SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 29-08-2011 17:53:18 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
oooooquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
[..]
random zweedse chick van youtube![]()
Wat is een goeie gpu van ong 160 euro? Vooral stil.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Waarom GPU kopen? Heb je niks aan voor MC.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een goeie gpu van ong 160 euro? Vooral stil.If not now, then when.![]()
Hater.quote:
DrumpieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
watnou weer niet goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hater.
DrumpieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
watnou weer niet goed?
Ooh ik had de TT nog niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh ik had de TT nog niet gelezen.![]()
Het ging niet om minecraft specifiek. Gewoon als upgrade voor ook andere spellen. Ben er een beetje uit sinds mn 8800gt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom GPU kopen? Heb je niks aan voor MC.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ehm, ehm er is een goede GPU voor een goede prijs. Even kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Het ging niet om minecraft specifiek. Gewoon als upgrade voor ook andere spellen. Ben er een beetje uit sinds mn 8800gt.
Edit:
http://www.alternate.nl/h(...)000/SAPPHIRE/HD6870_(11179-09-20G)/534072/?baseId=691678
Deze is overclockbaar, anders moet je dnb vragen. Hij weet de nieuwste en beste producten voor de beste prijs.
Volgens de gozers van optifine heeft minecraft maar 256 mb nodig, java pakt standaar 1gb wat swapping problemen kan opleveren":Maar het username password deel krijg ik dus niet werkend.quote:4. Lauch Minecraft with less memory (yes, really). It needs maximum 256 MB and runs fine on all settings with the default texture pack. By default java allocates too much memory (1GB?) which may get swapped to disk and the overall performance suffers a lot. I use a custom launcher to do this, here is the CMD file:
set APPDATA=C:\Minecraft
start /high javaw -Xmx256M -Djava.library.path=bin/natives -cp bin/minecraft.jar;bin/jinput.jar;bin/lwjgl.jar;bin/lwjgl_util.jar net.minecraft.client.Minecraft <username> <password>Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Op drumpie.nl gewoon Drumpie's World. Maar ik heb nog een server open voor film shoots. Ik geef je IP wel zodra er wat wordt opgenomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef maurisioo het volgende:
Drumpie, welke map heb je nu op je server staan?
Ah oke. Waarom heb je die pvp wereld niet meer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op drumpie.nl gewoon Drumpie's World. Maar ik heb nog een server open voor film shoots. Ik geef je IP wel zodra er wat wordt opgenomen.![]()
welke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:46 schreef drumstickNL het volgende:
gogosweden eikel, plaats dat plaatje is in de OP
noobWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Wel of niet?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
eey drump ik heb dat selecteer ding niet (krachtige processor)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dan moet je 64 bits java downloaden of java meer memory geven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:48 schreef bobbernaut het volgende:
eey drump ik heb dat selecteer ding niet (krachtige processor)If not now, then when.![]()
Check die link van mij.quote:Dat is over het algemeen een goede GPU voor een zeer nette prijs.
enne zet mij er maar bij hoor, maanvis-maanvis
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
en bij mij bobbernaut - bobbernautOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Thx.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check die link van mij.Dat is over het algemeen een goede GPU voor een zeer nette prijs.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Maanvis het volgende:
enne zet mij er maar bij hoor, maanvis-maanvisdonequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
en bij mij bobbernaut - bobbernaut
Eigenlijk moet de TT verandert worden omdat je niet servers mag promoten in de TT. Tenminste daar was toen ophef over een keer. Just my 2 cents.
dostya
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Watblieft u?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef drumstickNL het volgende:
gogosweden is neukmaatje van Dostya![]()
![]()
wie maakte er ophef over? toothless?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigenlijk moet de TT verandert worden omdat je niet servers mag promoten in de TT. Tenminste daar was toen ophef over een keer. Just my 2 cents.![]()
![]()
chimeidsquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef drumstickNL het volgende:
gogosweden is neukmaatje van Dostya
wauw ik heb het geprobeerd wel met een andere .bat maar het werkt echt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Volgens de gozers van optifine heeft minecraft maar 256 mb nodig, java pakt standaar 1gb wat swapping problemen kan opleveren":
[..]
Maar het username password deel krijg ik dus niet werkend.![]()
jij bent toch de enigste server in dit topic waar serieus op gespeeld wordquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigenlijk moet de TT verandert worden omdat je niet servers mag promoten in de TT. Tenminste daar was toen ophef over een keer. Just my 2 cents.
Jij bent toch de enige server in dit topic waar serieus..-quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jij bent toch de enigste server in dit topic waar serieus op gespeeld word-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: