is het confirmed? Bron?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef SosuaCafe het volgende:
8 september komt de pax versie van1.8!!!
Die had ik gelezen ja, maar 'a good guess' betekend volgensmij niet dat ie dan komt. Het zal me verbazen als ie er dan al is. Ik denk nog een weekje uitstel die volgende week woensdag word gemeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
The plan right now is to release the "PAX version" of Minecraft ASAP, but there is some crucial work remaining. Sep 8th is a good guess
TweetDeck • 31-08-11 10:05
@_jeb
twitter:notch twitterde op maandag 29-08-2011 om 17:42:571.8 is not done, we need to tweak a few things based off feedback at PAX reageer retweet
Logisch ook. Want we hebben betaald. Dus als we 1.8 niet op tijd krijgen dan kunnen we mojang in gebreke stellen en levering vorderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar ik weet wel dat als ze een datum noemen en dat niet halen. Er een shitstorm hun kant op komt.
Je hebt betaald ja, maar ze hebben niks beloofd dus je hebt geen reden tot zeuren als 1.8 er dan nog niet is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Logisch ook. Want we hebben betaald. Dus als we 1.8 niet op tijd krijgen dan kunnen we mojang in gebreke stellen en levering vorderen.
Ik ook, ik kan niet wachten, maar ik weet ondertussen wel hoe het gaat met de updates. Altijd nog wat uitstel en iets dat we allemaal niet moeten vergeten: Bugs. Heel veel bugs.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah ik ben al blij dat er ietsvan een datum is.
volgens de neerlandsche wetgeving kan je ze gewoon in gebreke stellenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Je hebt betaald ja, maar ze hebben niks beloofd dus je hebt geen reden tot zeuren als 1.8 er dan nog niet is.
Waarom? Omdat Jeb het over een guess heeft van 8 september?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens de neerlandsche wetgeving kan je ze gewoon in gebreke stellen
als aan die gok een verwachting komt te hangen moet je je leveringsverplichting nakomen, zo niet dan kan je in gebreke gesteld worden. zo werkt het in het softwarewereldje. of dacht je dat softwarebedrijven gewoon zel maar bepoalen of hun software, waarvoor klanten betaald hebben, met sint juttemis of met pasen uit komen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Jeb het over een guess heeft van 8 september?
Guess = gissen
Hij gokt dat het er 8 september kan zijn.
Ik wil mijn 10 euro terug!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als aan die gok een verwachting komt te hangen moet je je leveringsverplichting nakomen, zo niet dan kan je in gebreke gesteld worden. zo werkt het in het softwarewereldje. of dacht je dat softwarebedrijven gewoon zel maar bepoalen of hun software, waarvoor klanten betaald hebben, met sint juttemis of met pasen uit komen?
dus mojang kan gewoon zeggen dat het spel nooit uit komt en dan zijn wij ons geld kwijt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik wil mijn 10 euro terug!
Met een beta kunnen ze dat toch echt wel bepalen trouwens.
Wij zijn ons geld niet kwijt. Ik vindt dat wat ik er tot nu toe voor heb gekregen de 10 euro meer dan waard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mojang kan gewoon zeggen dat het spel nooit uit komt en dan zijn wij ons geld kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |