Wel of niet?quote:
Dan moet je 64 bits java downloaden of java meer memory geven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:48 schreef bobbernaut het volgende:
eey drump ik heb dat selecteer ding niet (krachtige processor)
Check die link van mij.quote:
Thx.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check die link van mij.Dat is over het algemeen een goede GPU voor een zeer nette prijs.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Maanvis het volgende:
enne zet mij er maar bij hoor, maanvis-maanvis
donequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
en bij mij bobbernaut - bobbernaut
Watblieft u?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef drumstickNL het volgende:
gogosweden is neukmaatje van Dostya
wie maakte er ophef over? toothless?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigenlijk moet de TT verandert worden omdat je niet servers mag promoten in de TT. Tenminste daar was toen ophef over een keer. Just my 2 cents.
chimeidsquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef drumstickNL het volgende:
gogosweden is neukmaatje van Dostya
wauw ik heb het geprobeerd wel met een andere .bat maar het werkt echt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Volgens de gozers van optifine heeft minecraft maar 256 mb nodig, java pakt standaar 1gb wat swapping problemen kan opleveren":
[..]
Maar het username password deel krijg ik dus niet werkend.
jij bent toch de enigste server in dit topic waar serieus op gespeeld wordquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigenlijk moet de TT verandert worden omdat je niet servers mag promoten in de TT. Tenminste daar was toen ophef over een keer. Just my 2 cents.
Jij bent toch de enige server in dit topic waar serieus..-quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jij bent toch de enigste server in dit topic waar serieus op gespeeld word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |