klopt maar wat jevindt en wat wettelijk zo is is natuurlijk heel iets anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:51 schreef Mender het volgende:
[..]
Wij zijn ons geld niet kwijt. Ik vindt dat wat ik er tot nu toe voor heb gekregen de 10 euro meer dan waard.
The luciferistenclubquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef luciferist het volgende:
we zijn al bijna een week een servernaam aan het bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
The luciferistenclubwel goed idee hoor, even overleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wehadden wel wat tofs, maar daar bestond al een .nl en een .com van ):
en moet niet MC releateerd zijn, zodat server ook gebruikt kan worden voor andere games.
Nee die is van drumpiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:42 schreef Maanvis het volgende:
Als het om die film server gaat, dan kun je 'm bijvoorbeeld Hollywood aan Zee noemen.
Jow! Ik moet je wat vertellen manquote:
Kom op Skype dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee die is van drumpie
[..]
Jow! Ik moet je wat vertellen man
Wat is er nu weer te klagen jongen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef bobbernaut het volgende:
eey man wat is dit nu weer voor server?
wel een mooie map met een heel stuk nog beneden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, dat zij hij een paar posts terug, omdat er iets mis was met drumpie zn normalen server.
Zeker weten! Maar bobber moet nog leren lezen In verband met zijn leeftijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel een mooie map met een heel stuk nog beneden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |