Dat niet maar het begin is leukquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef vogelkooi het volgende:
gewoon recht naarboven graven is verder niet heel speciale map.
Ik zie hem nog niet zomaar op het strand liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Flodder450 het volgende:
Hoe de hell kun je 3 week lang op vakantie en niet verveeld raken?
of zijn het de soort dagen waar je niets anders doet dan lui achter je PC zitten/af en toe naar buiten?
denken dat je alleen naar een strand op vakantie kanquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Flodder450 het volgende:
Hoe de hell kun je 3 week lang op vakantie en niet verveeld raken?
of zijn het de soort dagen waar je niets anders doet dan lui achter je PC zitten/af en toe naar buiten?
nee dat nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat je alleen naar een strand op vakantie kan
en waarschijnlijk 20 keer zoveel bijgekomenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarbij zijn er meer bugfixes dan 6 geweest in 2011.
Te erg jaquote:
Ik was er van af tot dat ik het ip van een prive server kreeg! Godverdegodver!quote:
ken ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef Mender het volgende:
Mijn 2 weken vakantie weer voorbij, bijna heel de vakantie aan Minecraft besteed. Oeps.
Weer helemaal verslaafd.
op de tweakcraft server was er een gat van 50x50 of groter zelfs helemaal naar bedrock waar iemand Zweinstein aan het bouwen wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Zit ter voorbereiding op 1.8 dezer dagen wat te klooien in SP. Alvast een Dungeon ontdekt én de eerste Slime ooit gezien ... !
Ga je 10212 bouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef mschol het volgende:
om tijd te doden ga ik in SP nog wel eens gewoon met world edit grotten uitgraven.. met tnt...
bezig met de 3de vleugelquote:
Iets mis mee? ziet er gezeligger uit als die ruzies hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging is kijken bij dat Tweakcraft, kwam ik de website tegen.
Deze foto stond er op:
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar ik vond het wel een grappige foto..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:19 schreef benx het volgende:
[..]
Iets mis mee? ziet er gezeligger uit als die ruzies hier
Vanwaar die ":')" dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar ik vond het wel een grappige foto..
Bitches weten niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:54 schreef shoarmascooterturk het volgende:
[..]
Vanwaar die ":')" dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |