Op het begin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef Sitethief het volgende:
Geniaal filmpje, maar welk stem bedoel je?
Hahah net zo vet filmpje. Doet me denken aan die echte film (even naam kwijt) dat in Amerika van die gasten het bos ingaan en ineens horen ze vage shit en 's avonds zien ze kinder handjes aan de tent slaan en later worden er sommige vermoord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:41 schreef MineraalWater het volgende:
Die stem
Echt zo'n Don LaFontaine stem.
Ok cool!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Ja ik ben wel van plan wat op te nemen, moet wel eerst lessen enzo dus ben er wat later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok cool!
Uitleg van Notch waarom minecraft niet wordt verkocht op Steam.Goede redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik weet ook niet wat het is, echt raar. Ik zal er is naar gaan kijken, nu eerst trainen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
hoe zit het met survival mode op drumpie.nl? Telkens als ik daar naar toe warp word ik gemold.
YEA BUDDYYYYYYYYYY, Kom je vanavond ook online daarop?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de film makers is de film server online!
bobber, wat een kinderlijk gedrag nou weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de warp ietsje verplaatst, zou geen problemen meer moeten geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat het is, echt raar. Ik zal er is naar gaan kijken, nu eerst trainen.
haha iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:35 schreef Mender het volgende:
Haha
[ afbeelding ]
Iedere dag een nieuw topic.
Worldguard kan het mee, hoe weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand hoe die plugin heet dat je kan instellen welk gebied wel en geen pvp is?
SOWIESO BRO, EERST EVEN TELETUBBIES KIJKEN.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
YEA BUDDYYYYYYYYYY, Kom je vanavond ook online daarop?
Ik ben ook vaak te vinden op de tweakcraft serverquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging is kijken bij dat Tweakcraft, kwam ik de website tegen.
Deze foto stond er op:
[ afbeelding ]
sta je daar ook op?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak te vinden op de tweakcraft server
Neequote:
haha dat is waarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nee
anders had er wel ergens "Flodder450" gestaan
maar wat is IP van de filmserver?
ik heb ook wel zin oom mee te doen
door geen Xray te gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef zerokil het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je Engelse essentials krijgt?
jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hahah gast jij was degene die ging fly hacken bij Maurisio's base vs base.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |