op iphone online minecraft kan spelen!!
Wrong.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 06:58 schreef tuut-chips het volgende:
Earcheese lijkt vast op Slayerizer.
Volgende keer beter.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Vanwaar deze reactie dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:54 schreef shoarmascooterturk het volgende:
[..]
Vanwaar die ":')" dan?![]()
![]()
Als je daaruit komt is het wel een hele mooie seed!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef Jump het volgende:
Haha, start eens een spel met deze seed: 3666440496532277820Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
damn wat heb ik al lang geen MC meer gespeelt
ben weer WoW verslaaft
maar voor de MC addicts onder ons:
http://www.jinx.com/shop/coll/minecraft/![]()
Ik hoorde al van iemand dat hij op lowlands iemand met een diamond pickaxe rond heeft zien banjeren, en afgelopen weekend zag ik ook al iemand met een minecraft tshirt op een festivalletje.![]()
![]()
best vette shirtsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:27 schreef lipjes het volgende:
damn wat heb ik al lang geen MC meer gespeelt
ben weer WoW verslaaft
maar voor de MC addicts onder ons:
http://www.jinx.com/shop/coll/minecraft/
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
ik wil er heel misschien binnenkort wat dingetjes gaan bestellen dusja.quote:
ze hebben daar altijd wel leuke dingen
deze is trouwens wel leuk voor jullie
http://www.jinx.com/p/min(...)&cs=1&csd=&preview=1![]()
Die gast met dat snorre- ik bedoel donsje die daar ligtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze foto stond er op:
[ afbeelding ]![]()
![]()
rvdm88 zou je haar geven???quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die gast met dat snorre- ik bedoel donsje die daar ligtTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het is een aardappel.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan moeten we eerst iemand met vlassnorretje zoeken.. heb jij die?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
Eigenlijk moeten wij ook zon foto hebben.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hmm nee, mischien als pix ook komt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst iemand met vlassnorretje zoeken.. heb jij die?
Maar dan haal ik zeker mijn beste wolvenshirt tevoorschijn, die is alleen voor speciale gelegenheden.![]()
![]()
Maar wij zijn allemaal bazen. Dus de foto wordt dan ook bazig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
Eigenlijk moeten wij ook zon foto hebben.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal bazen. Dus de foto wordt dan ook bazig wazig.![]()
FOKCraftStroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
zo, net nog een overstroming op drumpie's server gestopt. anders was earcheese's huisje mooi overstroomd.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Had die ene al gezien die je gebouwd hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik ga vanavond is wat set's bouwen voor mijn filmpje idee.
Maar is wel nice, zo'n wereld waar je film sets kunt maken om samen filmpjes te maken. Is eens een keer wat anders dan survival![]()
![]()
Leeft mn boom nog die nog niet af is?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja die leeft nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Leeft mn boom nog die nog niet af is?![]()
![]()
Die stem
Echt zo'n Don LaFontaine stem.
[ Bericht 4% gewijzigd door MineraalWater op 30-08-2011 15:46:10 ]![]()
Geniaal filmpje, maar welk stem bedoel je?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Op het begin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef Sitethief het volgende:
Geniaal filmpje, maar welk stem bedoel je?
Effe aan drumpie of dnb gaan jullie filmen vanavond?![]()
Hahah net zo vet filmpje. Doet me denken aan die echte film (even naam kwijt) dat in Amerika van die gasten het bos ingaan en ineens horen ze vage shit en 's avonds zien ze kinder handjes aan de tent slaan en later worden er sommige vermoord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:41 schreef MineraalWater het volgende:
Die stem
Echt zo'n Don LaFontaine stem.
Edit: Blair Witch Project.If not now, then when.![]()
Ok cool!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Ja ik ben wel van plan wat op te nemen, moet wel eerst lessen enzo dus ben er wat later.
Uitleg van Notch waarom minecraft niet wordt verkocht op Steam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok cool!
Uitleg van Notch waarom minecraft niet wordt verkocht op Steam.Goede redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe zit het met survival mode op drumpie.nl? Telkens als ik daar naar toe warp word ik gemold.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja ik weet ook niet wat het is, echt raar. Ik zal er is naar gaan kijken, nu eerst trainen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
hoe zit het met survival mode op drumpie.nl? Telkens als ik daar naar toe warp word ik gemold.If not now, then when.![]()
YEA BUDDYYYYYYYYYY, Kom je vanavond ook online daarop?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de film makers is de film server online!![]()
bobber, wat een kinderlijk gedrag nou weerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de warp ietsje verplaatst, zou geen problemen meer moeten geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat het is, echt raar. Ik zal er is naar gaan kijken, nu eerst trainen.![]()
![]()
haha iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:35 schreef Mender het volgende:
Haha
[ afbeelding ]
Iedere dag een nieuw topic.![]()
![]()
Worldguard kan het mee, hoe weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand hoe die plugin heet dat je kan instellen welk gebied wel en geen pvp is?If not now, then when.![]()
SOWIESO BRO, EERST EVEN TELETUBBIES KIJKEN.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
YEA BUDDYYYYYYYYYY, Kom je vanavond ook online daarop?If not now, then when.![]()
Ik ben ook vaak te vinden op de tweakcraft serverquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze foto stond er op:
[ afbeelding ]![]()
![]()
sta je daar ook op?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak te vinden op de tweakcraft server![]()
![]()
Neequote:
anders had er wel ergens "Flodder450" gestaan
maar wat is IP van de filmserver?
ik heb ook wel zin oom mee te doen![]()
![]()
haha dat is waarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nee
anders had er wel ergens "Flodder450" gestaan
maar wat is IP van de filmserver?
ik heb ook wel zin oom mee te doen
Ik sta er trouwens wel op met mijn tweede account die ik alleen met tweakers gebruik. Die persoon met de naam Rakky.
[ Bericht 14% gewijzigd door maurisioo op 30-08-2011 19:21:32 ]![]()
door geen Xray te gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef zerokil het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je Engelse essentials krijgt?![]()
jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hahah gast jij was degene die ging fly hacken bij Maurisio's base vs base.![]()
![]()
Nog geen 1.8
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Minecraft ligt eruit, fuuuuck.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
phailOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
miss komt 1.8quote:
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef zerokil het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je Engelse essentials krijgt?![]()
Vooral niet door het een 2de keer in anderhalf uur te spammenquote:Every war is different, every war is the same.![]()
Dat mag hijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
Vooral niet door het een 2de keer in anderhalf uur te spammen![]()
Oh, hij werkt wel.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
buuuh ik wil terug survivallen @ drumpie
Een gedicht over Maanvis
Kom even online dan tp ik je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef Maanvis het volgende:
buuuh ik wil terug survivallen @ drumpieIf not now, then when.![]()
Drumpie's World is down tot morgen omdat er een probleem is die gefixt moet worden, maar ik ga slapen omdat ik morgen stage heb.
Ondertussen doe ik wel een andere map aan, PVP Free for all of PVP 2 teams?If not now, then when.![]()
wat voor probleem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drumpie's World is down tot morgen omdat er een probleem is die gefixt moet worden, maar ik ga slapen omdat ik morgen stage heb.
Ondertussen doe ik wel een andere map aan, PVP Free for all of PVP 2 teams?![]()
![]()
free for alllll.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ondertussen doe ik wel een andere map aan, PVP Free for all of PVP 2 teams?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
ik kwam maar weinig mensen tegen dus ik heb maar ff een klein gebouwtje gemaakt van cobblestone om in te spelen
Een gedicht over Maanvis
jeej.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Drumpie, mischien kunnen we je uber space ship wel gebruiken voor filmpje. Dat het een deel daarbinnen afspeelt ofzo.
Pleur is in de map als je tijd hebt.![]()
![]()
Ben in SP nu aan 't experimenteren met een mobtrap volgens het zwaartekracht-principe. Op minimaal 30 blokken boven grondniveau een spawnkamer (25 x 25) met watersysteem dat mobs naar een kleine ruimte met gesloten deuren leidt. Na een tijdje deuren openen en de mobs vallen te pletter. In theorie althans, bouw v/d mobtrap zit nu op 25% oid.
Ingredienten:
-Circa 1500 cobblestone
-Wat water
-Paar deuren
-Redstone
-Deuren
-Zwaartekracht![]()
![]()
Waarom deuren? Waarom niet met pistons?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Kan ook natuurlijk. Duurt echter nog een paar dagen en 1000 Cobblestone voordat ik dat stadium bereikt heb![]()
![]()
Als je het echt goed wilt doen moet je alle caves in de area ook gaan verlichten, daarmee kan je trouwens ook veel van de mats krijgen.![]()
![]()
Die toren staat in volle zee dus sowieso al meer effect.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:31 schreef dnbrainwash het volgende:
Als je het echt goed wilt doen moet je alle caves in de area ook gaan verlichten, daarmee kan je trouwens ook veel van de mats krijgen.![]()
Meeste grotten in de buurt zijn al verlicht door mijnwerkzaamheden.![]()
Ik ben ook aan het werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef drumstickNL het volgende:
die gasten allemaal overdag reageren.
Ik ben aan het werk.![]()
![]()
@drumstickNL ik ook hoorStroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Same.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb nu pauze
8 september komt de pax versie van1.8!!!http://www.syfy.com/tinman/oz/
wat is een pax versie?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Moon you say ?
Als de pax versie komt hoop ik wel dat het de al getweakte versie is. Aangezien ik laatst iets las van notch waar hij zei dat ze op pax een aantal pointers hebben gekregen en dat er dingen getweaked moesten worden. :/![]()
is het confirmed? Bron?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef SosuaCafe het volgende:
8 september komt de pax versie van1.8!!!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
The plan right now is to release the "PAX version" of Minecraft ASAP, but there is some crucial work remaining. Sep 8th is a good guess
TweetDeck • 31-08-11 10:05
@_jebhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Die had ik gelezen ja, maar 'a good guess' betekend volgensmij niet dat ie dan komt. Het zal me verbazen als ie er dan al is. Ik denk nog een weekje uitstel die volgende week woensdag word gemeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
The plan right now is to release the "PAX version" of Minecraft ASAP, but there is some crucial work remaining. Sep 8th is a good guess
TweetDeck • 31-08-11 10:05
@_jebNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
twitter:notch twitterde op maandag 29-08-2011 om 17:42:571.8 is not done, we need to tweak a few things based off feedback at PAX reageer retweet
![]()
Maar ik weet wel dat als ze een datum noemen en dat niet halen. Er een shitstorm hun kant op komt. Zo vaak noemen ze geen data. Vaak maken ze dan gewoon wat extra uurtjes om het af te krijgen. 9 september zou Ook wel kunnen aangezien dat op een #friday valt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Logisch ook. Want we hebben betaald. Dus als we 1.8 niet op tijd krijgen dan kunnen we mojang in gebreke stellen en levering vorderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar ik weet wel dat als ze een datum noemen en dat niet halen. Er een shitstorm hun kant op komt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je hebt betaald ja, maar ze hebben niks beloofd dus je hebt geen reden tot zeuren als 1.8 er dan nog niet is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Logisch ook. Want we hebben betaald. Dus als we 1.8 niet op tijd krijgen dan kunnen we mojang in gebreke stellen en levering vorderen.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Ah ik ben al blij dat er ietsvan een datum is.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik ook, ik kan niet wachten, maar ik weet ondertussen wel hoe het gaat met de updates. Altijd nog wat uitstel en iets dat we allemaal niet moeten vergeten: Bugs. Heel veel bugs.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah ik ben al blij dat er ietsvan een datum is.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Wel mooi dat Notch zegt, we moeten wat dingen tweaken. Dan kijk je naar het bericht van Jeb, there is some crucial work remaining.![]()
![]()
En vast wat ninja updates.http://www.syfy.com/tinman/oz/
volgens de neerlandsche wetgeving kan je ze gewoon in gebreke stellenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Je hebt betaald ja, maar ze hebben niks beloofd dus je hebt geen reden tot zeuren als 1.8 er dan nog niet is.
Een gedicht over Maanvis
Waarom? Omdat Jeb het over een guess heeft van 8 september?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens de neerlandsche wetgeving kan je ze gewoon in gebreke stellen
Guess = gissen
Hij gokt dat het er 8 september kan zijn.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
als aan die gok een verwachting komt te hangen moet je je leveringsverplichting nakomen, zo niet dan kan je in gebreke gesteld worden. zo werkt het in het softwarewereldje. of dacht je dat softwarebedrijven gewoon zel maar bepoalen of hun software, waarvoor klanten betaald hebben, met sint juttemis of met pasen uit komen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Jeb het over een guess heeft van 8 september?
Guess = gissen
Hij gokt dat het er 8 september kan zijn.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als je. Tussen de regels door leest dan kan je het wel rond die datum verwachten. Zo vaak strooien ze niet met data. Zijn ze volgens mij niet zo happig op.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik wil mijn 10 euro terug!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als aan die gok een verwachting komt te hangen moet je je leveringsverplichting nakomen, zo niet dan kan je in gebreke gesteld worden. zo werkt het in het softwarewereldje. of dacht je dat softwarebedrijven gewoon zel maar bepoalen of hun software, waarvoor klanten betaald hebben, met sint juttemis of met pasen uit komen?
Met een beta kunnen ze dat toch echt wel bepalen trouwens.![]()
dus mojang kan gewoon zeggen dat het spel nooit uit komt en dan zijn wij ons geld kwijt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik wil mijn 10 euro terug!
Met een beta kunnen ze dat toch echt wel bepalen trouwens.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wij zijn ons geld niet kwijt. Ik vindt dat wat ik er tot nu toe voor heb gekregen de 10 euro meer dan waard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mojang kan gewoon zeggen dat het spel nooit uit komt en dan zijn wij ons geld kwijt?![]()
Dat zeggen ze toch niet? Ach het is zoiezo een nutteloze discussie.
Notch brengt zijn meuk uit wanneer hij vindt dat het klaar is, daarna komen nog een aantal ninja patches en dan werkt het ongeveer.
edit: En wat Mender zegt.![]()
![]()
klopt maar wat jevindt en wat wettelijk zo is is natuurlijk heel iets anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:51 schreef Mender het volgende:
[..]
Wij zijn ons geld niet kwijt. Ik vindt dat wat ik er tot nu toe voor heb gekregen de 10 euro meer dan waard.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
The luciferistenclubquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef luciferist het volgende:
we zijn al bijna een week een servernaam aan het bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
The luciferistenclubwel goed idee hoor, even overleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wehadden wel wat tofs, maar daar bestond al een .nl en een .com van ):
en moet niet MC releateerd zijn, zodat server ook gebruikt kan worden voor andere games.![]()
wil ik bezig met een plattegrond om de Dom van Keulen in minecraft te bouwen, weet ik niet of bepaalde afmetingen de steunberen meenemen in de aangegeven afmeting![]()
en ik wil niet grandioos de fout in door halverwege te ondekken dat ik een misrekening heb gemaakt![]()
![]()
Als het om die film server gaat, dan kun je 'm bijvoorbeeld Hollywood aan Zee noemen.
Een gedicht over Maanvis
Nee die is van drumpiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:42 schreef Maanvis het volgende:
Als het om die film server gaat, dan kun je 'm bijvoorbeeld Hollywood aan Zee noemen.
Jow! Ik moet je wat vertellen manquote:![]()
![]()
Kom op Skype dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee die is van drumpie
[..]
Jow! Ik moet je wat vertellen manIf not now, then when.![]()
ghalloOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
eey man wat is dit nu weer voor server?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is er nu weer te klagen jongen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef bobbernaut het volgende:
eey man wat is dit nu weer voor server?![]()
![]()
pvp ipv drumpies worldOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wel een mooie map met een heel stuk nog beneden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, dat zij hij een paar posts terug, omdat er iets mis was met drumpie zn normalen server.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zeker weten! Maar bobber moet nog leren lezen In verband met zijn leeftijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel een mooie map met een heel stuk nog beneden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaha ik klikte idd xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
5Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
4Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
3Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
2Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
LAPO HUNTER!
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: